servis MSI
Bodralkin píše:Fajn já odstoupim od smlouvy a co se bude dít. Já těžko ty peníze vydřu z firmy co už fyzicky neexistuje. Můžu po MSI jako značce chtít náhradu třeba ve formě peněz a nebo aspoň výrobku. Nebo jediný co mi zbýva je reklamovat notebook tak dlouho dokud mi nezkončí záruční lhůta, protože sice servis zaručuje MSI přes Pentu, ale peníze jsem platil distributorovi... jak to teda je ?
Je tu moznost poziadat samotne MSI cez tvoj servis o vymenu zariadenia za novy model v tej cene A rovnakom alebo lepsom vykone .
Tato moznost tu je urcite v pripade ze predajca skonci tak tvoje moznosti su bud pekne prosit v servise a dohodnut sa s MSIckom alebo sa sudit s predajcom a to ti teda doporucujem dohodu s MSIckom . S MSI sa da dohodnut na novom zariadeni .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 led 2010 17:03
SERVIS MSI
K tomuto mozem povedat len ze to je ta najhorsia znacka ten najhorsi servis a ruky prec !!! na icq 328878814 mozem poslat fotky co servis predviedol a presviecal ma ze to je v poriadku a moj notebook najvyzsej kategorie sa doslovne rozpadol. Acer -ziaden problem som nikdy nemal mam jeden uz skoro 4 roky ide kupil osm nove dva idu a co sa tyka servisu objednaval som telefonicky len gumky co som stratil staly 1EURO msi take nic ani neposkytuje. Asus - lacne nic moc ale M50VC je super kus a nieje problem ....
k msi :VR610 -rozpadol sa mi ,samozrejme aj chladic po mesiaci odisiel,EX600X- to iste -GX620X- rozpadol sa ale chladic bol ok ,momentalne GT628X-zatial sa drzi
Msi kupujem len kvoly rozliseniu obrazovkyu t.j. 1680x1050 ine notebooky na Ageme s takym rozlisenim nemaju ...
A SPECIALNE PRE FORUM A LUDI PRIDAVAM LINK S FOTKAMI PRACE JEDINEHO SERVISU t.j. SWISS V BRATISLAVE .
http://www.sendspace.com/file/4plhax
Na foto : noha odtrhnuta v servise -do servisu siel este s nohou,2x chybajuca gumka,2x gumka inej farby,odstavajuce logo,ogrcany displej.
Okrem ineho notebook bol aj poskriabany a servis to odovodnil ze nemusia menit za nove kryty na ostatne veci povedal ze casty jav a podobne bludy .Ak to aj niekto cita z dotycneho servisu tak odkazujem :ZOBER SI LOPATKU A CHOD SA HRAT S FORMICKAMY DO PIESKU od notebookov ruky prec!
A teraz link ''kvality'' notebookov msi(este stare logo na baleni teda GX620X musim povedat ze GT628X ma predny kryt uplne z ineho materialu dokonca aj rovny a nemal by prasnut a ma viac gumiek o 2ks.
Druh lepidla na gumkach je uplne iny ako u GX620 takze sa mozno trocha msi spamätal)
+Pridavam odpoved na automaticke otazky -NEPADOL MI NEMAL ANI ROK -na foto je vidno opadane mriezky asi od teploty (plast),zlomene plasty a klbik,odrete samolepky z dovodu ze kryty sa treli o seba ...
Zaobchadzanie-velmy jemne ,na notebook som daval pozor ale bol denne vyuzity a neustale a cestoval som mnou vsade.
http://www.sendspace.com/file/erf7q5
k msi :VR610 -rozpadol sa mi ,samozrejme aj chladic po mesiaci odisiel,EX600X- to iste -GX620X- rozpadol sa ale chladic bol ok ,momentalne GT628X-zatial sa drzi
Msi kupujem len kvoly rozliseniu obrazovkyu t.j. 1680x1050 ine notebooky na Ageme s takym rozlisenim nemaju ...
A SPECIALNE PRE FORUM A LUDI PRIDAVAM LINK S FOTKAMI PRACE JEDINEHO SERVISU t.j. SWISS V BRATISLAVE .
http://www.sendspace.com/file/4plhax
Na foto : noha odtrhnuta v servise -do servisu siel este s nohou,2x chybajuca gumka,2x gumka inej farby,odstavajuce logo,ogrcany displej.
Okrem ineho notebook bol aj poskriabany a servis to odovodnil ze nemusia menit za nove kryty na ostatne veci povedal ze casty jav a podobne bludy .Ak to aj niekto cita z dotycneho servisu tak odkazujem :ZOBER SI LOPATKU A CHOD SA HRAT S FORMICKAMY DO PIESKU od notebookov ruky prec!
A teraz link ''kvality'' notebookov msi(este stare logo na baleni teda GX620X musim povedat ze GT628X ma predny kryt uplne z ineho materialu dokonca aj rovny a nemal by prasnut a ma viac gumiek o 2ks.
Druh lepidla na gumkach je uplne iny ako u GX620 takze sa mozno trocha msi spamätal)
+Pridavam odpoved na automaticke otazky -NEPADOL MI NEMAL ANI ROK -na foto je vidno opadane mriezky asi od teploty (plast),zlomene plasty a klbik,odrete samolepky z dovodu ze kryty sa treli o seba ...
Zaobchadzanie-velmy jemne ,na notebook som daval pozor ale bol denne vyuzity a neustale a cestoval som mnou vsade.
http://www.sendspace.com/file/erf7q5
Naposledy upravil(a) XxXcompany dne 06 led 2010 11:31, celkem upraveno 1 x.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 53
- Registrován: 05 led 2010 17:03
MaTToS píše:Bodralkin píše:Fajn já odstoupim od smlouvy a co se bude dít. Já těžko ty peníze vydřu z firmy co už fyzicky neexistuje. Můžu po MSI jako značce chtít náhradu třeba ve formě peněz a nebo aspoň výrobku. Nebo jediný co mi zbýva je reklamovat notebook tak dlouho dokud mi nezkončí záruční lhůta, protože sice servis zaručuje MSI přes Pentu, ale peníze jsem platil distributorovi... jak to teda je ?
Je tu moznost poziadat samotne MSI cez tvoj servis o vymenu zariadenia za novy model v tej cene A rovnakom alebo lepsom vykone .
Tato moznost tu je urcite v pripade ze predajca skonci tak tvoje moznosti su bud pekne prosit v servise a dohodnut sa s MSIckom alebo sa sudit s predajcom a to ti teda doporucujem dohodu s MSIckom . S MSI sa da dohodnut na novom zariadeni .
Vsimam v profile EX610X - Este ti drzi chladic a klby ????? pochybujem pekny shit prvotriedny a este amd no super notebook ten mi vydrzal necely mesiac potom letel z okna
genialni servis MSI Penta
JA teda se servisem MSI Penta CR spokojeny nejsem, po vymene zakladni desky odeslo do 14 dnu nabijeni notebooku, poslano znova na servis 16.12.2009, az dnes prisel (28.1.2010).
Nabijeni je opraveno, ale nefunguje touchpad. To sou mi teda odbornici..
Jedno opravi a druhe pokazi.
Pokud chci opravit tak asi zase mesic bez notase... no uzas...
Pripada mi, ze to vlastne nejsou opravari, ale jen zasilkova sluzba do MSI Holandsko, ktera je vlaste jedina servisni organizace pro Evropu.
Notase od MSI sou supr jen skoda ze servis je na ......
Nedavno jsem reklamoval 1 rok stary notebook - odlupujici se nalepene pismenka na klavesnici ... zamitli to ze je moc pouzivana... takze pozor na notebooku od MSI nesmite psat je jen na koukani..
Nabijeni je opraveno, ale nefunguje touchpad. To sou mi teda odbornici..
Jedno opravi a druhe pokazi.
Pokud chci opravit tak asi zase mesic bez notase... no uzas...
Pripada mi, ze to vlastne nejsou opravari, ale jen zasilkova sluzba do MSI Holandsko, ktera je vlaste jedina servisni organizace pro Evropu.
Notase od MSI sou supr jen skoda ze servis je na ......
Nedavno jsem reklamoval 1 rok stary notebook - odlupujici se nalepene pismenka na klavesnici ... zamitli to ze je moc pouzivana... takze pozor na notebooku od MSI nesmite psat je jen na koukani..
MSI GX700PX
ja mam MSI GX700PX uz 2 a pol roka, uplna spokojnost, bez chybicky, ani raz v servise, no stala sa mi nemila udalost, zpadol mi z asi 1 metra na zem z praskol plast pri pravom klbe a casom sa mi to vylomilo uplne. tak neviem, kolko ma vyjde oprava, ci treba menit cely display, ci len samotny kryt vedia vymenit
Dell Alienware M18x R2 Red, i7-3610QM, 2.3GHz, 32 GB DDR3 Corsair Vengeance,2x GTX 675m SLI+Intel HD4000, 2x SSD OCZ Agility 3 240 GB+500GB 7200rpm
Toshiba Qosmio x500 11z, Core i7 720, GTS 360M 1GB, 8GB RAM DDR3, intel x25 SSD 160GB+Toshiba 64GB SSD
Toshiba Qosmio x500 11z, Core i7 720, GTS 360M 1GB, 8GB RAM DDR3, intel x25 SSD 160GB+Toshiba 64GB SSD
Servis
Ještě existuje toto:
http://www.servis-notebooku.eu/
Píšou tam, že provádí záruční i pozáruční servis pro MSI a to velmi rychle (2-3 dny).
Já osobně jsem však u nich na reklamaci nebo opravě zatím nic neměl, takže jestli jsou dobří z vlastní zkušenosti potvrdit nemůžu.
http://www.servis-notebooku.eu/
Píšou tam, že provádí záruční i pozáruční servis pro MSI a to velmi rychle (2-3 dny).
Já osobně jsem však u nich na reklamaci nebo opravě zatím nic neměl, takže jestli jsou dobří z vlastní zkušenosti potvrdit nemůžu.
hmm
U abaxu sem měl pozáruční opravu desky NB asus (14" model řady 6000).
Podle referencí mají být údajně nejlepší u nás. Na desce byl vadný chip. Desku nemenili jako celek, ale přepájeli chip, oprava byla úspěšná a relativně rychlá.
Na co dávat bacha jsou peníze. Na netu inzerují opravu desky asi za 2,3k. Při bližší konzultaci clovek zjistí, že v tom není cena náhradních dílů, není zajištěn 100% úspěch (podle jejich technika mají úspěšnost asi 80%). A teď k těm penězům. Ve formuláři mají kolonku ohledně maximální ceny opravy, kterou jste ochoten akceptovat a mají tendenci tuhle částku téměř celou vyčerpat... (na tom sme se bohužel shodli i s jiným zákazníkem) Takže tam nevyplňujte moc velké číslo (teda pokud nemáte co s penězma), pokud to hodlají překročit tak ať rači zavolají...
Podle referencí mají být údajně nejlepší u nás. Na desce byl vadný chip. Desku nemenili jako celek, ale přepájeli chip, oprava byla úspěšná a relativně rychlá.
Na co dávat bacha jsou peníze. Na netu inzerují opravu desky asi za 2,3k. Při bližší konzultaci clovek zjistí, že v tom není cena náhradních dílů, není zajištěn 100% úspěch (podle jejich technika mají úspěšnost asi 80%). A teď k těm penězům. Ve formuláři mají kolonku ohledně maximální ceny opravy, kterou jste ochoten akceptovat a mají tendenci tuhle částku téměř celou vyčerpat... (na tom sme se bohužel shodli i s jiným zákazníkem) Takže tam nevyplňujte moc velké číslo (teda pokud nemáte co s penězma), pokud to hodlají překročit tak ať rači zavolají...
Servis Penta je plny zazraku. Poslal jsem notebook, ktery se prehrival a nefungoval mu panel s dotykovymi tlacitky. Poslali mi ho zpet s tim, ze reklamace byla neopravnena. K tomu dodali ze alespon procistili vetrani. Po zapnuti fungovaly i tlacitka.... proste zazrak.
A dokonce ani za tuto "neopravnenou" reklamaci nechteli nic zaplatit. Ocividne provedou opravu, ale neuznaji reklamaci, aby nemuseli casem vracet penize...
A dokonce ani za tuto "neopravnenou" reklamaci nechteli nic zaplatit. Ocividne provedou opravu, ale neuznaji reklamaci, aby nemuseli casem vracet penize...
hm
Tak ten panel nemusí nutně nefungovat kvůli HW závadě. To přehřívání je holt jiný problém, na druhou stranu není to nutně taky chyba výrobku, prostě se zanese průduch chladiče.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
No ten panel pred reklamaci nefungoval 100%. Prestal fungovat, tak jsem zkusil cisty reinstal woken a stale nic. Pred reklamaci jsem vytahl disk z notebooku a po reklamaci ho vratil zpet a najednou zazracne funguje. Na disku se nic nezmenilo, tudiz zadny SW problem. Navic po cistem reinstalu windows vzdy fungoval.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 36 hostů