Zdravím všechny, asi před dvěma měsíci jsem si pořídil notebook HP EliteBook 8530w a občas se mi stává (nejčastěji při přehrávání videa), že zamrzne obraz. Buď se přes celou obrazovku objeví šum s pruhy a systém vytuhne, nebo display párkrát zabliká a zobrazí se varovná hláška, že grafický adaptér byl obnoven. Měl jsem dříve firemní notebook Asus s grafickou kartou ATI Radeon Mobility HD 3650 (grafika v HP je ATI FireGL 5700) a u něj se občasné vytuhnutí a obnovení grafického adaptéru projevovalo taky (pouze když jsem měl připojený sekundární monitor). Připadá mi, že tohle je nějaká obecná vada u ATI grafik, nebo nekompatibilita ovladačů se systémem Windows (u Asus jsem používal Vista Ultimate, u HP mám Vista Business). Zkouším sledovat a průběžně updatovat ovladače na grafiku od HP (ATI je dokonce na svých stránkách ještě ani nevystavila), ale marně. Chci se zeptat, jestli jste se s něčím podobným setkali i vy a podařilo se tento problém odstranit, nebo na to mám prostě smůlu. Pomalu mi dochází trpělivost, protože obraz zamrzne zrovna v nejnevhodnější chvíli, když nemám uloženou práci, nebo se nedá podívat ani na film. Se servisem HP jsem to zatím nekonzultoval, protože se bojím, že první co řeknou bude, ať jim notebook pošlu. Využívám jej denně k práci a nechci jej zatím posílat pryč. Díky moc předem za každou dobrou radu.
Zde je příkladový obrázek: http://picasaweb.google.cz/radek.skamra ... 5056630706
HP EliteBook 8530w - vada grafiky?
Reklamace. V žádném případě se nejedná o nějakou featuru grafických karet ATI. Osobně mám v notebook ATI a nemám s ní sebemenší problém. S podobným problémem jsem se ale setkal u firemního HP (měl integrovanou grafickou kartu). Prostě vytuhával a na obrazovce se objevovaly pruhy. Notebook byl několikrát na reklamaci a pokaždé vyměnili základní desku (vadná serie).
to iste som mal na nw8240 /priniesol ntbk do servisu, na druhy den som mal new LCD a notes doma/ robota na 10 min
este drobnost> 8530w s nvidia co mam pod XP mrzli, resetovali sa, pri panely nvidia mi preblikovala LCD do biela 5-8x za sekundu, LAN, WAN, BT sa spravaju absolutne nekorektne /v servise sami nevedia zistit co to moze byt/...
Vista Bus 64bit idu bez najmensieho problemu.
to CeCo:
ten carepack je fajn, ale 80 percent zavad skonci ze notes zoberu aj tak do servisu a po oprave vratia spat. Usetri sa cesta ale nie cas, ful servis to nieje ako ma Dell....
problem je ze na 8530w maju totalny nedostakok nahradnych dielov, na new LCD sa caka cca 20 dni a mdbd ani nevedia urcit termin kedy bude.
este drobnost> 8530w s nvidia co mam pod XP mrzli, resetovali sa, pri panely nvidia mi preblikovala LCD do biela 5-8x za sekundu, LAN, WAN, BT sa spravaju absolutne nekorektne /v servise sami nevedia zistit co to moze byt/...
Vista Bus 64bit idu bez najmensieho problemu.
to CeCo:
ten carepack je fajn, ale 80 percent zavad skonci ze notes zoberu aj tak do servisu a po oprave vratia spat. Usetri sa cesta ale nie cas, ful servis to nieje ako ma Dell....
problem je ze na 8530w maju totalny nedostakok nahradnych dielov, na new LCD sa caka cca 20 dni a mdbd ani nevedia urcit termin kedy bude.
EliteBook 8740w, 2530p
MateSo74:
Kde si to reklamoval?
Pri Onsite carepacku mi totiz v zivote nezobrali zariadenie do servisu (a to som mal onsite zasahov vela). Vsetko pekne u mna doma/na mieste, ktore som urcil. Dtto pre kamaratov z okolia. A to aj v casoch, kedy som v HP nikoho nepoznal. Treba len chciet to, co si si kupil a naco mas narok.
Ad nahradne diely - holt, to je negativum; tiez sa mi to uz raz stalo (nx9420, displej). Asponze carepack plati od kupy samotneho zariadenia a nie od prveho dodania ako pri Delli (ak si kupis Dell niekde v predajni a budes mat stastie na "leziaka", tak sa ti o dobu skladovania skrati NBD zaruka; ostane ti len bezna 30dnova zaruka).
C
Kde si to reklamoval?
Pri Onsite carepacku mi totiz v zivote nezobrali zariadenie do servisu (a to som mal onsite zasahov vela). Vsetko pekne u mna doma/na mieste, ktore som urcil. Dtto pre kamaratov z okolia. A to aj v casoch, kedy som v HP nikoho nepoznal. Treba len chciet to, co si si kupil a naco mas narok.
Ad nahradne diely - holt, to je negativum; tiez sa mi to uz raz stalo (nx9420, displej). Asponze carepack plati od kupy samotneho zariadenia a nie od prveho dodania ako pri Delli (ak si kupis Dell niekde v predajni a budes mat stastie na "leziaka", tak sa ti o dobu skladovania skrati NBD zaruka; ostane ti len bezna 30dnova zaruka).
C
S kym si hovoril v ED? S Darvasim? Ten nema ani sajnu, polovicu carepackov co sa pytam ani nevie ze ma v portfoliu, vzdy na mna vybehne ze co som si to vymyslel a potom je mrzuty, ked ten "moj" carepack fakt najde vo svojom katalogu...
Centrala HP - ktore telefonne cislo a osoba? Lebo veci ohladom Carepackov som riesil postupne s 3-4 zodpovednymi osobami cisto za Carepacky v HP, 3 produkt manazermi, 2 distributormi, 4 servismi (i v zahranici) a mam bohate skusenosti (napr. na jeden z Carepackov mi prave bezi oprava). Navyse je osoba zodpovedna za Carepacky uz cca 3 dni mimo office a mobil na nu ti recepcia neda
A to delenie... sorry za vyraz, ale evidentne nemas gule. S Carepackmi sa daju robit divy a uplne normalne, bez znamosti. Len treba byt jasny a razny.
Btw, rada do zivota - nereklamuj nic v centrale HP, chod k autorizovanemu servisnemu partnerovi. Ma to svoje vyhody
C
Centrala HP - ktore telefonne cislo a osoba? Lebo veci ohladom Carepackov som riesil postupne s 3-4 zodpovednymi osobami cisto za Carepacky v HP, 3 produkt manazermi, 2 distributormi, 4 servismi (i v zahranici) a mam bohate skusenosti (napr. na jeden z Carepackov mi prave bezi oprava). Navyse je osoba zodpovedna za Carepacky uz cca 3 dni mimo office a mobil na nu ti recepcia neda
A to delenie... sorry za vyraz, ale evidentne nemas gule. S Carepackmi sa daju robit divy a uplne normalne, bez znamosti. Len treba byt jasny a razny.
Btw, rada do zivota - nereklamuj nic v centrale HP, chod k autorizovanemu servisnemu partnerovi. Ma to svoje vyhody
C
z eD, tam je to kapitola sama o sebe, info od L.S., cez centralu HP som carepack neriesil, kontak priamo pri reklamacii so servisom pri rieseni problemov.
a ohladne rychlosti oprav, ked nieje z coho, ani smrt neberie ked bolo z coho, v den ked prisla zasielka s nahradnym dielom mal som zariadenie opravene, cize ja osobne nemam najmensi dovod preco im nedoverovat alebo mat pochybnost a s pokojnost s kvalitou oprav bola vzdy maximalna. /pri starsich modeloch som mal zariadene do dvoch dni s5 opravene - riesene cca 10 reklamacii/ Moja skusenost.
Btw, rada do zivota - chod k autorizovanemu servisnemu partnerovi. Ma to svoje vyhody , AKE ? rad sa necham poucit, dostal som uz doporuenie na swiss ze su dobry.
a ohladne rychlosti oprav, ked nieje z coho, ani smrt neberie ked bolo z coho, v den ked prisla zasielka s nahradnym dielom mal som zariadenie opravene, cize ja osobne nemam najmensi dovod preco im nedoverovat alebo mat pochybnost a s pokojnost s kvalitou oprav bola vzdy maximalna. /pri starsich modeloch som mal zariadene do dvoch dni s5 opravene - riesene cca 10 reklamacii/ Moja skusenost.
Btw, rada do zivota - chod k autorizovanemu servisnemu partnerovi. Ma to svoje vyhody , AKE ? rad sa necham poucit, dostal som uz doporuenie na swiss ze su dobry.
EliteBook 8740w, 2530p
Hm, L.S.... Ten sa celkom snazi; asi ste sa nerozumeli. Ale aj on operuje len s informaciami od HP a nema velmi cas zaoberat sa detailami.
Raz mi jeden servis (Columbex) chcel tiez zobrat zariadenie s Onsite carepackom k sebe... Poslal som ich dokelu, postazoval sa v HP a siel do ineho servisu. O rok nato Columbexu zobrali certifikaciu na servis HP, boli vraj velmi slabi.
Autorizovany servisny partner je plateny de facto len za vykonanu opravu. Servis v HP na Galvaniho je plateny tabulkovo bez ohladu na pocet oprav a ich kvalitu. Hadaj, kto sa bude viac snazit...
Do Swissu chodievam, su najvacsi; tam mam momentalne to multifunkcne. A da sa s nimi dohodnut.
C
Raz mi jeden servis (Columbex) chcel tiez zobrat zariadenie s Onsite carepackom k sebe... Poslal som ich dokelu, postazoval sa v HP a siel do ineho servisu. O rok nato Columbexu zobrali certifikaciu na servis HP, boli vraj velmi slabi.
Autorizovany servisny partner je plateny de facto len za vykonanu opravu. Servis v HP na Galvaniho je plateny tabulkovo bez ohladu na pocet oprav a ich kvalitu. Hadaj, kto sa bude viac snazit...
Do Swissu chodievam, su najvacsi; tam mam momentalne to multifunkcne. A da sa s nimi dohodnut.
C
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 hostů