Jdu reklamovat NTB k Alze, prosím o radu

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
BartOOlomej
občas něco napíše
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2007 08:57

Jdu reklamovat NTB k Alze, prosím o radu

Příspěvekod BartOOlomej » 28 led 2009 13:55

Zdravím,
chystám se jít reklamovat notebook ASUS F3JR (zakoupen v říjnu 07, ALZA).

Závady: 1) po pravé straně topí více než je zdrávo > funí více než je zdrávo, 2) závada DVD mechaniky 2) odlepeny touchpad.

Jednou jsem již reklamoval: výměna HDD ( leden 08 )

Proč to sem píšu: Notebook je každodenně používán a má za sebou i spoustu převozů, takže jako nový už rozhodně nevypadá. Je ale jinak celkem udržovaný. Při jednom z převozů mi však praskla "karosérie" viz foto: http://skdv.tym.cz/ntb.jpg

Vezmou mi NTB do reklamace s tímto handicapem? Máte zkušenosti s podobnou reklamací u Alzy? Mám zkusit prasklinu zamaskovat (samolepka nebo jiny navrh:) ) nebo to není problém? Mám se raději obrátit přímo na nějaké ASUS středisko?

A ještě podotázka:
1) doporučíte nějaký free soft pro sledování teploty notase (jsou při reklamaci dány nějaké meze?)

Díky za jakékoli info k mému problému ..
Naposledy upravil(a) BartOOlomej dne 28 led 2009 14:12, celkem upraveno 1 x.

Kirill
občas něco napíše
Příspěvky: 45
Registrován: 06 kvě 2008 14:07

Příspěvekod Kirill » 28 led 2009 14:02

Mozna odpovim blbe, ale ja bych reklamoval i tu prasklinu, to by se asi nemelo stat...nevim...

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 28 led 2009 14:28

ta prasklina neni jen u tebe, tykalo se to pomerne dost notebooku rady F3.
reklamuj i tu, resp. mozna vyhadas vraceni penez, pac budes mit vice zavad soucasne
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

BartOOlomej
občas něco napíše
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2007 08:57

Příspěvekod BartOOlomej » 28 led 2009 14:34

alfah4ns píše: ... resp. mozna vyhadas vraceni penez, pac budes mit vice zavad soucasne


Nevite jak je to s tim vracenim penez/novym vyrobkem? Zakonem to musi byt nejak presne receno ne (pocet reklamaci, vicenasobne reklamace atd ..)?

A je tedy lepsi tam zajit osobne a trochu pritlacit co? Pochybuji ze po podani reklamace online by mi sami nabidli vraceni penez ..
Naposledy upravil(a) BartOOlomej dne 28 led 2009 14:51, celkem upraveno 1 x.

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 28 led 2009 14:50

musi ti dat novy vyrobek min. stejne hodnoty nebo vratit penize kdyz:
3x reklamujes stejnou zavadu
4x reklamujes ruzne zavady.

akorat mam pocit, ze kdyz se reklamuje vice zavad soucasne (u tebe prehrivani, mechanika, touchpad, prasklina =4), tak to taky jde, tak to zkus. nevim ale urcite
kazdy velky byk byl jednou tele

Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 28 led 2009 15:06

Hlavně se to musí reklamovat u asusu. V alze z tebe akorát budou dělat kokota. Do rma protokolu k asusu napiš, že chceš odstoupit od smlouvy. Až pak se to řeší s prodejcem.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

BartOOlomej
občas něco napíše
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2007 08:57

Příspěvekod BartOOlomej » 28 led 2009 15:18

Takze jestli dobre chapu tak mam postupovat nasledovne:

Pres asus.cz vyreklamuju vsechny zavady najednou (coz by tedy dohromady s jiz vyreklamovanym HDD delalo 5 zavad a mel bych mit narok na odstoupeni od smlouvy). Napisu, ze z tohoto duvodu chci od smlouvy odstoupit.

A co se bude dit pak? Oni to schvali a tim padem nema cenu to opravovat, tak mi to zaslou zpet s nejakym potvrzenim a pak to vsechno ponesu do alzy?

Me by teda nevadilo ani kdyby to opravili, hlavne aby to zas vsechno slapalo .. i kdyz ta moznost novyho notesu by byla fajn, nechci totiz ani premejslet nad tim co vsechno se podela po zaruce, kdyz po 15 mesicich je v tomhle stavu ..

Mozna to moc resim, ale nemam s reklamacema temer zadny zkusenosti, tak potrebuju polopatickej postup, abych nekde neslap vedle .. znam pak jejich jednani, ukazou mi nekde v necem co sem podepsal dodetak napsanej fontem 4 a budu vyrizenej s nefunkcnim notesem :roll:

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 28 led 2009 15:30

BartOOlomej:
pokud ti to uznaji, trval bych na vraceni penez, musi ti vratit penize v plne vysi podle faktury pri koupi, za to sezenes dneska urcite lepsi notebook a s 2 roky zarukou.
kdyz to opravi, zustane ti ten asus a zaruka se prodlouzi jen o dobu stravenou v servise
kazdy velky byk byl jednou tele

Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 28 led 2009 16:26

Ohledně počtu vad tu myslím ceco psal, že musí jít o vady podstatné, které brání plnému používání výrobku. Ale nevím jak to je. Každopádně, když má někdo záruku na 3-5 let, tak tam není problém něco několikrát reklamovat a to by mi pak vrátili peníze i po několika letech používání?
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 28 led 2009 16:37

uvidi...kazdopadne, nefukcni dvd mechanika podstatna vada je, nemuze ntb vyuzivat cely. praskle sasi se da pochopit jako nebezpeci, ze se to casem rozsype cele, takze taky podstatna vada, prehrivani nici cely notebook. uz byl meneny hdd - to byla taky podstatna zavada, k touchpadu - pokud kvuli tomu nefuguje jak ma, taky je to podstatna zavada, pac ntb se neda sam o sobe ovladat. hodne zalezi na uhlu pohledu.
kdyz mu to vyjde, jen mu to preju, taky asi hodne zalezi, na koho narazi pri jednani..
kazdy velky byk byl jednou tele

Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 28 led 2009 16:43

topí a funí je vlastnost....na to reklamaci neuhádáš. To ostatní by šlo.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

polo

Příspěvekod polo » 28 led 2009 17:33

osobne cakam ako sa mi k niecomu podobnemu vyjadria poslal som to tam presne pred tyzdnom (Vo stvrtok im to tam pred tyzdnom doslo) a zatial iba cakam nikto sa neozval do RMA som napisal ze z Dovodu 4. reklamacie ziadam o odstupenie od zmluvy a vratenie penazi...(a samozrejme popis zavady 4. )

BartOOlomej
občas něco napíše
Příspěvky: 28
Registrován: 16 srp 2007 08:57

Po reklamaci

Příspěvekod BartOOlomej » 01 dub 2009 15:15

Tak když jsem tenhle thread založil tak sem i napíšu jak to dopadlo.

K reklamaci jsem se dokopal před týdnem. Do RMA jsem vypsal všechny závady 1) prasklé šasi, 2) mechanika, 3) touchpad, 4) přehřívání, 5) HDD (již v minulosti vyměněn) a žádal jsem odstoupení od smlouvy (k tomu jsou třeba 4 uznané závady).

Reklamace proběhla velice rychle, službou Pick&Return sem měl NTB doma zpět za 9 dní.

Odstoupení od smlouvy mi neschválili. Uznali závady HDD, mechaniky, a výměnu plastu jako celku (tedy zřejmě i s touchpadem). O touchpadu samotným a přehřívání nnení ve zprávě ani slovo ..

Tak hlavně že zas notes jede a pokud se na něm ještě něco posere, tak doufejme že to bude konce října :)


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů