Ahoj,
mám notebook Amilo PA 1538 (1,5 roku). Děsivý stroj, už jsem ho třikrát reklamoval - odešel HDD, odešla mainboard a pak o měsíc zase mainboard. Reklamace vždy uznána. Na to že se podíval ven z bytu, jen když jsem ho šel reklamovat nějak moc závad. Neumím si představit kdybych ho každý den někam přenášel, to už by se asi rozpadl
Ale zajímalo by mě co jste už vy úspěšně, nebo i neúspěšně reklamovali?
Například mi začalo blbnout levý tlačítko u touchpadu - je trochu propadlé a na jedné půlce tlačítka vůbec nereaguje na stisky. Nikdy jsem ho nedrtil, takže nechápu proč neplní svoji funkci.
Co všechno jste už reklamovali?
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Zkusim popsat, co si pamatuju, ale kdybych šel víc do minulosti, bylo by toho určitě ještě mnohem víc.
Toshiba Satellite S1410 (zakoupená 2003):
2004: Prasklý pravý pant -> reklamace uznána (14 dní)
2006: Vadná dokoupená pamět -> reklamace uznána (výměna za nový kus)
ASUS A2D (zakoupen 2004):
2004: Nefunkční zvukový výstup od připojení k televizi -> uznáno (výměna audioboardu, 5 dní)
2005: Vadná klávesnice poté, co do ní natekla voda z vyššího patra -> uznáno (5 dní)
2005: Baterii klesla kapacita na 15% -> uznáno (5 dní)
DELL Latitude D600 (zakoupen 2004, s on-site servisem)
2004-2005: nefunkční bluetooth a panel nad klávesnicí -> asi 5-6 návštěv technika a střídavě výměna základní desky a modulu s panelem
2006: loupající se barva na víku -> neuznáno, ačkoli šlo o chybu při výrobě, která se vyskytovala na více kusech
FSC Amilo Pro V3205 (zakoupeno 2006)
2007 leden: vůle koubu víka -> neuznáno, prý běžné opotřebení; kontrola na místě (btw notebook byl starý 1 mesíc)
2007 listopad: vůle kloubu víka + praskání v kloubech + fleky na displeji -> v jiném servisu uznáno a vyměněno víko i s displejem (7 dní)
2007 prosinec: chyby na DVI výstupu -> neuznáno, u nich se neprojevilo (7 dní v servisu)
2008 leden: chyby na DVI výstupu -> přivezen vlastní monitor a asi po 2hodinové domluvě jsme došli k tomu, že se zkusí vyměnit deska (5 dní)
Lenovo ThinkPad R61 (zakoupen 2008, on-site servis)
2008: vypínající se wifi -> vyměněna základní deska a o týden později wifi modul
...nakonec to o pár měsíců později vyřešil až update access connection
Toshiba Satellite S1410 (zakoupená 2003):
2004: Prasklý pravý pant -> reklamace uznána (14 dní)
2006: Vadná dokoupená pamět -> reklamace uznána (výměna za nový kus)
ASUS A2D (zakoupen 2004):
2004: Nefunkční zvukový výstup od připojení k televizi -> uznáno (výměna audioboardu, 5 dní)
2005: Vadná klávesnice poté, co do ní natekla voda z vyššího patra -> uznáno (5 dní)
2005: Baterii klesla kapacita na 15% -> uznáno (5 dní)
DELL Latitude D600 (zakoupen 2004, s on-site servisem)
2004-2005: nefunkční bluetooth a panel nad klávesnicí -> asi 5-6 návštěv technika a střídavě výměna základní desky a modulu s panelem
2006: loupající se barva na víku -> neuznáno, ačkoli šlo o chybu při výrobě, která se vyskytovala na více kusech
FSC Amilo Pro V3205 (zakoupeno 2006)
2007 leden: vůle koubu víka -> neuznáno, prý běžné opotřebení; kontrola na místě (btw notebook byl starý 1 mesíc)
2007 listopad: vůle kloubu víka + praskání v kloubech + fleky na displeji -> v jiném servisu uznáno a vyměněno víko i s displejem (7 dní)
2007 prosinec: chyby na DVI výstupu -> neuznáno, u nich se neprojevilo (7 dní v servisu)
2008 leden: chyby na DVI výstupu -> přivezen vlastní monitor a asi po 2hodinové domluvě jsme došli k tomu, že se zkusí vyměnit deska (5 dní)
Lenovo ThinkPad R61 (zakoupen 2008, on-site servis)
2008: vypínající se wifi -> vyměněna základní deska a o týden později wifi modul
...nakonec to o pár měsíců později vyřešil až update access connection
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
FSC Amilo Pro V3205
- svetle fleky na displeji => vymena displeje (2 dny)
- vule v pantech => vymena pantu (1 den)
Lenovo T61 zatim nic. Pokud bych bral i desktopove veci, tak by toho byla minimalne A4.
- svetle fleky na displeji => vymena displeje (2 dny)
- vule v pantech => vymena pantu (1 den)
Lenovo T61 zatim nic. Pokud bych bral i desktopove veci, tak by toho byla minimalne A4.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
acer TM6464WLMI ,
PO PRVÉ MI ODEŠLA MECHANIKA VYMĚNILI V ZÁRUCE ZA JINOU KTERÁ MELA POŠKOZENÉ ŠROUBKY(REPAS)NĚKDY JI SYSTÉM NENAČTE, ZA DRUHÉ:NĚKOLIKKRÁT MI POSLALI RECORVERY CD NIKDY NEŠLO!!NA KONEC JSEM SI KOUPIL VISTY A NAINSTALOVAL. ZA TŘETÍ JSEM OBJEVIL OTISK NA DISPLAYI OD TLAČÍTKA ZELENÉ BARVY KTERÉ JE UMÍSTĚNO NA KLÁVESNICI,oDEPSALI ŽE TO NENÍ CHYBA DISPLAYE,ŽE FUNGUJE DOBŘE ŽE DISPLAY JE PODŘENÝ!!!§NENÍ JE TO CHYBA TLAČÍTKA!!!PRÝ SE DODÁVÁ PODLOŽKA NA DISPLAY PROTI OTLAKU,NIC JSEM NEDOSTAL!!!NABÍDLI MI VÝMĚNU DISPLAYE ZA 250 EURO NA OPRAVU KTERÁ SE NEVSTAHUJE NA ZÁRUKU!!!!!NAPSAL JSEM JIM ŽE JIM UŽ NEVĚŘÍM ŽE MI DAJÍ NOVÝ DISPLAY TAK JAKO S MECHANIKOU!!! ZA TY PRACHY!!!!DĚS ACER NIKDY LIDI!!!!NOTEBOOK STÁL 40 000KČ A JEŠTĚ ABYCH DÁVÁL DALŠÍ PRACHY DO NĚHO ???NIKDY!!!KOUPIL JSEM HO V ROCE 2007 A NIKDY UŽ SI OD ACERU NIC NEKOUPÍM!!!TO JE MŮJ NÁZOR
PO PRVÉ MI ODEŠLA MECHANIKA VYMĚNILI V ZÁRUCE ZA JINOU KTERÁ MELA POŠKOZENÉ ŠROUBKY(REPAS)NĚKDY JI SYSTÉM NENAČTE, ZA DRUHÉ:NĚKOLIKKRÁT MI POSLALI RECORVERY CD NIKDY NEŠLO!!NA KONEC JSEM SI KOUPIL VISTY A NAINSTALOVAL. ZA TŘETÍ JSEM OBJEVIL OTISK NA DISPLAYI OD TLAČÍTKA ZELENÉ BARVY KTERÉ JE UMÍSTĚNO NA KLÁVESNICI,oDEPSALI ŽE TO NENÍ CHYBA DISPLAYE,ŽE FUNGUJE DOBŘE ŽE DISPLAY JE PODŘENÝ!!!§NENÍ JE TO CHYBA TLAČÍTKA!!!PRÝ SE DODÁVÁ PODLOŽKA NA DISPLAY PROTI OTLAKU,NIC JSEM NEDOSTAL!!!NABÍDLI MI VÝMĚNU DISPLAYE ZA 250 EURO NA OPRAVU KTERÁ SE NEVSTAHUJE NA ZÁRUKU!!!!!NAPSAL JSEM JIM ŽE JIM UŽ NEVĚŘÍM ŽE MI DAJÍ NOVÝ DISPLAY TAK JAKO S MECHANIKOU!!! ZA TY PRACHY!!!!DĚS ACER NIKDY LIDI!!!!NOTEBOOK STÁL 40 000KČ A JEŠTĚ ABYCH DÁVÁL DALŠÍ PRACHY DO NĚHO ???NIKDY!!!KOUPIL JSEM HO V ROCE 2007 A NIKDY UŽ SI OD ACERU NIC NEKOUPÍM!!!TO JE MŮJ NÁZOR
-
- píše často
- Příspěvky: 129
- Registrován: 17 říj 2007 15:01
Daniello: Lidská blbost je nekonečná, viď? Vem si prášek, bude to ok...
Chystám se reklamovat napájecí adaptér k HP 6710b, neboť pro to, aby nabíjel, musí být ve stabilizované poloze - kabel je z jedné (bohužel z té "napevno") strany nějaký divný a když se ohne, přeruší se kontakt.
Chystám se reklamovat napájecí adaptér k HP 6710b, neboť pro to, aby nabíjel, musí být ve stabilizované poloze - kabel je z jedné (bohužel z té "napevno") strany nějaký divný a když se ohne, přeruší se kontakt.
Q6600, 4GB RAM, 8800GT, Windows Vista x64 a Ubuntu 8.10 x64 + EEE901, Windows XP Home 32
Asus V1J - (zakoupen 9.2006)
-do půl roku malá kapacita baterky - uznáno
-vadnej HDD - uznáno
-přehřívání - neuznáno, vyčištěno
-nefunkční levé tlačítko na touchpadu + znova přehřívání - po dlouhejch dohadech uznáno, následoval odstup od smlouvy a vrácení peněz (asi 3 měsíce před koncem záruky).
Každá reklamace trvala okolo 14 dnů až na tu poslední, ta byla měsíc.
HP 8510p od 6.2008 do teď - zatim bez vady.
-do půl roku malá kapacita baterky - uznáno
-vadnej HDD - uznáno
-přehřívání - neuznáno, vyčištěno
-nefunkční levé tlačítko na touchpadu + znova přehřívání - po dlouhejch dohadech uznáno, následoval odstup od smlouvy a vrácení peněz (asi 3 měsíce před koncem záruky).
Každá reklamace trvala okolo 14 dnů až na tu poslední, ta byla měsíc.
HP 8510p od 6.2008 do teď - zatim bez vady.
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů