http://acersucks.wz.cz/

notebooky Acer (Aspire, TravelMate) a vše kolem
blacksool
občas něco napíše
Příspěvky: 59
Registrován: 23 led 2009 06:45

http://acersucks.wz.cz/

Příspěvekod blacksool » 27 led 2009 19:18

http://acersucks.wz.cz/ podivejte se a řekněte mi sou fakt acery tak beznadějný?

polo

Příspěvekod polo » 27 led 2009 19:19

Boze toto je starucke si najmenej 30 uzivatel co sem dava nato odkaz...



Ano su beznadejne ako si len pripustis...


Oosbne som zazil nieco podobne tiez notebook kupeny na firmu a aceru neprekazalo ho zo zavadou posielat spat...

Thorus

Příspěvekod Thorus » 27 led 2009 19:22

Podívej se na rok a na model a řekni nám, to si opravdu myslíš že s tím za tu dobu nic neudělali?

blacksool
občas něco napíše
Příspěvky: 59
Registrován: 23 led 2009 06:45

Příspěvekod blacksool » 27 led 2009 19:44

hele já osbně tomu nevěřim ale než si koupim notebook tak se rači 10x zeptam:D

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 27 led 2009 20:01

Tak jako proč si kupuješ Acer, když chceš mít jistotu. Tohle fakt nepochopim.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

hassan
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 23 led 2009 04:35

Příspěvekod hassan » 27 led 2009 21:13

swarm píše:Tak jako proč si kupuješ Acer, když chceš mít jistotu. Tohle fakt nepochopim.


A co by si mel koupit, Lenovo? je to prast jak uhod, vsecko je to made in china at je na tom nalepka jaka chce.
Acer aspire 7730g, g-force 9600gt, razer deathader, requiem: bloodymare, sacred 2

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 27 led 2009 22:01

Nech si kupi hocico s onsite zarukou a ma pokoj .-
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 27 led 2009 22:30

hassan píše:A co by si mel koupit, Lenovo? je to prast jak uhod, vsecko je to made in china at je na tom nalepka jaka chce.
To je pěkný nesmysl. To platí tak leda u bot. Jo a jestli se to vyrobí všechno v číně, to vůbec nemá žádnou váhu. Dokonce ani jestli se to dělá ve stejné továrně. Samozřejmě by to bylo na delší diskuzi, kterou se mi nechce vést (s někým, kdo takto argumentuje). Možná by to byl zajímavý námět pro článek na blog.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Gogo
guru
Příspěvky: 3904
Registrován: 17 kvě 2007 20:59
Bydliště: Brno

Příspěvekod Gogo » 28 led 2009 07:57

každý šašek ví že Acery jsou resp.byly do minulého roku vyráběny v Pardubicích a v Kutné Hoře,nevím jestli už Foxconn přestěhoval tuto výrobu do Maďarska,až tak to nesleduji...takže když nadávat,tak ne na Čínu,ale na "zlatý Český"...
a když jsme u Lenova,tak ty taky už vyrábějí pro Evropu Maďaři,nevím přesně od jakého data
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno

MrProchy
občas něco napíše
Příspěvky: 18
Registrován: 13 pro 2008 12:21

Příspěvekod MrProchy » 31 led 2009 10:54

Mne spíš zaráží, proč ten jeliman nechtěl po 4té reklamaci peníze rovnou po prodejně a ať si to s Acerem vyřeší podle libosti.

EDIT: Jo on to měl na firmu! Neví někdo jesli dle obchodního zákoníku taky platí odstoupení při výskytu 3tí stejné nebo 4té různé závady. Popř. po přetáhnutí 30dnů na opravu?

Jinak ja měl u Aceru 5024wlmi reklamace asi 3 (2x mechanika, prasklé panty, bílé fleky na LCD) v rozmezí 2005-2007 a vždy opravili vyměnili bez diskuze cca do týdne. Jinak to, že nevracejí peníze mají snad i v obchodních podmínkách, nebo aspoň měli. Ta povinnost holt leží na prodejci.

V3nc@
občas něco napíše
Příspěvky: 73
Registrován: 15 črc 2007 14:22

Příspěvekod V3nc@ » 31 led 2009 11:12

to je hloupost, já mám Acer taky, kámoš ho má, spolužáci ho mají a nikdo si na nic nestěžuje a já taky ne...jde mi naprosto v pořádku a po rozšíření RAM je rychlý jak něco :-) já osobně věřím Aceru víc než Asusu...Asus mi připadá vždy méně výkonný než Acer...

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 31 led 2009 16:19

MrProchy:
bohuzel, 3/4 reklamace a 30 dni plati opravdu jen pro fyz.osoby.

btw. starsi acery byly skutecne shitky, mekke a videl jsem jich dost s prasklyma pantama. nove jsou ale podle me od dost lepsi a na beznedomaci pouzivani, myslim, staci

jinak i acer umi udelat poradny notebook - treba travelmaty maji docela solidni zpracovani.

btw. v teto dobe taky verim aceru vice nez asusu...
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

vitaslup
občas něco napíše
Příspěvky: 63
Registrován: 10 zář 2008 14:34

Příspěvekod vitaslup » 01 úno 2009 13:09

mno jeden clovek ma problem s reklamackou..hele ja vam taky muzu povykladat jake jsem mel problemy pri reklamaci toho ci onoho notebooku..a ze tamten kamarad rikal to a ono o te ci one znacce..jsem se do toho zamotal :D proste z toho plyne ze pokud si to clovek neoveri na vlastni kuzi tak si myslim ze je "jedno" kterou znacku zvolit..ja osobne mam acer..a nestezuju si...koupil jsem ho v britanii.pravda

PiTRiS
píše často
Příspěvky: 192
Registrován: 12 črc 2007 13:57

Příspěvekod PiTRiS » 02 úno 2009 18:31

kvalita výrobku a kvalita servisu je bohužel dost rozdílná věc :) co do kvality výrobku, tak na acer nemužu říct křivý slovo... až sem sám překvapenej :)

naopak na servis bych nadávat moh, sice je to už dávno, ale řešil sem s nima reklamaci PDA, který mi cestou ztratili (ppl)... no long story short, tuny volání, mailů... stačilo ale napsat, že už mě to s nima nebaví a že to předávám právníkovi a najednou to bylo vyřízený za 2 dny :)
Dell XPS 15 - i7 2630Qm, 6GB RAM, nVidia 540GT, 750GB 7200 ot.

Oldies: Dell Studio XPS 1645, Acer Aspire 6935G, MSI GX700PX

Joynty
občas něco napíše
Příspěvky: 41
Registrován: 12 bře 2009 15:23

Příspěvekod Joynty » 12 bře 2009 19:22

Ono to neni jen o výrobci, kdyz pudes reklamovat nekam na prodejnu kde je prodavac bez zajmu o Tvou vec tak ti nepomuze ani Partička IT.
Kamarad koupil Notas(acer) doma zapnul a pri instalaci prez pul displeje CERNEJ FLEK :x ,
spolecnost jako je ACER by to vzal hodil do smeti a ty bys nafasoval novej kus. Ale odnes to na prodejnu (maly elektro) normalne dostal 30dni na reklamaci a vubec se snim nebavili o nejakym vracení zbozi.


Zpět na „notebooky Acer“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů