Displej Lenovo ThinkPad X41T -> šance na záruční opravu?

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 06 led 2009 10:49

Michal27 píše:Tak to je na 100% vyhra. Pokud neni znamka po mechanikcem poskozeni, tak to je jasna vec.

Ty mas nejake skreslene predstavy o reklamaciach ... podla teba rozbite LCD ako ma na tom LENOVE nieje mechanicke poskodenie ?? 90% notebookov neni zvonku poskodenych a ma rozbity display a z toho 70% ludi vecer vyplo notebook a rano to proste bolo prasknute no aky chudaci ... im akurat tak poviem ze 15 000 za opravu a nezajem .
To mam tak najradsej ajtak nikdy stym nic neziskaju ked hovoria pribehy ako vecer som to vypol a rano to bolo prasknute alebo to uz take bolo ked som to kupil a podobne blbosti akurat ma potom dokazu nasrat a este im tak pridam na cene opravy miesto toho kde by som mohol klesnut v urcitych pripadoch .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

Guf
guru
Příspěvky: 511
Registrován: 08 čer 2007 19:44

re

Příspěvekod Guf » 06 led 2009 11:05

Přesně tak.

Nespoléhej na to, že ti display opraví v záruce. A už vůbec ne na to, že když se budeš chovat arogantně, tak se tě zaleknou. MaTToS má pravdu, dají ti ještě větší kapky.

Ono je nejlepší přijít tam s pokorou, říct po pravdě jak se to stalo a pak se zeptat technika jak je to možné, že se něco takového stane...

Mám s reklamací bohužel také svoje zkušenosti a je fakt, že servisáci nejsou žádní blbci.
IBM/Lenovo ThinkPad R61 C2D T7100 1,8GHz, 4Gb RAM/667MHz, Hitachi 120GB/5400ot., Intel GMA X3100, 14,1 WXGA(matný), WIN 7, 3roky carry-in

3xP053r

Příspěvekod 3xP053r » 06 led 2009 15:15

Servisný technik Toshiba a Fujitsu-Siemens Computers v autorizovanom servise .

MaTToS píše:im akurat tak poviem ze 15 000 za opravu a nezajem .


Aha, takze ked niekto donesie notebook, ktory si fyzicky sam poskodil, tak nezaujem. Ok, to je plne pochopitelne.

Len neviem aky je rozdiel medzi nezaujmom a "zaujmom", ktory znamena riesit hardverove zavady resetom CMOS a neobtazovat sa oznamit zakaznikovi, ze to bolo uz pred tyzdnom "hotove"...

messy
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 06 led 2009 16:19

Příspěvekod messy » 06 led 2009 16:23

Keby si mal cas a chut hnat to az na sud, tak by mozno bola sanca na uspech. Predsa len dotykovy displej ma byt stavany na to, aby si sa ho dotykal. A servis musi tebe dokazat, ze si to sposobil a nie ty servisu, ze si to nesposobil, ako si mnoho servisakov mysli.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 06 led 2009 16:42

Bajdik píše:Na to, že ThinkPady se vyznačují svoji odolností, tak toto mě naprosto zklamalo a o nákupu X200 snad už ani uvažovat nebudu.
No, můžeš si vybírat i u jiných výrobců, ale jako člověk, co dotahuje první stovku zrecenzovaných notebooků a má nějaké zkušenosti i se servisováním, ti můžu říct, že budeš mít sakra problém, abys našel kvalitu aspoň na úrovni ThinkPadů.

messy: U soudu by imho neuspěl ani náhodou. To mám někdy pocit, že tu jsou někteří uživatelé buďto strašně naivní, anebo si dělaj pr*el. Fakt nevim.

V podstatě souhlasim MaTToSem. Musel bych to asi mít pod rukama a pečlivě prohlédnout ty jednotlivé vrstvy, ale pochybuju, že se něco takového stane "prostě samo". Když by to bylo fakt jen malinko přes rozumnou míru, tak LCD ještě nepraskne, ale vytvoří se tam světlý/tmavý flek. U rámu, jaký maj tyhle Tablet PC je potřeba hodně přitlačit, aby bylo vůbec fyzicky možné uvnitř zlomit ten panel. Tolik asi k oprávněnosti. Musíš holt doufat, že narazíš na hodnýho servisáka, který má zrovna super den.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

messy
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 06 led 2009 16:19

Příspěvekod messy » 06 led 2009 16:52

Preco by neuspel pri sude? Ak sa to stalo, tak ako popisoval, kludne to mohla byt vyrobna vada konkretneho LCD. Ale nikomu sa neoplati to pre par tisic tahat po sudoch aj niekolko rokov, plati si pravnika, sudnych znalcov atd...
Servisy si na Slovensku robia co chcu. To iste robia automobilky, ked nechcu uznat zaruku len preto, ze zakaznik nechodil do autoriovanych servisov. A vela ludi im na to skoci.

CeCo

Příspěvekod CeCo » 06 led 2009 17:56

messy:
Problem je v "Ak sa to stalo, tak ako popisoval"... Ludia si radi vymyslia cokolvek, len aby nebola vina na nich. Najma ked citia moznost zisku.

Tej ruke na displeji by som veril jedine v pripade, ze by predtym do tabletu triafal kamene. Potom by naozaj stacilo mierne polozenie ruky na jeho rozbitie.

C

funka
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 06 led 2009 17:51

Příspěvekod funka » 06 led 2009 18:03

Dobrý den, dnes se mi stalo úplně to samé s notebookem Lenovo T61 14". Měl jsem ho přes den v tašce na notebook, teď večer jsem ho vytáhnul a koukam, že lcd je vevnitř úplně rozpraskaný. Přitom zvenčí naprosto žádné mechanické poškození a vevnitř na ochrané fólii displaye taky ne. Notebook je málo používaný a ještě 3 roky v záruce. Mam podle vás šanci na servisní opravu? Je to pro mě opravdu šok, protože s notebookem jsem nic nedělal, v době poškození byl zavřený a vnější kryt je naprosto 100% ok. Díky moc za jakoukoliv radu.

Pro ilustraci foto: http://i42.tinypic.com/120i2rc.jpg

Fr33dom
občas něco napíše
Příspěvky: 51
Registrován: 07 bře 2008 15:18
Bydliště: Přelouč

Příspěvekod Fr33dom » 06 led 2009 19:20

Kdyby jsi potřeboval displej tak se ozvi
Dell Latitude D630-T7100-2GB-160GB-14.1"1440x900-X3100
Dell XPS M1530-T8300-4GB-160GB-15,4"1440x900-GF 8400M
___________
Koupím NEFUNKČNÍ nebo POŠKOZENÉ NOTEBOOKY. Děkuji za nabídky.

prostepoky
píše často
Příspěvky: 403
Registrován: 29 lis 2008 14:17

Příspěvekod prostepoky » 06 led 2009 20:04

funka píše:Dobrý den, dnes se mi stalo úplně to samé s notebookem Lenovo T61 14". Měl jsem ho přes den v tašce na notebook, teď večer jsem ho vytáhnul a koukam, že lcd je vevnitř úplně rozpraskaný. Přitom zvenčí naprosto žádné mechanické poškození a vevnitř na ochrané fólii displaye taky ne. Notebook je málo používaný a ještě 3 roky v záruce. Mam podle vás šanci na servisní opravu? Je to pro mě opravdu šok, protože s notebookem jsem nic nedělal, v době poškození byl zavřený a vnější kryt je naprosto 100% ok. Díky moc za jakoukoliv radu.

Pro ilustraci foto: http://i42.tinypic.com/120i2rc.jpg


Řekl bych, že pokud je display poškozený takto (tzn bez vnějších známek zavinění) není důvod neuznat reklamaci.

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 06 led 2009 20:12

Kdyby tam nebyl ten pavouk roztříštěné folie, tak bych možná řekl, že to je bez vnějšího zavinění, ale o plastu, který sám od sebe vytvoří takového pavouka "jako že nic", jsem ještě neslyšel.

Jo a mimochodem, kdybych chtěl takhle poškodit notebook záměrně, aby na vnější straně víka bylo všechno ok, se zavřenym bych s ním třískl o zem (pěkně na plocho). Výsledek je identický s tím obrázkem.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

entropy
píše často
Příspěvky: 376
Registrován: 08 bře 2008 13:00

Příspěvekod entropy » 06 led 2009 20:22

no a co s tím plastem dělá prudká změna teplot? ono 20 stupňů rozdílu není zas tak málo...

ale nevím, ptám se

(je ovšem hloupost přitáhnout notebook z mrazu, hned ho pustit a nenechat ho přivyknout na pokojovou teplotu)

prostepoky
píše často
Příspěvky: 403
Registrován: 29 lis 2008 14:17

-

Příspěvekod prostepoky » 06 led 2009 20:56

Hm, toho pavouka jsem si ani nevšiml, špatné světlo.. je to rozhodně hůře vidět než u toho prvního..

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 06 led 2009 22:22

Je strasne mala pravdepodobnost ze display praskne "len tak" .Kazdopadne môzete si nato nechat vypracovat odborny posudok ktory musi byt podlozeny aj nejakou skuskou pevnosti toho display-u a chassis notebooku, takato vec by vas mohla stat viac nez notebook a ked nakonec autorizovana skusobna ajtak napise ze LCD samo odseba nepraska tak je konec, nepoznam ani jeden pripad kde by takuto vec zakaznik uhral na sude - Zaprve : ak je konstrukcna vada na tom LCDcku tak ked uz je prasknute nikdo to nepreukaze ze tam bola, skusobna bude robit testy na novom notebooku a LCDcku a to bude v poriadku - tympadom je sanca na uspech vyriesit takyto problem sudom viac nez miziva a neskusal by som to .

Takze moja rada - prist slusne do servisu a povedat co som s notebookom robil a ze toto a toto sa mi stalo a slusne poprosit technika aky navrhuje postup riesenia .Vopred neradim presviedcat technika o tom ze je to vyrobna chyba s tym sa stretavaju technici denne takze to budu ignorovat a nasledne aj volit razantny a nevyhodny postup riesenia . Ak sa da tak viem opravit prasknute LCDcko za 9000 ked pouzijem nahradu alebo za 15 000 ked pouzijem original ktory je v notebooku - zakaznik ten rozdiel spozna len v penazenke a nikde inde !! A skuste hadat co navrhnem zakaznikom ktory vymyslaju vselijake mozne pribehy a mlzia fakty ako sa len da, su arogantny a vulgarny a nieje s nimi rec a vsetko chcu riesit nasilnicky a na vine je vyrobca notebooku a v druhej rade servis na cele s technikom .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .

Think service engineer .

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 06 led 2009 23:44

No jo, kdyz jim ale nabidnes opravu za 15 000Kc, tak se otoci a nechaj si to opravit za 6000Kc u jine firmy - jen by zajimalo, jak to pak vy v servisu poznate, ze se menilo LCD. Co mi tu doma rozebiral Della, tak nikde zadne pecete apod. - jen prelepka pres konektor na zadnim krytu pod LCD - pokud by clovek nesel menit znovu primo LCD - nemuze nic poznat. Takze tim padem nepada ani zaruka. Nevim no - ty ceny v servisech jsou prehnany - kdyz se podivam, kolik stoji novej. Navic v servisech davate jeste displeje pouzity - pokud to jde. Takze asi tak...
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů