Zakoupil jsem si v internetovém obchodě Inspiron 1525 (sice rozbalený, ale prý jinak zcela nepoužitý a nový), notebookem jsem nadšen, opravdu pěkný. Problém je se zárukou(NBD), na místo 36 měsíců je už jen cca 25 měsíců. To jsem zjistil zadáním service tagu. Prostě běží někdy od 10. listopadu 2008. Zítra budu volat na dell, myslíte, že je šance to nějak vyřešit? Rovněž mě trochu mrzí, že tím pádem asi nepůjde zdarma upgrade na win 7. Prodejce jsem se na záruku výslovně ptal a i na faktuře je uvedeno 36 měsíců, takže mě to celkem šokovalo.
Takže uvidím, možná odstoupím od koupě a pošlu ho zpátky.. ale fakt se mi líbí..
Nebo požádám prodejce o finanční kompenzaci za kratší záruku... jaká částka by byla odpovídající? Notebook stál 13 800Kč i s DPH.
Já bych to viděl tak na 2000Kč.... co myslíte? Díky.