LED podsvícení - problém

notebooky Lenovo (IBM, ThinkPad, Lenovo 3000) a vše kolem
Ceorges
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 15 pro 2009 21:33

LED podsvícení - problém

Příspěvekod Ceorges » 15 pro 2009 22:21

Mám nový T400 a nemůžu přijít na to,jak měnit intenzitu podsvícení displeje.Při použití funkčních kláves indikátor sice ukazuje změnu,ale podsvícení zůstává konstantní.Rovněž v ovládacích panelech se dá posouvat jezdec pro změnu intenzity podsvícení při provozu na baterii i s adaptérem,ale bez jakékoliv odezvy.Nemá se něco změnit např. v biosu?Prosím o radu zkušenější uživatele.Děkuji.

Jakoob
guru
Příspěvky: 835
Registrován: 14 bře 2007 18:00
Bydliště: Kousek od Prahy

Příspěvekod Jakoob » 16 pro 2009 01:36

asi to nevyresi tvuj problem ale me obcas prestane fungovat zmena podsviceni(T500, bez LED)....musim bud resetovat komp, nebo obcas vyndat baterku...
Z61m -> T500 -> X220 -> MBPro 13 -> XPS 15 -> MBPro 13

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 16 pro 2009 11:44

Mně tohle občas dělaly drivery na grafiku, ale mám nVidii, tak nevim jestli to pomůže.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 16 pro 2009 12:09

Mně se to neděje, ale když se mi to stávalo, tak stačilo zavřít a otevřít notebook.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Ceorges
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 15 pro 2009 21:33

LED

Příspěvekod Ceorges » 16 pro 2009 20:55

Vypnul jsem v biosu integrovanou grafiku a regulace funguje.Není to ale optimální řešení.


Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 11 hostů