Dobrý den,
Rád bych varoval všechny zájemce o notebook před zančkou Acer. Pokud potřebujete počítač pro pracovní - nedejbože podnikatelské účely, vyhněte se zdaleka značce Acer.
Pokud se Vám totiž stane, jako mi, že Vám odejde grafika a pošlete notebook reklamovat ocitnete se ve velmi svízelné situaci.
Musíte si na dobu minimálně 30 dní zapůjčit někde jiný počátač, abyste dostali zpět notebook neopravený, pouze s vyměněným HDD (z původních 200GB na 180GB). To je nejspíš jediná věc, kterou můžete očekávat.
Pokud máte tu smůlu, jako já, že se tatáž vada opakuje, není možné čekat, že Vám Acer notebook vymění za jiný. Značka Acer zase až tak světová není, neboť je Vaše situace řešena ryze českým způsobem. Na výměnu, či vrácení peněz máte totiž nárok až po třetí reklamaci.
Jestliže se v práci (jako já) bez PC neobejdete a jiný nemáte čeká Vás pronájem zapůjčeného notebooku na dobu reklamace možná až 3x30 dní. Za celkovou cenu pronájmu byste dávno měli notebook nový a to možná v luxusnější výbavě než ten původní.
Pokud to sečtete zjistíte následující. Acer je v právu a vy jste v pr.... Musíte si pořídit nový notebook, neboť je to levnější, než platit za pronájem PC na 90 dní. Pravděpodobnost, že bude vada odstraněna je minimální, že však bude zaměněn původní HHD za menší poněkud vyšší. Pokud nakonec dosáhnete funkčního modelu Acer nějak již pro Vás v tu chvíli ztrácí smysl. Už jste si totiž pořídili notebook jiný, na kterém pracujete a ten opravený bude snad sice již v pořádku avšak v tu chvíli nepotřebný. Nač byste měli dva? Pracovat najednou na dvou PC je jaksi neefektivní.
Závěrem doporučení. Vyhněte se velkým obloukem značce Acer, neboť kvalita značky se vždy projeví kvalitou servisu. A ta Vás stejně donutí pořídíit notebook ješte jeden. Celkově levnější je tedy varianta - nekoupit si zpočátku Acer vůbec - dost tím ušetříte - a to nejen peníze.
Nechte Acer ať si je dále v souladu se zákonem a kupte si cokoli jiného, kde třeba nechtějí za každou cenu "mít pravdu", zato mají spokojené zákazníky.
S pozdravem
Matlášek
Trpká zkušenost se značkou Acer
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08 dub 2009 10:50
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Pane Matlášku,
obdivuju vaše uvažování. V případě, kdy je notebook pro můj business klíčový, tak je přece logické, že nezůstanu u standardní záruky. Zákonem je stanoveno jako maximum 30 dní. Že běžná reklamace trvá v průměru třeba 10, to je věc jiná. Když je problém, mohou si to tam nechat až do těch 30 dní. Jenže to je pouze ta standardní záruka. Není problém si doplatit za záruku vyšší - tzv. NBD (next business day). Technik pak přijede na smluvené místo a vyřeší závadu přímo před zákazníkem.
Takový typ záruky nabízí DELL, Lenovo, HP, FSC a v neposlední řadě také zmíněný Acer. U Aceru, pokud vim, nejde o příplatek vyšší než 5 tisíc, což není zas tolik vzhledem k 3leté pohodě, že notebook bez průtahů opraví.
Pokud má člověk notebook hlavně na tu práci, vyplatí se investice do záruky víc než do nějaké "rychlé" grafické karty, která má užitek pro většinu lidí jen ve hrách.
Pokud se ta první závada objevila už někdy záhy po nákupu, měl jste si dokoupit tu rozšířenou záruku a celkově by vás to vyšlo levněji a mohl jste si ušetřit mnoho nervů.
Ostatně, kdybyste se s někým, kdo tomu rozumí, před nákupem poradil, koupi záruky by vám zcela jistě doporučil. Jenže kdyby došlo na radu, asi byste nekupoval nějaký levný multimediální Aspire (na který to podle popisu vypadá).
(Téma zas odemykám.)
obdivuju vaše uvažování. V případě, kdy je notebook pro můj business klíčový, tak je přece logické, že nezůstanu u standardní záruky. Zákonem je stanoveno jako maximum 30 dní. Že běžná reklamace trvá v průměru třeba 10, to je věc jiná. Když je problém, mohou si to tam nechat až do těch 30 dní. Jenže to je pouze ta standardní záruka. Není problém si doplatit za záruku vyšší - tzv. NBD (next business day). Technik pak přijede na smluvené místo a vyřeší závadu přímo před zákazníkem.
Takový typ záruky nabízí DELL, Lenovo, HP, FSC a v neposlední řadě také zmíněný Acer. U Aceru, pokud vim, nejde o příplatek vyšší než 5 tisíc, což není zas tolik vzhledem k 3leté pohodě, že notebook bez průtahů opraví.
Pokud má člověk notebook hlavně na tu práci, vyplatí se investice do záruky víc než do nějaké "rychlé" grafické karty, která má užitek pro většinu lidí jen ve hrách.
Pokud se ta první závada objevila už někdy záhy po nákupu, měl jste si dokoupit tu rozšířenou záruku a celkově by vás to vyšlo levněji a mohl jste si ušetřit mnoho nervů.
Ostatně, kdybyste se s někým, kdo tomu rozumí, před nákupem poradil, koupi záruky by vám zcela jistě doporučil. Jenže kdyby došlo na radu, asi byste nekupoval nějaký levný multimediální Aspire (na který to podle popisu vypadá).
(Téma zas odemykám.)
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 2
- Registrován: 08 dub 2009 10:50
Díky všem za komentáře.
Jsem laik v oboru PC.
Acer pro mne zůstane latinským názvem javoru. Jsem zvyklý podávat 100% servis svým klinetům automaticky, ne za příplatek. Chápu, že za příplatek jde leccos, obzvlášte v této nemocné zemi.
Inu, nic proti nikomu, budu se muset pořádně vyškolit ještě v dalším oboru, neboť svěřit se odborníkům ať při nákupu, či při servisu je značně riskantní počin.
V každém případě ještě jednou díky za Vaše názory.
Matlášek
Jsem laik v oboru PC.
Acer pro mne zůstane latinským názvem javoru. Jsem zvyklý podávat 100% servis svým klinetům automaticky, ne za příplatek. Chápu, že za příplatek jde leccos, obzvlášte v této nemocné zemi.
Inu, nic proti nikomu, budu se muset pořádně vyškolit ještě v dalším oboru, neboť svěřit se odborníkům ať při nákupu, či při servisu je značně riskantní počin.
V každém případě ještě jednou díky za Vaše názory.
Matlášek
Pak už jen zbývá dodat co nebylo na servisu Acer 100%?
Když ty budeš mít v ponuce servis na svůj produkt "vybaveno do 30 dnů,v opačném případě zrušení smlouvy na produkt a vrácení peněz" nevidím žádný důvod na něčí stížnost.Podle mě NBD servis je nadstandard a pokud ho chceš,musíš si připlatit,co je na tom divné?
...a ještě taková podotázka,koho nazýváš v tomto případě odborníkem? Prodejce?
Když ty budeš mít v ponuce servis na svůj produkt "vybaveno do 30 dnů,v opačném případě zrušení smlouvy na produkt a vrácení peněz" nevidím žádný důvod na něčí stížnost.Podle mě NBD servis je nadstandard a pokud ho chceš,musíš si připlatit,co je na tom divné?
...a ještě taková podotázka,koho nazýváš v tomto případě odborníkem? Prodejce?
ACER Aspire 7730G-734G32MN / Prodáno
Zpět na „Jaký vybrat notebook“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: MethrenVox a 56 hostů