servis toshiba

notebooky Dynabook a Toshiba (Satellite, Portégé, Tecra, Qosmio, Libretto) a vše kolem nich
Markéta Mlejnková
občas něco napíše
Příspěvky: 1
Registrován: 09 bře 2009 20:53

servis toshiba

Příspěvekod Markéta Mlejnková » 09 bře 2009 20:59

Ahoj,
uvažuju o koupi notebooku Toschiba (konkrétně Tecra M10-120), ale zajímalo by mne, jak to mají se sevisem.Slyšela jsem, že moc nefunguje, ale říkal mi to chlápek, který prodává VBI, tak těžko říct...Máte s tím někdo zkušenosti? Díky

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 09 bře 2009 21:36

no hlavne ze VBI servis funguje uplne uzasne... (ironie)

s toshibou by moc problemy byt nemely.
kdyztak si muzes pro klid duse dokoupit rozsireni na Next business day on site - nasl. prac.den na miste u zakaznika.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

samson010

Příspěvekod samson010 » 10 bře 2009 08:54

onedlho budem vlastnikom toshiby , kolko stoji ten Next business day on site ? v Asusu som to mal pohode, objednavka doma , na druhy den prisli z DPD a odniesli mi notebook , do 2 tyzdnoch som ho mal zase doma

korenisko
občas něco napíše
Příspěvky: 32
Registrován: 05 srp 2008 20:26
Bydliště: Michalovce, Slovensko

Příspěvekod korenisko » 10 bře 2009 14:41

ja som dal za 1rok nbd 1100Sk.

Musis davat pozor a vybrat zaruku pre tvoj notebook, resp ak mas notebook s 2Y štandardnou zarukou, tak kupovat nbd pre notebooky s 2Y štandardnou zarukou, ak mas notas s 3Y štandardnou zarukou, tak kupuj nbd pre ntb s 3y zarukou.

Mna vysla nbd pre notebooky s 3Y zarukou 1100sk. Kupoval som len jeden rok nbd, pretože v mojom pripade to tak vždy je, že vady, ak nejake su, tak sa poukazuju v prvy rok pouzivania pc.

A ešte, musíš byť do 100km od väčšieho mesta, nahlasiť opravu do 15hod asi, tušim to je.
Toshiba A200-1YW -> Toshiba Tecra A10-11M + 1Y NBD + Logitech Revolution

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 10 bře 2009 17:58

samson010:
to, co popisujes, je zaruka collect and return.
u NBD on-site ti servisni technik primo u tebe ten notebook na miste opravi (pokud neni nejaka vyjimecna situace, treba nedostatek nejakeho nahradniho dilu, coz se obcas muze stat)

jinak viz.korenisko
kazdy velky byk byl jednou tele

Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro


Zpět na „notebooky Dynabook (dříve Toshiba)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 70 hostů