Zdravim, asi mesic jsem majitelem gx620citky, musim podotknout,ze zatim jsem maximalne spokojen ovsem az do vcerejsiho dne. Ne nerozbil se mi vetracek ani nemam problemy s hornim ovladacim panelem jak je u tohoto modelu zvykem tyto zavady se mi zatim uspesne vyhybaji i kdyz nejspis casem prijdou , muj problem tkvi v tom, ze mi praskl ram displaye v prave horni casti primo u toho gumoveho dosedu.Podotykam, ze s notebookem nebylo nejak surove manipulovano, ale doslo k tomu pri zavirani (samozrejme setrnem). Nastesti to nema na funkci displaye (zatim) zadny vliv. Notebook je zaviran/otviran cca 5-6x denne ale ze se stane tohle to by me skutecne nenapadlo. Rad bych vedel jestli se to stalo jeste nekomu jinemu klidne i s jinym modelem od MSI a jak jste to resili. Myslite ze kdyz sjedu do Penty ze mi ram vymeni na pockani? Predem dekuji za odpoved. Prosim nepiste mi sem ze Msi je sra.. a ze jsem si mel koupit neco jineho atd. na to nejsem zvedavy. Dik
FOTO : http://img171.imageshack.us/gal.php?g=image306.jpg
Problem MSI 620, praskly ram u displaye
-
- _-=*Open Source*=-_
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 14 pro 2007 02:54
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
jo uz se to tu stavalo hlavne u starsich modelu ale nemyslim ze to uspesne reklamujes. Zalezi mozna kolik tomu das prace treba posudek atd pokud se budou vymlouvat ale pokud to neni tvojim pricinenim myslim ze pokud se do toho das tak uspesne vyreklamujes
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Že by to vyměnili na počkání, tak o tom silně pochybuju. Spíš bude problém, aby ti tu reklamaci uznali. On je celý ten notebook neskutečně měkký, takže ti klidně můžou říct, že jsi s tím špatně manipuloval (zavírání za roh a já nevim co ještě)... pak bude problém dokázat, že to neni tvoje chyba.
Nejlepší bude, když rovnou zkontaktuješ servis a uvidíš, co ti řeknou.
Nejlepší bude, když rovnou zkontaktuješ servis a uvidíš, co ti řeknou.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Taky mam takovy pocit, ze s reklamaci bude problem, je to plastova cast a je mi jasne, ze vymluvy servisu se budou vztahovat k nesetrnemu zachazeni i kdyz to neni pravda, ale to je tvrzeni proti tvrzeni, takze... Jen mam strach aby se prasklina dal nerozsirovala, zatim to neni tak strasne ale za tyden, dva , muze byt vsechno jinak. Pristi tyden zavolam na servis a uvidim, budu informovat jak se situace bude dal vyvijet.
Keby som to videl tak zrejme by som to vymenil na zaruku je urcity vyrobny problem spominany zo strany MSI ohladom tohoto plastu okolo LCDcka ale ci sa to konkretne tyka aj tvojho problemu nieje mozne na dialku povedat nakolko to treba rozobrat .
Odporucam ti to dat do servisu a oni musia posudit ajked o Pente v CR si myslim svoje odkedy som tam mal pred cca. rokom 3x na reklamacii moje MSIcko z coho 2x ignorovali zavadu ventilatora tak taky servis sa moze ist volaco ........
Pricom ja objednavam ventilatorov hrozne vela na MSIcka a nevidim v tom ziaden problem je to vymena na 5 minut tak to by ich nezabilo ako fakt ale neee na mojom MSI mi to tu 3 mesiace zralo nervy ako to vrcalo a penta to proste "vycistila" co ani raz nepomohlo na dlhsie ako 1-2dni co som ho mal zapnuty - skoda ze som vtedy este nerobil servis
Odporucam ti to dat do servisu a oni musia posudit ajked o Pente v CR si myslim svoje odkedy som tam mal pred cca. rokom 3x na reklamacii moje MSIcko z coho 2x ignorovali zavadu ventilatora tak taky servis sa moze ist volaco ........
Pricom ja objednavam ventilatorov hrozne vela na MSIcka a nevidim v tom ziaden problem je to vymena na 5 minut tak to by ich nezabilo ako fakt ale neee na mojom MSI mi to tu 3 mesiace zralo nervy ako to vrcalo a penta to proste "vycistila" co ani raz nepomohlo na dlhsie ako 1-2dni co som ho mal zapnuty - skoda ze som vtedy este nerobil servis
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
PRASKLÍ RÁM DOLE V PRAVO
AHOJ, MŮŽETE MI NĚKDO ŘÍCT, JAK TO CO NEJLÉPE REKLAMOVAT, ABY MI TO UZNALI? SEM Z TOHO DOST SMUTNEJ, PROTOŽE SEM BYL S PC VELMI SPOKOJENEJ. DĚKUJU
No jak, reklamace přímo na MSI a v textu zdůraznit že se jedná o postupně se šíříci prasklinu z místa spoje. Je to tak blbě umístěný že to teoreticky může vzniknout nárazem na roh NB což se, z pochopitelných důvodů, neuznává jako výrobní vada.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 34 hostů