drk22 píše:Krevety píše:Těžko říct, na opravu mají dle zákona 30dnů, cokoliv pod je jen jejich dobrá vůle.
Pro lepší podmínky je dobré si dokoupit servisní balíčky, které nabízí skoro všcihni výrobci ntb.
Tak s timto musim hrube nesouhlasit. Zakon stanovi ze musi reklamaci vyridit DO 30 dnu, nikoli ZA 30dnu.... Cili cokoli pod 30 dni je NORMALNI a cim mene, tim lepe. Dobra vule by byla, kdyby napriklad mezitim zdarma nabidli nahradni stroj, nebo reklamaci resili vymenou kus za kus primo na miste... Pokud nestihaji reklamaci do 30 dnu tak je u nich neco spatne a jejich sefove by s tim meli neco delat a ne pocitat jako 30dni normal a pri prekroceni se vykrucovat.
Jinak osobne si nedovedu predstavit ze bych svuj pracovni nastroj dal na 30dni k ledu a mezitim mohl maximalne koukat do zdi. Obecne pokud se mi nejaka zavada stane opravuji si to bud sam (vetsina dilu jde nestesti vymenit), nebo proste poridim novy NB. Mmntalne mam asuse S96j tretim rokem a musim to zaklepat denne slape 8h jako hodinky.
No tak sám víš, že zákon jim stanovuje maximální lhůtu, takže vskutku nemáš nárok požadovat 7 nebo 20 dní, prostě je to na vůli výrobce. Ty taky pokud např. platíš fakturu převodem, tak neposílaš hned ale s datem úhrady, a to, o co tam dáš dříve, je jen tvá dobrá vůle.
Mimochodem nic o porušování této lhůty jsem neříkal.
Jo a co se týče pracovního nástroje, když ti prdne auto v servise, taky nemůžeš žádat přednostní servis či bleskovou nápravu, pokud nemáš nějakou nadstandardní smlouvu. Proto pokud je to tvůj pracovní nástroj, určitě musíš mít i další rezervní, či jiné pojištění/řešení pro takové situace. Nemít to a pak nadávat na výrobce je velmi snadné