Zdravím, opět se na vás obracím s prosbou.. Jj, bohužel i na mě došlo a musím reklamovat můj notebook Lenovo ThinkPad SL400 .
A proto bych potřebovala poradit, co všechno budu potřebovat na reklamaci a kde najdu nějaký servis v Praze (Ntb jsem kupovala na alze).
Moc díky
Reklamovat to muzes i u prodejce, ale ten to stejne posle do servisu, takze se to tim jen prodlouzi. Tady http://www-05.ibm.com/cz/partners/sp10.html mas seznam servisu v Praze, osobne muzu doporucit BitServis. Potreba je akorat faktura.
Když jsem reklamoval svůj ThinkPad, byl potřeba jen notebook. Pokud budeš mít i fakturu z alzy, tak to stačí úplně (btw přes jejich systém si tu fakturu můžeš znovu vytisknout).
swarm - blog: http://notebookblog.cz Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
V dobrem servise stači jenom NB. doporučuju jim zavolat a řict sve vyrobní čislo. zkontrolují že mate aktivni zaruku a objednají patřičné nahradní díly.