Mám docela závažný problém s notebookem a třeba mi tu někdo dokáže pomoci. Nže přikládám kopii emailu, který jsem zaslal do obchodu.
Dobrý den
V dubnu jsem na vašem eshopu alfacomp.cz kupoval notebook Toshiba Satellite Pro A300-1NT. Fungoval mi dobře až do října, kdy se mi stále častěji a častěji objevovala "modrá smrt", někdy i několikrát za hodinu. NTB se po ní resetoval a znova zapnul, což by nebyl "zas až takový problém". Ale v průběhu posledních dnů se mi ntb po modré smrti "kousne" a jediné řešení je podržet zapínací tlačítko k vypnutí ntb. Po tomto násilném vypnutí se mi ale vůbec nedaří počítač zapnout, rozsvítí se sice diodka indikující zapnutí počítače, ale obrazovka zůstane černá, diodka blikající při správné funkci ntb se také nerozsvítí a počítač se podle absence "chroustání vnitřku" jeví jako nenastartovaný. Pokud chci ntb znovu zapnout, musím někdy čekat i půl hodiny až hodinu, než se mi to povede. Dnes se to už dostalo do krajních mezí a notebook za celý den nemohu zapnout.
Píšu vám raději předem, než vám ho budu zasílat na reklamaci, protože třeba znáte nějaké řešení.
Díky
Problém s notebookem
Zpět na „notebooky Dynabook (dříve Toshiba)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů