POradte prosim note za 50k
Furt to nejde, takze si porovnej komponenty a zaruky hlavne. FSC ani HP kvalitou neprevysuji jiz hodnocene, takze jde hlavne o vybavu,hw komponenty, zaruku a cenu. Dell ti poslal pomalu to nejlepsi, co ma v nabice - P9500, 4GB RAM, 2XCCFL WUXGA displej, takze predpokladam, ze pokud nabidky od HP, FSC budou za min penez, budou to slabsi konfigurace...
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012
No ja to vidim jednoznacne... HP se nevycajchnovalo. 14" model teda neberu v uvahu, ale kdyz vezmes to 8530p, tak Tckovej procesor, horsi displej a o zaruce nevime, jestli je on-site - dle meho nazoru ne.
Ten Celsius kdyz to poskladas, tak vyjde mozna nastejno, ale ma radove o dost tisic levnejsi procesor (rozdil ceny P8400 / 9500 je veliky), navic ten HDD.
Ja to vidim jednoznacne - nejvic nabizi Dell. Kdybys chtel srazit cenu, tak zmen procesor, zaruku etc. Podle dodanych materialu Dell nabidne nejvic za nejmin penez.
Ten Celsius kdyz to poskladas, tak vyjde mozna nastejno, ale ma radove o dost tisic levnejsi procesor (rozdil ceny P8400 / 9500 je veliky), navic ten HDD.
Ja to vidim jednoznacne - nejvic nabizi Dell. Kdybys chtel srazit cenu, tak zmen procesor, zaruku etc. Podle dodanych materialu Dell nabidne nejvic za nejmin penez.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
zdravím vás pánové, mám tu problém ... takže mám dva note s následující specifikací :
po roce používání se objevily následující problémy:
-HDD je velice slabý a dlouho mi načítá + se občas sekne.
-Teplota procesoru jak na grafice tak disku i CPU, vzrostla (asi zaneseno prachem, tudíž pokud lze vyčistit?).
-Zvukovka se stále chová nestandardně, přičítám tento problém i driverů, které jsou možná špatně nainstalovány, zde si snad poradím po opravě.
-Občas pokud pustím aplikaci Opera 10, se mi stane, že mi vyskočí tzv. "Blue screen".
-Pravá krytka na reproduktor se mi odlepuje od šasi.
-Na obou stranách notebooku se mi odlepily gumové drážky pro panel LCD viz foto.
-Na spodní straně se mi odlepila gumová podložka.
-A na pravé straně notebooku u LCD panelu, mám poškozené šasi viz foto.
-problém s vypalovačkou "pálí, podle počasí a ročního období"
-Výdrž baterie se rapidně snížila. Při minimálním zatížení vydrží cca 3 a půl hodiny a při práci se mi během 2 hodin vybije, což je neadekvátní baterii, která byla deklarována při koupi.
ODPOVĚĎ Z DELLU BYLA:
Dobrý deň pán Látal,
všetky technické závady je nutné nahlasovať telefonicky na čísle 225 772 727 - v hlasovom menu možnosť číslo 2, nahlásiť novú tech. závadu.
Z pozície zákaznického servisu Vám pomôcť nevieme.
S pozdravom
Andrej_Trajlinek
Czech & Slovak - Customer Care
TAK SEM VOLAL NA UVEDENÉ ČÍSLO. POTÉ JSEM SE DOZVĚDĚL KE SVÉMU ÚDIVU, ŽE MOJE ZÁRUKA STOJÍ TÉMĚŘ ZA H ... NA BATERKU JE PRÝ POUZE ROK ZÁRUKA PRO STÁTNÍ SFÉRU ??!!! COŽ JE MI DIVNÝ. A ZBYTEK .. U HDD, DVD-ROMKY, ZVUKOVKY MI BYLO ŘEČENO, AŤ SI VŠE ODZKOUŠÍM POMOCÍ JEJICH ÚŽASNÉ DIAGNOSTIKY A POŠLI JIM PAK, CO MI TO SEPSALO ZA ČÍSLÍČKA. NO A ZBYTEK TO JE PREJ NEZAJÍMÁ, PÁČ TO JDE MIMO NĚ! TEDA BYLA MI NABÍDNUTA COMPLETE CARE… PŘI DOTAZU CO DĚLAT S POVOLENÝMA PANTAMA, ZDA JE MOHU DOTÁHNOUT BEZTEHO ANIŽ BY PAK PESKOVALI, ŽE JE TO OTLAČENÝ OD ŠROUBOVÁKU MI SDĚLILA, BUĎ SI DEJTE COMPLETE CARE NEBO NEXT BUSS. DAY. U NEXT BUSS. DAY BYCH POSLAL VÝSLEDEK TEDA Z TÉ DIAGNOSTIKI NA ZÁKLADĚ NÍŽ BY SE DANÝ TECHNIK ROZHODL, ZDA TEDA BUDE TAK LASKAV A PODÍVÁ SE MI NA NOTE S TÍM, ŽE TAKY SE NA TO MOŽE VYS .....TAK NEVÍM, CO JE TO ZA ZÁRUKU ..... COMPLETE CARE ZA CELOU TU DOBU MÁM 3x. pROSTĚ JEDNÁNÍ BYLO UDĚLEJTE SI VŠE SÁM A PAK MY MOŽNÁ SE ROZHODNEME, ZDA SE VÁM NA TO PODÍVÁME! MÁTE NĚKDO S TÍM ZKUŠENOSTI ??? .....
