HP 6830s - moucha pod LCD

notebooky HP - Hewlett-Packard (Compaq, Pavilion, Presario) a vše kolem
Sleepy.664
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 19 čer 2009 04:00

HP 6830s - moucha pod LCD

Příspěvekod Sleepy.664 » 21 črc 2009 18:14

Nemám to ani moc dlouho a už mi zalezla malá muška pod displej, konkrétně mezi displej a podsvětlovací panel. Samotřejmě umřela a nejde ani sklepat mimo obraz, jako se mi to povedlo kdysi stolního LCD.

Vypadá to nějak takhle:
Obrázek


Co myslíte, je to krytý zárukou? Psal sem do pár servisů, odpověděl zatím jen jeden - že by to museli vidět naživo.

Má někdo zkušenost se servisem Dileris v Děčíně? Mám to tam docela nedaleko, v Liberci je Autocont, ale nějak ve mě nebudí důvěru.

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 21 črc 2009 19:42

Bohuzel to asi na zaruku nebude :(
A nejsi v tom sam - Problém s LCD - Brouk v displeji (prip. google a dat archiv)
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

Sleepy.664
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 19 čer 2009 04:00

Příspěvekod Sleepy.664 » 21 črc 2009 19:52

No, na PCTuningu je taky nějakej Sleepy.664, cosi mi říká, že to nebude jen shoda přezdívek.

polo

Příspěvekod polo » 21 črc 2009 20:18

Ako som napisal na PCTfore skus to reklamovat ak si netrufas to rozobrat...ta reklamace je aj tak asi najrozumnejsia a je sanca , ze to bude zadarmo pri najhorsom by si aj tak vela pitat zato nemali...

Sleepy.664
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 19 čer 2009 04:00

Příspěvekod Sleepy.664 » 21 črc 2009 21:54

Psa sem do několika servisů, "teď" v 19.42 jeden zareagoval "pozitivně", že to mám poslat se záručákem a vyměněj displej. Tož uvidím :)

Podle servisního manuálu se to snad musí oddělit v kloubu, abych se vůbec dostal k displeji, na to nemám nervy, zvlášť když je to "nový" :?

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 21 črc 2009 23:28

Podle mě to na záruku je, protože výrobce má zalepit ty vrstvy tak, aby tam nemohl vnikat prach, nečistoty a hmyz. Takže reklamace je nejlepší způsob. Navíc sám by sis to stejně nevyndal, protože rozebírat displej na ty vrstvy už neni taková sranda.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Sleepy.664
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 19 čer 2009 04:00

Příspěvekod Sleepy.664 » 22 črc 2009 18:42

Někde na netu sem narazil na problém s LCD televizí LG, LG to jako reklamace neuznávalo. Je pravda, že to bylo v USA a záruční podmínky tam bejvaj asi trochu jiný, ale řek bych, že to jako reklamaci uznat nemusej :? Zatím to ale vypadá, že mi jí uznaj. Jestli budu mít čas, zejtra z toho vyhodím disk a pošlu jim to.

On by to výrobce asi utěsnit měl, ale i do Eiza L567 se mi kdysi nějakej bordel dostal a moje PDA taky mělo v LCD malý zrnko prachu. Podle množství videjí na YouTube bych řek, že se na to obecně vcelku dlabe.


Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů