http://acersucks.wz.cz/
a proč to nosí na prodejnu když má Acer? To asi moc chytrý nebude,že? A taky ta koupě někde v prdeli,to ale se servisem stejně nesouvisí,v každém případě voláš přímo servis a ti posílají kurýra a je jedno jestli jsi to koupil v garáži nebo kdekoliv,servis chce jen kopii dokladu o koupi
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
Ideme sa zase hadat?
Ked si to precitas bez preskakovania zistis, ze predajna bola len prostrednik, ktora to posielala aceru a vyjadrenia pisal acer.
To co sme sa vtedy pochytili v inom threade ohladom aceru - ze skusenosti z firmy su zle, bolo to zhruba v tej istej dobe a odvtedy sa kazdy aj v mojom okoli vyhyba aceru ako cert krizu. Ostatne sa vlastne vyhybaju vsetkym "horsim" znackam (schvalne je to v "") a kupuju len hp, lenovo, toshiba, ..
Proste Acer si v tej dobe 2-3 roky dozadu uplne pokazil reputaciu tym, ze aj drahe aj lacne notasy boli smejdy a servis bol uplne na prd..
Ked si to precitas bez preskakovania zistis, ze predajna bola len prostrednik, ktora to posielala aceru a vyjadrenia pisal acer.
To co sme sa vtedy pochytili v inom threade ohladom aceru - ze skusenosti z firmy su zle, bolo to zhruba v tej istej dobe a odvtedy sa kazdy aj v mojom okoli vyhyba aceru ako cert krizu. Ostatne sa vlastne vyhybaju vsetkym "horsim" znackam (schvalne je to v "") a kupuju len hp, lenovo, toshiba, ..
Proste Acer si v tej dobe 2-3 roky dozadu uplne pokazil reputaciu tym, ze aj drahe aj lacne notasy boli smejdy a servis bol uplne na prd..
Toshiba Satellite Pro U400-15O
njn,ale to byl centrální servis v Praze a pobočka v Brně,svoz řešili prodejci,teď je jen jedno středisko pro celé Česko-Slovensko v Brně a každý ňouma ví,že se všechno řeší přímo se servisem,telefon,popis problému a odvoz i dovoz,a to co bylo pár let dozadu není relevantní,takové řeči,jakože se ve tvém okolí všichni Aceru vyhýbají jsou docela k smíchu jako i tvrzení že v té době byly drahé i levné Acery pomalu všechny do jednoho šmejdy...takže se není moc o čem hádat,prostě každý co tvrdí opak,nemluví pravdu
a ještě citát na který jsem reagoval -
"Ono to neni jen o výrobci, kdyz pudes reklamovat nekam na prodejnu kde je prodavac bez zajmu o Tvou vec tak ti nepomuze ani Partička IT.
Kamarad koupil Notas(acer) doma zapnul a pri instalaci prez pul displeje CERNEJ FLEK Mad ,
spolecnost jako je ACER by to vzal hodil do smeti a ty bys nafasoval novej kus. Ale odnes to na prodejnu (maly elektro) normalne dostal 30dni na reklamaci a vubec se snim nebavili o nejakym vracení zbozi."
co mám na tom číst bez přeskakování? Kde je psáno co o prostředníkovi a kde něco o vyjádření Aceru? Nevím sice o co ti v tomto případě jde,ale pleteš páté přes deváté
...a to se už vůbec nebavme o tom,že se najde občas nějaký dement co koupí notebook v nějakém malém elektru kde si ho všichni pohazují několik měsíců po regálech a když už nejde spustit,tak ho prostě zabalí a prodají "Jozífkovi" za akční cenu
a ještě citát na který jsem reagoval -
"Ono to neni jen o výrobci, kdyz pudes reklamovat nekam na prodejnu kde je prodavac bez zajmu o Tvou vec tak ti nepomuze ani Partička IT.