po roce používání se objevily následující problémy:
-HDD je velice slabý a dlouho mi načítá + se občas sekne.
-Teplota procesoru jak na grafice tak disku i CPU, vzrostla (asi zaneseno prachem, tudíž pokud lze vyčistit?).
-Zvukovka se stále chová nestandardně, přičítám tento problém i driverů, které jsou možná špatně nainstalovány, zde si snad poradím po opravě.
-Občas pokud pustím aplikaci Opera 10, se mi stane, že mi vyskočí tzv. "Blue screen".
-Pravá krytka na reproduktor se mi odlepuje od šasi.
-Na obou stranách notebooku se mi odlepily gumové drážky pro panel LCD viz foto.
-Na spodní straně se mi odlepila gumová podložka.
-A na pravé straně notebooku u LCD panelu, mám poškozené šasi viz foto.
-problém s vypalovačkou "pálí, podle počasí a ročního období"
-Výdrž baterie se rapidně snížila. Při minimálním zatížení vydrží cca 3 a půl hodiny a při práci se mi během 2 hodin vybije, což je neadekvátní baterii, která byla deklarována při koupi.
ODPOVĚĎ Z DELLU BYLA:
Dobrý deň pán Látal,
všetky technické závady je nutné nahlasovať telefonicky na čísle 225 772 727 - v hlasovom menu možnosť číslo 2, nahlásiť novú tech. závadu.
Z pozície zákaznického servisu Vám pomôcť nevieme.
S pozdravom
Andrej_Trajlinek
Czech & Slovak - Customer Care
TAK SEM VOLAL NA UVEDENÉ ČÍSLO. POTÉ JSEM SE DOZVĚDĚL KE SVÉMU ÚDIVU, ŽE MOJE ZÁRUKA STOJÍ TÉMĚŘ ZA H ... NA BATERKU JE PRÝ POUZE ROK ZÁRUKA PRO STÁTNÍ SFÉRU ??!!! COŽ JE MI DIVNÝ. A ZBYTEK .. U HDD, DVD-ROMKY, ZVUKOVKY MI BYLO ŘEČENO, AŤ SI VŠE ODZKOUŠÍM POMOCÍ JEJICH ÚŽASNÉ DIAGNOSTIKY A POŠLI JIM PAK, CO MI TO SEPSALO ZA ČÍSLÍČKA. NO A ZBYTEK TO JE PREJ NEZAJÍMÁ, PÁČ TO JDE MIMO NĚ! TEDA BYLA MI NABÍDNUTA COMPLETE CARE… PŘI DOTAZU CO DĚLAT S POVOLENÝMA PANTAMA, ZDA JE MOHU DOTÁHNOUT BEZTEHO ANIŽ BY PAK PESKOVALI, ŽE JE TO OTLAČENÝ OD ŠROUBOVÁKU MI SDĚLILA, BUĎ SI DEJTE COMPLETE CARE NEBO NEXT BUSS. DAY. U NEXT BUSS. DAY BYCH POSLAL VÝSLEDEK TEDA Z TÉ DIAGNOSTIKI NA ZÁKLADĚ NÍŽ BY SE DANÝ TECHNIK ROZHODL, ZDA TEDA BUDE TAK LASKAV A PODÍVÁ SE MI NA NOTE S TÍM, ŽE TAKY SE NA TO MOŽE VYS .....TAK NEVÍM, CO JE TO ZA ZÁRUKU ..... COMPLETE CARE ZA CELOU TU DOBU MÁM 3x. pROSTĚ JEDNÁNÍ BYLO UDĚLEJTE SI VŠE SÁM A PAK MY MOŽNÁ SE ROZHODNEME, ZDA SE VÁM NA TO PODÍVÁME! MÁTE NĚKDO S TÍM ZKUŠENOSTI ??? .....
Dell Latitude E6500
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Jeaonerot a 27 hostů