Ahoj,
dneska jsem si koupil v alze rozšířenou záruku z 3 let carry-in na 3 roky on-site s protection, ale nedaří se mi připojit na web uvedený u toho service packu (www.thinkpad.com/services/thinkplus) ani na http://www.ibm.com/services/servicepac které je uvedé na alze (tedy na ten odkaz z alzy mě to pustí, ale píše mi to, že můj autorizační kód a pin byly zadány špatně...nevíte někdo co s tím? nebo máte někdo podobné zkušenosti? dík...
Problém se zaregistrováním rozšířené záruky
To je opravdu divné, že tento odkaz nefunguje. Dva dny zpět byl ještě funkční a pomocí něj jsem si úspěšně registroval úplně stejné rozšíření záruky. Třeba se jedná jen o dočasnou nedostupnost.
Asi nejaka chvilkova nefunkcnost, oba odkazy me hodi na stranku s registraci.
Edit:
WinXP a Firefox 3.5.2
Edit:
WinXP a Firefox 3.5.2
Naposledy upravil(a) zivan dne 27 srp 2009 22:25, celkem upraveno 1 x.
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Hm, tak to je divné. Z firefoxu mě to hodí na stránku IBM, když si ale otevřu IE, tak vše funguje jak má.
2 symbian: použij tenhle přímej link, mělo by to jít
2 symbian: použij tenhle přímej link, mělo by to jít
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti