Změna reklamačního střediska ntb Asus
Tak i s dopravou trvala oprava 3 pracovní dny, takže paráda. Mechaniku vyměnili, ale problém se čtením některých médií přetrvává. S tím už hold asi nic nenadělám. Nejvíc mě štve, že jsem si koupil originál hru zaklínač a právě to je jeden z těch disků co se špatně načítá. Zkusím kontaktovat distributora hry, tedy cd projekt zda by byla možná výměna disku, je možný, že je to nějaký zmetek. Ale divné je, že poprvé, den po zakoupení NTB jsem hru bez problémů nainstaloval...
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Taková možnost u ASUSu a Aceru neni. Leda donést do obchodu, kde sice tohle jde udělat, ale oni neudělají nic jiného, než že to pošlou do toho servisu v Ostravě (případně v Brně u Aceru).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Vypalovačka
Zdravím, už asi týden mám problémy s vypalovačkou. Resp. když chci vypálit ať CD nebo DVD, tak se to na 3% sekne s tím, že je vadný disk... jenže už jsem takhle zlikvidovala 3 CD a 4 DVD a vyzkoušela 2 různé programy. Takže bude chyba u vypalovačky. Tak se chci zeptat, jestli můžu note poslat rovnou do ASUSu, když ho mám asi 9 měsíců a kupovala jsem ho na netu (teď přesně nevim firmu). Nechce se mi ho posílat tam, když čtu, že rovnou ASUSu je to rychlejší. Na těch stránkách ale mají tohle:
Pokud je Váš produkt stále v záruce, vraťte jej zpět Vašemu prodejci. Váš prodejce obstará veškeré náležitosti spjaté s reklamací.
Tak aby mě s tim neposlali do háje díky za odpověď...
Pokud je Váš produkt stále v záruce, vraťte jej zpět Vašemu prodejci. Váš prodejce obstará veškeré náležitosti spjaté s reklamací.
Tak aby mě s tim neposlali do háje díky za odpověď...
Prodejci jsou radeji, kdyz to zakaznik odesle rovnou do servisu a nepridelava jim praci. Reklamace jen u prodejce byva casto u prodejcu pouzitych notebooku nebo notebooku ze zahranici. Odkud ho presne mas?
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Tak jsem na to teď koukala a potřebovala bych vědět, jestli musim posílat k reklamaci i záručák, jelikož ho nemám potvrzený prodejnou. Nemám tu razítko, note mám zaregistrovaný přes net ale až dnes, jelikož jsem byla při koupi lenivá a nepřečetla si pořádně záruční podmínky. Tak bych potřebovala poradit, jestli mi to vezmou nebo mám smolíka
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 35 hostů