Kamarad koupil Notas(acer) doma zapnul a pri instalaci prez pul displeje CERNEJ FLEK Mad ,
spolecnost jako je ACER by to vzal hodil do smeti a ty bys nafasoval novej kus. Ale odnes to na prodejnu (maly elektro) normalne dostal 30dni na reklamaci a vubec se snim nebavili o nejakym vracení zbozi."
co mám na tom číst bez přeskakování? Kde je psáno co o prostředníkovi a kde něco o vyjádření Aceru? Nevím sice o co ti v tomto případě jde,ale pleteš páté přes deváté
...a to se už vůbec nebavme o tom,že se najde občas nějaký dement co koupí notebook v nějakém malém elektru kde si ho všichni pohazují několik měsíců po regálech a když už nejde spustit,tak ho prostě zabalí a prodají "Jozífkovi" za akční cenu
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
Hovoril som o povodnom clanku, na ktory bol link.
Anyway, nechce sa mi verit, ze si po notas na slovensku pridu az z ciech A co sa tyka servisu vseobecne - osobne mam predsa "kupnu zmluvu" s predajcom, nie zo servisom. Nevidim dovod, preco by som mal volat Acer. Navyse, pokial mas notas starsi nez rok a Acer ma podobne ako HP a mnoho dalsich len 1r zaruku, tak ten druhy rok to uz mozes nosit len a len ku predajcovi (inak si opravu zaplatis sam - plati na SVK).. No a v poslednom rade, ak si to kupil ako pravnicka osoba, myslim, ze to sam ani nemozes dat do oficialneho servisu..
Jo a neviem ako ty, ale aj 2 roky stara informacia je pre mnoho ludi relevantna. Pre teba je to k smiechu, pretoze ty si priamo propagator Acerov (az to vyzera ze si snad plateny ako ich vychvalujes stale), ale pre mnoho ludi su dost podstatne informacie o tom, ze len 2 roky dozadu, v case ked sa zacali masivne spopularizovavat a rozsirovat predaj notasov bola ich kvalita a pristup katastrofalna a bolo jedno, ci sa jednalo o notas za 20 tisic, alebo notas za 30 tisic bez dane (pre firmu)..
Anyway, nechce sa mi verit, ze si po notas na slovensku pridu az z ciech A co sa tyka servisu vseobecne - osobne mam predsa "kupnu zmluvu" s predajcom, nie zo servisom. Nevidim dovod, preco by som mal volat Acer. Navyse, pokial mas notas starsi nez rok a Acer ma podobne ako HP a mnoho dalsich len 1r zaruku, tak ten druhy rok to uz mozes nosit len a len ku predajcovi (inak si opravu zaplatis sam - plati na SVK).. No a v poslednom rade, ak si to kupil ako pravnicka osoba, myslim, ze to sam ani nemozes dat do oficialneho servisu..
Jo a neviem ako ty, ale aj 2 roky stara informacia je pre mnoho ludi relevantna. Pre teba je to k smiechu, pretoze ty si priamo propagator Acerov (az to vyzera ze si snad plateny ako ich vychvalujes stale), ale pre mnoho ludi su dost podstatne informacie o tom, ze len 2 roky dozadu, v case ked sa zacali masivne spopularizovavat a rozsirovat predaj notasov bola ich kvalita a pristup katastrofalna a bolo jedno, ci sa jednalo o notas za 20 tisic, alebo notas za 30 tisic bez dane (pre firmu)..
Toshiba Satellite Pro U400-15O
no,vidím že máš hodně zkreslené a nepravdivé informace,pak se nedivím že vykládáš takové bludy kudy chodíš,to že si kurýr přijede na Slovensko na druhý den po kontaktu servisu pro notebook věřit nemusíš,ale tak to prostě je a můžeš vykládat cokoliv.
Acer má záruku pro fyzické i právnické osoby 2 roky bez výjimky a to že ty tvrdíš že je to na Slovensku jinak,je zas jen tvé tvrzení nezakládající se na pravdě,prostě co tvrzení to lež,ale zdá se že právě to je pro tebe relevantní.
Chybí ti informace,anebo lžeš záměrně a proto se musím ozvat,není to tím že bych byl zastáncem Aceru,nebo dokonce někým placený,to jsou jen další zmatené doměnky pro tebe tak příznačné.Stoprocentně jsem tady na fóru doporučoval mnohem víc jiných značek než je Acer,ale to bys musel víc číst a méně zavádět
a pak si přečti toto a budem se společně smát
Dobrý den!ProsimO Radu.Pred 3mesiacmi som si kupila notebook Toshiba,uz myslim ze od zaciatku nefungoval jeden usb.port,ale chcela som to reklamovat az neskor, lebo som potrebovala mat notebook k dispozicii. Pred mesiacom mi z nicoho nic prestal pracovat aj druhy usb-port. a po restarte pocitaca som ho uz nevedela spustit.Tak som po rozhovore s firmou kde som notebook kupila objednala samostatne odvoz a servis Toshiby v Brne(aby to bolo rychlejsie). Prisli si ponho a o niekolko dni mi poslali "ponuku", v ktorej bolo uvedene,ze usb porty su mechanicky poskodene(pritom vyzerali uplne normalne, ked som ich kontrolovala)a skrat zapricinil ze zoskratoval usb řadič.Na mechanicke poskodenie vlastnym zapričinenim sa zaruka nevztahuje. Ponukaju mi ze mi ho opravia za cca 13000KČ,pričom cely notebook stal necelych 18000KČ.Zda sa mi to dost nelogicke,ze mi posielaju taketo vyjarenie a hlavne ak viem ze som usb porty nemohla nijako poskodit pouzivanim flashiek,tak neviem,na koho sa obratit.Dakujem
tady je link,je to čerstvé a pochybuju že si holka vymýšlí i když dneska je možné všechno http://www.pravnik.cz/forum/topic-412.html
Acer má záruku pro fyzické i právnické osoby 2 roky bez výjimky a to že ty tvrdíš že je to na Slovensku jinak,je zas jen tvé tvrzení nezakládající se na pravdě,prostě co tvrzení to lež,ale zdá se že právě to je pro tebe relevantní.
Chybí ti informace,anebo lžeš záměrně a proto se musím ozvat,není to tím že bych byl zastáncem Aceru,nebo dokonce někým placený,to jsou jen další zmatené doměnky pro tebe tak příznačné.Stoprocentně jsem tady na fóru doporučoval mnohem víc jiných značek než je Acer,ale to bys musel víc číst a méně zavádět
a pak si přečti toto a budem se společně smát
Dobrý den!ProsimO Radu.Pred 3mesiacmi som si kupila notebook Toshiba,uz myslim ze od zaciatku nefungoval jeden usb.port,ale chcela som to reklamovat az neskor, lebo som potrebovala mat notebook k dispozicii. Pred mesiacom mi z nicoho nic prestal pracovat aj druhy usb-port. a po restarte pocitaca som ho uz nevedela spustit.Tak som po rozhovore s firmou kde som notebook kupila objednala samostatne odvoz a servis Toshiby v Brne(aby to bolo rychlejsie). Prisli si ponho a o niekolko dni mi poslali "ponuku", v ktorej bolo uvedene,ze usb porty su mechanicky poskodene(pritom vyzerali uplne normalne, ked som ich kontrolovala)a skrat zapricinil ze zoskratoval usb řadič.Na mechanicke poskodenie vlastnym zapričinenim sa zaruka nevztahuje. Ponukaju mi ze mi ho opravia za cca 13000KČ,pričom cely notebook stal necelych 18000KČ.Zda sa mi to dost nelogicke,ze mi posielaju taketo vyjarenie a hlavne ak viem ze som usb porty nemohla nijako poskodit pouzivanim flashiek,tak neviem,na koho sa obratit.Dakujem
tady je link,je to čerstvé a pochybuju že si holka vymýšlí i když dneska je možné všechno http://www.pravnik.cz/forum/topic-412.html
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
No hej, pre fyzicke osoby je zaruka 1+1 Acer Advantage, pre pravnicke nie..
Osobne nakupujem vacsinou kadejako s odpisom, takze napr. 3r standard zaruka Toshiba aj pre pravnicke osoby je lepsia volba
Mimochodom, s tym "máš hodně zkreslené a nepravdivé informace" ma uz zacinas dost vytacat. Ja uz neviem ako ti to mam povedat - tie starsie skusenosti nie su z pocutia. Takze nie su to skreslene informacie, je to realita spred troch rokov.
Opakujem, dajme tomu, ze sa acer polepsil aspon co sa tyka servisu, ale notas by som si Acer aj tak nekupil..
Poviem to inak, prikladom. Mas auto? Napriklad Citroen? Ak ano, urcite vies, ze ma casto problem zo stabilizacnymi tycami (xara picasso, starsie berlingo). Ze koli tomu musis casto behat do servisu. A teraz - dakto napise, ze ide kupit citroen. Nenapises mu, ze mas sice 3 rocne auto, ale je problemove? Urcite ano. A kupil by si si znova Citroen? Urcite nie.. Snad uz konecne chapes. Proste pisem svoj nazor ohladom toho, co som zazil.
//edit: heh, Toshiba Ono to mas tak, vsade je zly kusok. Len rozdiel je, ci sa stazuje 1-2 ludia, alebo sa stazuje 200-300 ludi, ze?
Btw, pouzivatelia su niekedy nevyspytatelny. Kamos mi pisal jednu skusenost. V praci vysvetlilt kolegyni, ze moze pouzivat ctrl+c a ctrl+v, ze si to skopiruje na klavesnici a potom vlozi kam chce. O hodinku po neho prisla, ze to nefunguje a ze preco. Vies co spravila? Na compe stlacila ctrl+c, odpojila klavesnicu, zapojila do ineho a skusala ctrl+v..
Takze, kto vie, co s tymi usb portami robila. Na jednu stranu moze ist o poskodenie elektorniky, ale na druhu, co ked tie flasky dako surovo vylamovala poskodila kontakty, ze?
Osobne nakupujem vacsinou kadejako s odpisom, takze napr. 3r standard zaruka Toshiba aj pre pravnicke osoby je lepsia volba
Mimochodom, s tym "máš hodně zkreslené a nepravdivé informace" ma uz zacinas dost vytacat. Ja uz neviem ako ti to mam povedat - tie starsie skusenosti nie su z pocutia. Takze nie su to skreslene informacie, je to realita spred troch rokov.
Opakujem, dajme tomu, ze sa acer polepsil aspon co sa tyka servisu, ale notas by som si Acer aj tak nekupil..
Poviem to inak, prikladom. Mas auto? Napriklad Citroen? Ak ano, urcite vies, ze ma casto problem zo stabilizacnymi tycami (xara picasso, starsie berlingo). Ze koli tomu musis casto behat do servisu. A teraz - dakto napise, ze ide kupit citroen. Nenapises mu, ze mas sice 3 rocne auto, ale je problemove? Urcite ano. A kupil by si si znova Citroen? Urcite nie.. Snad uz konecne chapes. Proste pisem svoj nazor ohladom toho, co som zazil.
//edit: heh, Toshiba Ono to mas tak, vsade je zly kusok. Len rozdiel je, ci sa stazuje 1-2 ludia, alebo sa stazuje 200-300 ludi, ze?
Btw, pouzivatelia su niekedy nevyspytatelny. Kamos mi pisal jednu skusenost. V praci vysvetlilt kolegyni, ze moze pouzivat ctrl+c a ctrl+v, ze si to skopiruje na klavesnici a potom vlozi kam chce. O hodinku po neho prisla, ze to nefunguje a ze preco. Vies co spravila? Na compe stlacila ctrl+c, odpojila klavesnicu, zapojila do ineho a skusala ctrl+v..
Takze, kto vie, co s tymi usb portami robila. Na jednu stranu moze ist o poskodenie elektorniky, ale na druhu, co ked tie flasky dako surovo vylamovala poskodila kontakty, ze?
Toshiba Satellite Pro U400-15O
já tě začínám vytáčet? Nenech se vysmát,když lžeš a já ti to řeknu,začneš se vykrucovat že tos myslel situaci před léty a nevím co...děláš ze mě totálního dementa a hned první věc co ti chybí je logika. Když prodáš na trhu stonásobně víc kusů nějakého produktu a 200 krát víc z low kategorie,je jen normální a logické že i těch nespokojených bude víc,a vůbec,nemá smysl se dohadovat s dogmatikem,máš Toshibu-užívej si a když potřebuješ "kydat",založ si vlastní vlákno v sekci Toshiba o antinoteboocích Acer a o tom,jak je Toshiba nejlepší a Acer nejhorší,pak budeš mít klid a nebudeš mít potřebu obkecávat sekci Acer
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
http://www.acer.cz/acer/service.do?Lang ... =249153677
to platí pro Sk i pro Cz
to platí pro Sk i pro Cz
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů