ASUS F3TC reklamace - Prasklina u šipky

notebooky Asus a vše kolem nich
vladsoft
píše často
Příspěvky: 141
Registrován: 10 zář 2007 11:50

Příspěvekod vladsoft » 02 čer 2008 11:50

až nato že F3Jc má GK NV7300 čo je lowendová karta ktorá príliš "nepečie" takže to nemá dôvod praskať... tento problém sa týka len NB zo série F3 s GK s TPD 25W< a vôbec to nezávisí od zaobchádzania s NB.

grino
občas něco napíše
Příspěvky: 32
Registrován: 19 říj 2008 14:38

Příspěvekod grino » 11 lis 2008 21:30

Aj moja priatelka ma ASUS F3T a grafiku GF7300 a aj jej praskli sasi pri tych sipkach na pravo. Hrozna seria asus F3T!!!. Okrem ineho jej este odisiel 1x LCD display a 1x zhorela komplet cela doska. vsetky 3 chyby reklamovala a vymenili jej kryt, potom LCD display a aj dosku vymenili. A asi pred mesiacom zas praskli tie sasi presne na tom istom mieste....konci zarucna doba za par mesiacov. A potom co? rozpadne sa cely ASUS F3T? :? ( to by som ho potom poslal do asusu a k nemu by som prilozil veeelmi dlhy a nepekny list ). chceme odstupit od zmluvy. Problem je v tom ze je kupovany na firmu. Da sa to nejako? Ak mozte poradte .... Vdaka

G.

polo

Příspěvekod polo » 11 lis 2008 21:38

Neda sa to...Pokial je kupeny na firmu...

grino
občas něco napíše
Příspěvky: 32
Registrován: 19 říj 2008 14:38

Příspěvekod grino » 11 lis 2008 21:46

hmmm :-( nepotesil si ma .... a neda sa to nejako obist alebo tlacit na nich? mozno sa to da ak sa k tomu postavi asus tak, ze to bola zla seria tak keby aspon dali nejaku nahradu ked uz nie peniaze .... cokolvek bude lepsie ako hento.....sice je to blbost, ale neda sa to napr. obist tak, ze sa spravi kupno-predajna zmluva s niekym (nie s firmou ale s fyzickou osobou) a potom nieco s tym dalej urobit?

polo

Příspěvekod polo » 11 lis 2008 21:59

Predat niakej sukromnej osobe by sa to malo dat Inac keby ty niaku reklamaciu nechceli uznat tak sudni znalec a tiez by si sa dostal k peniazom(aj ked uz trosku komplikovanejsie)

Pochybujem ze by asus priznal vadnu seriu...
Naposledy upravil(a) polo dne 30 lis 2008 20:02, celkem upraveno 1 x.

grino
občas něco napíše
Příspěvky: 32
Registrován: 19 říj 2008 14:38

Příspěvekod grino » 11 lis 2008 22:02

ja to ani nechcem ze predat ale len "akoze" predat a ta osoba da potom reklamovat ten book....myslis ze vtedy by mohli tie peniaze vratit? alebo jednoducho ak to raz bolo kupovane na firmu tak bohuzial?

Mlci
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 30 lis 2008 19:29

Můžu jen přikývnout

Příspěvekod Mlci » 30 lis 2008 19:44

Lidi, nebudete mi věřit, ale...

V červnu 2007 jsem kupoval 2 notebooky (pro sebe a pro kamarádku).

První F3TC-AP009 (kamarádky), který přestal po měsíci fungovat. Po reklamaci - výměny desky fungoval asi 14 dní. Po druhé reklamaci - výměny znovu desky šel opět asi týden. Na třetí reklamaci jsem neměl náladu a tak po zhruba 4 měsících období, spíš v servise, jsem odstoupil od smlouvy a šrot vrátil do Ostravy :). Při neustálém pendlování přes dopravce se ještě naštípl pravý zadní růžek :(

Druhý kus ASUS F3T-AP028 (můj) byl v pohodě (relativně)
Asi po půl roce používání notebooku na stole mi praskl kryt v místě vpravo od šipky. Nejdříve jsem myslel, že se tam šprajclo něco v USB, protože je to kousek nad. Ale teď na to koukám, že nejsem vůbec sám, komu se to stalo.

Ale co je horší - dnes mi odešel nejspíš display. Po zapnutí běží a chroupe disk, ale na displeji je tma. Připojením externího LCD to řešit nejde, ani na ním nic není - že by ještě grafika?

A tak to mě fakt vytočilo. Data z toho nedostanu a když to rozdělám, abych vyndal HDD, tak to asi nevyreklamuju...

Tak já nevim. ASUS se mi vždycky líbil a nedal jsem na něj dopustit. Ale další notebook už ASUS nejspíš nebude.

Vašek

RaimoK
občas něco napíše
Příspěvky: 79
Registrován: 18 lis 2008 16:44

Příspěvekod RaimoK » 01 pro 2008 13:09

mě se stalo uplně to samý u F3JP ... reklamace byla vyřízená do 14 dnů ... takhle to vypadalo ..

fotografie šasi - reklamace

grino
občas něco napíše
Příspěvky: 32
Registrován: 19 říj 2008 14:38

Příspěvekod grino » 01 pro 2008 14:37

vasek: Neboj mozes v pohode vybrat disk na zalohovanie a potom ho daj naspat. s tym asusom F3t co ma priatelka to bolo presne to iste. cierna obrazovka a nic viac. odisla doska ale da sa to vyreklamovat ;-) BTW notebook je teraz 4 raz v reklamacii a chceme odstupit od zmluvy. momentalne je vraj v holandsku a riesia to tak som velmi zvedavy ako to dopadne.

freEDelL
občas něco napíše
Příspěvky: 49
Registrován: 13 zář 2008 13:18

Příspěvekod freEDelL » 01 pro 2008 19:34

zajímavé je že já tento problém s praskáním u šipky nemám a to mám HD2600 což je docela výkonná grafika....a ntb už mám půl roku a zatím jsem s ním neměl jediný problém...díky bohu
Fujitsu Siemens Sa3650 + Graphic Booster: Turion X2 Ultra ZM-82 2,2GHz, ATi HD3200 + HD3870, 3GB 800MHz RAM, 320GB + 320GB HDD, 3Dmark 06 7831 points...HTC Touch Diamond

AsusF5Z

Příspěvekod AsusF5Z » 03 pro 2008 01:05

mne co sa stalo tak po zakupeni notebooku a asi pouzivani 2dni sa mi zacal kazit disk ked som vypol notebook tak uz som ho nenakopol vybavil som eklamaciu cez asus prisiel kurier s DPD doklady a take mi dal ze prevzal a o dva dni som mal notebook spet doma s novym hdd len skoda ze data nenahodili na ten novy hdd.

grino
občas něco napíše
Příspěvky: 32
Registrován: 19 říj 2008 14:38

Příspěvekod grino » 17 pro 2008 20:00

takze zaver reklamacie: odstupenie od zmluvy uspesne, (notebook bol kupovany na firmu), volali ze si mozem prist vybrat iny notebook, alebo peniaze .......

Naith
občas něco napíše
Příspěvky: 70
Registrován: 10 zář 2006 14:33

Příspěvekod Naith » 18 pro 2008 01:41

To že firma nemůže odstoupit od kupní smlouvy je obecně rozšířený nesmysl.

Sám jsem bral muj předchozí Asus A6T také na IČO a po 3 reklamacích jsem odstoupil od smlouvy... bez problémů. Pokud si přečtete OZ tak zjistíte, že dokonce pokud Vám v tomto případě způsobí zařízení svou nepoužitelností škody (ušlý zisk, penále od zákazníků za zpoždění atd.) Můžete dokonce škodu na prodejci/výrobci vymáhat. Musíte to ovšem prokázat.

Jedinný problém je/byl v délce záruky, která může být pouze roční.
Dell Precision 4300 - 15,4" WUXGA,T9300, 4GB RAM, FX360, XP Pro, 200GB/7200 HDD

polo

Příspěvekod polo » 18 pro 2008 08:09

ASUS ma zaruku 2 roky pre firmi a odstupit od zmluvy pre firmi ma tiez v tej zaruke nieje to standard...

Naith
občas něco napíše
Příspěvky: 70
Registrován: 10 zář 2006 14:33

Příspěvekod Naith » 19 pro 2008 00:44

Proc jsi tedy psal, ze to nejde, kdyz to jde ? :D

Ze ma Asus 2 roky vim, a proto jsem ho tenkrat vybral, ale odstoupeni od smlouvy, nebo nahrada, je zakotvena v OZ ... tedy alespon v CR. Kdyz jsem reklamoval, tak jsem se o to zajimal.

Tady je info
Dell Precision 4300 - 15,4" WUXGA,T9300, 4GB RAM, FX360, XP Pro, 200GB/7200 HDD


Zpět na „notebooky Asus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů