Zdravim redakci,
rád bych podotknul vcelku důležitou informaci ohledně této grafiky,
která se týká jejího taktu. Mimo MXM 3.0b je již dostupná
v MXM 2.1. Rozdíl je v tom, že karta ma nižší takty pamětí
a to místi 950Mhz pouze 800Mhz. (MXM 2.1 víc neumí)
55nm fabrication
*754 Million Transistors
*128 Unified Shader
*585 Mhz Core Clock
*1463 Mhz Shader Clock
*800/950 Mhz Memory Clock
*75 Watt Power Consumption
*DX10, Shader Model 4.0 Support
*SLi Compatible
Myslím že by bylo dobré informovat čtenáře i o této informaci, jelikož
zde bude jistě rozdíl ve výkonu. Nevím zda tuhle diskuzi redakce čte,
když ne tak ne
Reálné herní test jsou již k mání na NBR foru.
Pokud to nekoho zajima tak dosahuje s dvoujádrem asi 28 FPS
v rozliseni 1680x1050 DX10 High quality, coz je dobrý výkon.
V rozliseni 1280x1024 pak 36FPS.
Jistě to není žádná evoluce ba dokonce revoluce, taktovací potenciál není
žádná bomba, ovladače také nejsou dopilované (offical 179.48 zatím tuto kartu nepodporuji)
Tato karta je králem mobilních grafik, nicméně jí HD4870 silně šlape na paty. Bude zajímavé jak budou výkonné tyto grafiky ve SLI v porovnání
s HD4870 X2 (CF)
Pokud někoho zajímají herní testy, tady jsou:
http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=370928
Výše uvedené informace se týkají právě "nižší" verze MXM na notebooku
M570TU právě od Cleva, jak bylo zmíněno v článku.
Výkon ve srovnání s desktopovou grafikou je rovna nebo lepší 9800 GT (8800 GT) což je výborná grafika, dostačující na 99% her.
Srovnání výkonu v 3DMarku nemá žádnou hodnotu, jelikož
práve HD4870 je v syntetických testech lepší, ale v realných je tomu naopak....
PS:Osobně jsem očekával něco víc a těším se na novou generaci grafik,
která by měla na mobilní platformu přijít do 6měsíců...