Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.
Ja uz som mal svoj EX610x v oprave 2 krat. vzdy rovnaka chyba loziska vetracika. Musim povedat ze reklamacia bola vybavena do 5 dni. Naposledy mi dali novy vetracik a vymenili celu chladiacu sustavu. Vsetko by bolo OK keby ten vetracik neustale nemenil otacky a je dost hlucny.teplota sa drzi v rozmedzi od 47 do 68 °C.
kasper píše:tak "ceske msi" psalo do holadska a rekli ze pri mechanickem poskozeni odpada moznost odstopeni od smlovy tak mi v podeli priveze ppl a mam se domluvit s alzou doufam ze to dopadne dobre
boze msi uz nikdy dejte radsi facky kdyz si vzpomenu na msi
Tento tyden se mi stalo neco podobneho. Dal jsem ntb k reklamaci s loziskama ve vetraku a prasklym plastem u pantu. Vratili mi to s tim ze plasty neuznavaj jako reklamaci a vetrak ze je v poradku, jen ze ntb vycistili. Kdyz ten vetrak ted slysim tak je uplne tichy oproti tomu s jakym jsem to tam daval ve kterem se mi dost hlasite ozyvali loziska. Takze mi ho nejspis vymenili ale nerekli mi o tom ani slovo, protoze to byla ma treti reklamace ohledne vetraku a uz jsem pozadoval penize zpet. Po teto zkusenosti jsem s MSI skoncil a nikdy si ho neporidim.
nemate nekdo na hardisku v svem msi testovaci programy co pouzivaji v servise ? jeden zatezuje cpu a gpu bezi tam takovy obrazec a toci se do kola a druhy je na hradisk ten porad projizi data nevim jak se jmenoujou a potreboval bych je
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
d.lord píše:Zdarec chtel bych se zeptat kam vozite notebooky na opravu? Jsem od Olomouce, takze asi bych ho hodil nekam do Brna, byl jsem u prodejce myho NTB a ten mi rekl at skusim pentu...
Tak uz jsem to vyresil zavolal jsem na MSI linku 800 10 10 10 a zadarmo poslou pro NTB PPLko dovezou do penty opravi a zase mi ho vrati
není to normální,třeba acer poskytuje kompletní infoservis,dovíš se kdy notas přšel do servisu a přes stránky si ověřuješ stav opravy a skončení opravy se i dozvíš,že notas poslali zpět ... jinak jestli si nespokojený s tím bookem,tak jim dej ještě čas,jestli to nestihnout do 30 dní,tak ti vystaví dobropis ...i když sám v to nevěřím
ACER Aspire 6920G-582G32MN
Tak můj problém je konečně vyřešen. Dneska jsem volal do penty a čekalo mě překvapení. Jednak proto, že operátor nebyl dneska otrávený a pak tím ostatním. V mém nb gx630x odešla základní deska a to jsem byl na něj tak opatrný. Tak to nebyl softwarový problém, jak jsem byl zpočátku poučován. Tuto závadu se jim nepodřilo spravit v době od 3.7 do 5.8. Prý nemají náhradní díly. A z Taiwanu nic nepřišlo. To jsem byl celkem překvapený, neboť nb není zase tak starý ( v září rok). Tak se to vyřešilo dobropisem. Jsem rád jak to dopadlo. A s notebooky končím. Byl to můj první a zároveň i poslední nb.
Tziky píše:Tady ukázka testování booků MSi : http://www.msi.com/index.php?func=prodp ... cat_no=135
Po dlouhy dobe neco rozesmalo... Stranky MSI jsou krasne pozlatko pro neznale
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti