Zkušenosti s reklamací baterie u Alzy

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
Lockhard
píše často
Příspěvky: 285
Registrován: 10 bře 2008 16:01

Zkušenosti s reklamací baterie u Alzy

Příspěvekod Lockhard » 25 dub 2009 21:16

Dobrý den,
zhruba před týdnem mi baterka v notebooku (14,1'' W ThinkPad R61) začala blbnout, kdy vydržela značně kratší dobu než předtím.

Rozhodl jsem se ji tedy teď o víkendu zrestartovat pomocí Power Managementu v ThinkVantage. Po zrestartování se mi kapacita 4 článkové baterky snížila z 37,44 Wh na 26,21 Wh. Proto si myslím, že "odešel" jeden článek a baterii bych rád reklamoval. ALE

Notebook jsem kupoval v Alze začátkem července 2008 a s radostí jsem našel, že na baterie mají 12 měsíců záruku (viz ZDE), ale po rozkliknutí tlačítka "Záruka" jsem objevil TOTO - tedy že reklamace baterie z důvodu poklesu kapacity může být po 6 měsících zamítnuta.

Jaké máte s Alzou v tomto směru zkušenosti?

Vyplatí se tam přijít s reklamací na baterii či je to marné?

Předem děkuji za odpověď!

CeCo

Příspěvekod CeCo » 25 dub 2009 21:38

Este raz si to precitaj:
"reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu".

Pisu tam "moze byt zamietnuta", nie "bude zamietnuta". Takze sup sup reklamovat.

C

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 25 dub 2009 21:56

Hlavně ale nechoď reklamovat do alzy, ale do servisu Lenova.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Lockhard
píše často
Příspěvky: 285
Registrován: 10 bře 2008 16:01

Příspěvekod Lockhard » 26 dub 2009 00:43

CeCo: Právě proto se ptám lidí, zda již mají nějaké zkušenosti s reklamací baterie u Alzy po uplynutí 6 měsíců. Ale minimálně zkusit to můžu stejně.

swarm: Děkuji za nasměrování! :wink: Po zhlédnutí jejich stránek jsem objevil, že poskytují 12 měsíců záruku na všechny baterie (viz ZDE). Mohu brát jako Lenovo servis všechna TATO místa?

Či máte nějaké lepší zkušenosti s nějakým konkrétním servisem?
Stačí v takovémto servisu faktura/daňový doklad o zaplacení od Alzy (což u nich stačí, jinak bych si musel dojít do Alzy pro záručák)?

Opět předem děkuji za odpověď!

Lockhard
píše často
Příspěvky: 285
Registrován: 10 bře 2008 16:01

Příspěvekod Lockhard » 01 kvě 2009 16:18

Tak baterii jsem nakonec v pondělí donesl do ITS ve Vinohradské ulici (ostatní servisy Lenovo jsou k nalezení pod odkazem v předešlé zprávě).

Nejdříve se mě ujal nějaký mladší technik, který mi řekl, že na snížení kapacity baterie se záruka nevztahuje a nepřesvědčil ho ani fakt, že kapacita klesla o cca 30% po necelých 100 cyklech (nejspíše "odešel" jeden ze 4 článků - a to jsem myslel, že články od Sony by mohly vydržet déle :roll: ), což mi přijde opravdu hodně. Už to vypadalo, že odejdu s nepořízenou a zkusím jiný servis, když se na scéně objevil starší "hlavní" technik, který bez problémů baterii přijal, že ji hned ten den odešle.

Od té doby čekám, než se ozvou, ale očekávám, že dříve jak v pondělí to stejně nebude.

Jinak jako "záručák" jim opravdu stačila faktura z Alzy.

To be continue...


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 90 hostů