Zdravím všechny, co chtěli vědět jak dopadne ta moje reklamace.
Tak ten můj Pavilion byl konečně vyreklamován takovým způsobem abych nemusel hledat pomoc SOS ani psychiatra.
Když jsem zjistil to poničení a odnesl to tedy s tím že na tom pracovat nebudu, byl notebook zaslán opět od servisu - ale pozor - DO JINÉHO!!! než byla provedena první oprava. V něm to samozřejmě neuznali protože to tam nezničili. To se opakovalo i při další reklamaci kdy jsem s neuznanou reklamací nesouhlasil. Pak teprve vyšlo najevo že to bylo zasláno jinam než mělo. Můj prodejce má dodavatele, který zajišťuje i reklamace, takže chyba byla na straně dodavatele (který to poslal jinam než měl), a já proklínal chudáka prodejce. Prodejce se mi tedy snažil pomoci, dlouze telefonoval s tím dodavatelem, nakonec se dohodli že NB půjde přímo do HP (???). Teď když již 4-tá reklamace běžela 28. den zvoní telefon, prodejce mě zve k sobě do prodejny i s krabicí a veškerým příslušenstvím co bylo s NB při nákupu, a že mi vrátí peníze! Důvod - neprovedená reklamace do 30 dnů. Okamžitě jsem byl vyplacen a teď už jen čekám na dodání nového notebooku co jsem si objednal (p.s. Lenovo, servis HP mi názor na tuto značku trochu změnil, ale abych na HP nebyl tak zlý, mám ještě jeden NB HP a ten šlape jako hodinky už 2 roky
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
)
Jsem tedy rád za to, že jsem narazil na tak ochotné prodavače co za mě po telefonu bojovali a že jsem (ikdyž po delší době) dosáhl jednoho ze dvou přijatelných řešení - vrácení peněz nebo výměna za nový kus:-)