Tak jsem se dnes vydal do Penty autorizovaného servisu v Strakonících
se svým modelem GX610 s následujícími závadami
prohnuté víko displaje
prounuté spodní šasi notebooku a to tak že to deformuje horní víko
větrák chlazení hučící jako stíhačka a kvičící ložicko ( při zátěži ) pustím si film a nedá se u toho být to abych ho měl na kostce ledu
špatně spasovaná mechanika cd/dvd která po vložení média rozdrnčí selej stroj tak že se u toho nedá sedět
nefunkční audiou výstup na předku
odchlipující se plasty rámečku displaje a jiné drobnosti
No a přístup pracovníků penty
prý na plasty se záruka nevzathuje a podobné kecy přičemž v global varanty v tom není ani slovo a jine. a prý je to zcela normálí že se šasi notebooku prohne jako lavor .. jen pro příklad moje sestra má tentýž model a je naprosto v pořádku bez deformací
takže jsem na jejich vyjádření zvědav a pokud to neuznajá dám to na zanlecké posuzení a budu se s nima soudit
toliko k dnešku
A od pracovníků penty bych očekával přístup techniků a ne znuděné pohledy s tím že si myslí že jim to muže být u prd..
táhnul jsem tam 400 kiláků .....................
návštěva Penty servisního střediska s GX610
Tema ohledne reklamaci a servisu smeruj do vyznaceneho vlakna http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=13327
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 37 hostů