Důvěryhodné a Nedůvěryhodné obchody
Plzensky O&G ... no nevim, myslim ze za ty jejich ceny to nema smysl. Pripadne reklamace budes stejne zrejme resit u nich (pokud si neprikoupis on-site). Jednou jsem u nich reklamoval a moc se jim to teda nepovedlo, technik mel asi den blbec. Takze nakup bych s klidnym srdcem resil nekde pres internet za co nejlepsi cenu.
Zdravim, chtel bych se zeptat, jestli mate nekdo zkusenosti s e-shopem asus.as? http://www.asus.as
A take jestli notas prezije dopravu Ceskou postou nebo PPL? V PPL jsem byl na brigade a rikal jsem si, ze po teto zkusenosti bych si nimi uz nic dorucit nenechal...
A take jestli notas prezije dopravu Ceskou postou nebo PPL? V PPL jsem byl na brigade a rikal jsem si, ze po teto zkusenosti bych si nimi uz nic dorucit nenechal...
k te poste, no nevim, jestli to u posty bude jine nez u PPL... ale proste jednoduche pravidlo porad plati... jakkoliv poskozena krabice = neprijmout. a pokud bude kranice jako nova, nemuze podle me byt ani nic s notebookem (co s etyce púoskozeni pri preprave)
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Aha, diky, resil bych to tedy postou A s tim shopem http://www.asus.as mate nekdo zkusenosti?
Reklamace na Alza.cz (pobočka v Praze Holešovicích)
V květnu letošního roku jsem si koupil Lenovo R61, jenže ono začalo z ničeho nic náhodně zamrzat a pomohlo až vypnutí natvrdo.
Provedl jsem reinstal z Rescue and Recovery a nic, sekal se stále.
Na internetu jsem si našel autorizovaný servis (AutoCont) a notebook jim odvezl, po týdnu mi byl vrácen, že šlo jen o banalitu a pomohl reinstal (nevěřil jsem). Po cca měsíci následoval další domácí reinstal a opět cesta do AutoContu, tam mi změnili nastavení wifi v BIOSu hurá domů. (2 týdny již byl notebook v servisu celkem).
Po cca týdnu používání jsem byl opět překvapen stejnými příznaky, ale z nedostatku času jsem nb reklamoval až v září, byl proveden opět reinstal a kompletní upgrade systému (jak mnou, tak AutoContem). V polovině října jsem AutoCont navštívil opět (už dost vytočen). Nb tam strávil měsíc a byl mu vyměněn hd a samozřejmě čistý reinstal. Po příjezdu domů jsem instaloval ICQ na 4. pokus, zase se sekal.
Následující den jsem opět zajel do AutoContu (už jsem tam byl jak doma), kde mi napsali, že nb byl několikrát opravován a stále nic i po výměně hd.
A teď, proč to tak sáhodlouze popisuji, teď totiž nastoupili technici v Alze. S protokoly ze servisu a nb jsem požadoval vrácení peněz (3 stejné závady), ale ouha, neměl jsem další protokol, že nb nejde, měl jsem jenom vyjádření technika na "obyčejném papíře", takže cesta do AC, tam mi napsali nový protokol a zas do Alzy. Tam mi bylo řečeno, že je to sice hezké, ale nb stejně pošlou někam svému dodavateli (rozumějte: Kašlem na Vás a na nějaký AC taky). Nicméně technik mě ujistil, že je to jen formalita, když mám ty protokoly. A jelikož nb potřebuji, tak mi bylo řečeno, ať si klidně koupím nový, že peníze do 14 dnů (nejpozději 30) dostanu. Koupil jsem si tedy R500, viz podpis, kde je vše, jak má a nic se nedeká (což je u nové věci normální, tedy si myslím).
Dny plynuly a nikdo se neozýval. Po 30 dnech jsem tedy vyrazil do Alzy znovu. Jaké bylo mé překvapení, když mi bylo řečeno, že nb nic není a že už na mě 14 dní "čeká". Nikdo se samozřejmě neobtěžoval mi dát vědět...
To už na mě bylo trošku moc, mít doma 2 nb a k tomu jeden, na kterém je nemožné pracovat, to se mi moc nechtělo. Takže asi po 30min hovoru s rádobytechnikem mi bylo řečeno, že mé protokoly jsou k ničemu, protože AC není autorizovaný servis Lenovo. Ha, ha, sakra a proč je všude napsáno, že ano. Nejspíše proto, že tomu tak opravdu je.
Po výměně názorů jsem se dozvěděl, že mi stačí protokol z AC (Alza milostivě uznala, že je certifikován), kde bude napsáno, že se nejedná o softwarovou závadu a navrhují vydání dobropisu.
Že požaduji odstoupení od smlouvy a oni (AC) s tím souhlasí a doporučuje to a všechny komentáře k problému nestačí (asi).
V AC mi toto tedy napsali a asi po hodinovém čekání v Alze mi má reklamace byla uznána a peníze vráceny...
Takže si to shrňme:
Stačí 3 reklamace, já jich měl nakonec 6- budiž
Nb jsem měl koupený 7 měsíců a z toho strávil 3 v servisu
Cesty stylu domov AC (cca 10km), AC Alza atd nepočítám a ztracený čas také ne
AutoCont je autorizovaný servis- Alza ho neuznává (divné)
Každý technik tvrdí něco jiného- to už nepřekvapí
K zákazníkovi se chovají jak k odpadu- asi taky "standart"
Kdo to dočetl až sem, tomu gratuluji a nikomu tyto problémy nepřeju. Ještě, že existují i slušní lidé, viz technik v AC, protože jinak se proti gigantům typu Alzy nějak moc účinně bojovat nedá...
Alespoň jsem vyléčen a u Alzy už ne.
V květnu letošního roku jsem si koupil Lenovo R61, jenže ono začalo z ničeho nic náhodně zamrzat a pomohlo až vypnutí natvrdo.
Provedl jsem reinstal z Rescue and Recovery a nic, sekal se stále.
Na internetu jsem si našel autorizovaný servis (AutoCont) a notebook jim odvezl, po týdnu mi byl vrácen, že šlo jen o banalitu a pomohl reinstal (nevěřil jsem). Po cca měsíci následoval další domácí reinstal a opět cesta do AutoContu, tam mi změnili nastavení wifi v BIOSu hurá domů. (2 týdny již byl notebook v servisu celkem).
Po cca týdnu používání jsem byl opět překvapen stejnými příznaky, ale z nedostatku času jsem nb reklamoval až v září, byl proveden opět reinstal a kompletní upgrade systému (jak mnou, tak AutoContem). V polovině října jsem AutoCont navštívil opět (už dost vytočen). Nb tam strávil měsíc a byl mu vyměněn hd a samozřejmě čistý reinstal. Po příjezdu domů jsem instaloval ICQ na 4. pokus, zase se sekal.
Následující den jsem opět zajel do AutoContu (už jsem tam byl jak doma), kde mi napsali, že nb byl několikrát opravován a stále nic i po výměně hd.
A teď, proč to tak sáhodlouze popisuji, teď totiž nastoupili technici v Alze. S protokoly ze servisu a nb jsem požadoval vrácení peněz (3 stejné závady), ale ouha, neměl jsem další protokol, že nb nejde, měl jsem jenom vyjádření technika na "obyčejném papíře", takže cesta do AC, tam mi napsali nový protokol a zas do Alzy. Tam mi bylo řečeno, že je to sice hezké, ale nb stejně pošlou někam svému dodavateli (rozumějte: Kašlem na Vás a na nějaký AC taky). Nicméně technik mě ujistil, že je to jen formalita, když mám ty protokoly. A jelikož nb potřebuji, tak mi bylo řečeno, ať si klidně koupím nový, že peníze do 14 dnů (nejpozději 30) dostanu. Koupil jsem si tedy R500, viz podpis, kde je vše, jak má a nic se nedeká (což je u nové věci normální, tedy si myslím).
Dny plynuly a nikdo se neozýval. Po 30 dnech jsem tedy vyrazil do Alzy znovu. Jaké bylo mé překvapení, když mi bylo řečeno, že nb nic není a že už na mě 14 dní "čeká". Nikdo se samozřejmě neobtěžoval mi dát vědět...
To už na mě bylo trošku moc, mít doma 2 nb a k tomu jeden, na kterém je nemožné pracovat, to se mi moc nechtělo. Takže asi po 30min hovoru s rádobytechnikem mi bylo řečeno, že mé protokoly jsou k ničemu, protože AC není autorizovaný servis Lenovo. Ha, ha, sakra a proč je všude napsáno, že ano. Nejspíše proto, že tomu tak opravdu je.
Po výměně názorů jsem se dozvěděl, že mi stačí protokol z AC (Alza milostivě uznala, že je certifikován), kde bude napsáno, že se nejedná o softwarovou závadu a navrhují vydání dobropisu.
Že požaduji odstoupení od smlouvy a oni (AC) s tím souhlasí a doporučuje to a všechny komentáře k problému nestačí (asi).
V AC mi toto tedy napsali a asi po hodinovém čekání v Alze mi má reklamace byla uznána a peníze vráceny...
Takže si to shrňme:
Stačí 3 reklamace, já jich měl nakonec 6- budiž
Nb jsem měl koupený 7 měsíců a z toho strávil 3 v servisu
Cesty stylu domov AC (cca 10km), AC Alza atd nepočítám a ztracený čas také ne
AutoCont je autorizovaný servis- Alza ho neuznává (divné)
Každý technik tvrdí něco jiného- to už nepřekvapí
K zákazníkovi se chovají jak k odpadu- asi taky "standart"
Kdo to dočetl až sem, tomu gratuluji a nikomu tyto problémy nepřeju. Ještě, že existují i slušní lidé, viz technik v AC, protože jinak se proti gigantům typu Alzy nějak moc účinně bojovat nedá...
Alespoň jsem vyléčen a u Alzy už ne.
Lenovo TP R500: 15,4", Core 2 Duo 2.26GHz, 2 GB DDR3, Radeon 3470, 16OGB, MS Vista Bus. +
ThinkPad port Advanced mini dock
ThinkPad port Advanced mini dock
To asi ještě udělám, ale nějak mě to tehdy nenapadlo. Nicméně nevím, co by se zárukou na jednání Alzy změnilo. To mělo být hlavním smyslem, ukázet, že když obchodník chce, tak jsou mu nějaké zákony někdě...
Lenovo TP R500: 15,4", Core 2 Duo 2.26GHz, 2 GB DDR3, Radeon 3470, 16OGB, MS Vista Bus. +
ThinkPad port Advanced mini dock
ThinkPad port Advanced mini dock
Alza je znama tim, ze se s jednotlivym zakaznikem moc nepare. Kdybys nakupoval za statisice, tak se chovaji jinak.
A slusny obchod by ti dal vedet o vyrizene reklamaci i kdyz mu to nikdo nenarizuje.
A slusny obchod by ti dal vedet o vyrizene reklamaci i kdyz mu to nikdo nenarizuje.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Můžu tě ujistit, že i při šesticiferné roční útratě se tam ke mě při reklamaci nechovali o moc lépe. O víkendu jsem vyřizoval objednávku a řekl jsem si, že už se nebudu znovu nechávat nasírat v Alze. Od teď budu nakupovat v CzC... uvidíme, jak dlouho mi to vydrží...zivan píše:Alza je znama tim, ze se s jednotlivym zakaznikem moc nepare. Kdybys nakupoval za statisice, tak se chovaji jinak.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti