Reklamace HL90 - USB
Reklamace HL90 - USB
Zdravim, reklamoval jsem notebook hl90 s tím, že nešel zvuk. Přitom jsem měl utržené USB, takovej ten plastík, jinak usb fungovalo. Po 3týdnech mě přišel nb, výměna MB, zvuk funkční. K usb napsáno : při příjmu zjištěn utržený střed jednoho z usb, usb odpojeno. Co to jako znamená? Žádný usb nefunguje, zkoušel jsem tam instalovat všechno možný a nic. Jestli to jako odpojili někde na desce, tak to mě měli raději nechat bez zvuku ale s funkčním usb. Takhle je mě nb úplně k ničemu. Prosím o radu, jestli to nechat spravit někde jinde nebo to tam zase poslat. Předem díky.
No fungovaly všechny usb. Jenom to jedno mělo utržený střed. A teď nejde ani jedno. A na faktuře napsáno : odpojeny boční usb. To má snad ještě další usb někde nahoře nebo co?
To je jako kdybych reklamoval auto, že nejde motor a měl prasklý světlo. Následně by přišlo z opravny, motor ok a pro jistotu by mě odstřihli všechny světla, abych je někde nerozbil. Banda trotlů
To je jako kdybych reklamoval auto, že nejde motor a měl prasklý světlo. Následně by přišlo z opravny, motor ok a pro jistotu by mě odstřihli všechny světla, abych je někde nerozbil. Banda trotlů
Já bych to rozhodně poslal zase jim, sice jsou to opravdu asi trotli, ale když to dáš jinam, jsou ti při případné další reklamaci něčeho jiného schopni říct, že se v tom rýpal někdo jiný než oni a záruku neuznají.
Compal FL90 v.2, Intel core 2 duo T7700, 2x1GB ram, Hitachi Travelstar 7K500, Nvidia 8600M GT 512 mb, Windows 7 professional
no
Viděl bych to asi tak, že nezapojily ty USB do desky kvůli možnému zkratu toho mechanicky porušeného konektoru. I když já měl vždy za to, že v NB jsou ty USB napájený na desce a ne že mají zvlášť konektor. Není přece nic jednoduššího než ten konektor vyměnit a nechat si ho zaplatit.. (případně se předtím zákaznka zeptat)
drk22:
ne vždy, notebook může mít desku třeba jen na jedné straně a tam, kde je mechanika jen malou destičku s konektorama, připojenou na vlastní základovku (ostatně tak je to např. i u mě).
Pokud to tedy takto bylo a oni to nějak odpojili, znamená to, že i výměna celého dílu s USB by nemusela být moc nákladná.
ne vždy, notebook může mít desku třeba jen na jedné straně a tam, kde je mechanika jen malou destičku s konektorama, připojenou na vlastní základovku (ostatně tak je to např. i u mě).
Pokud to tedy takto bylo a oni to nějak odpojili, znamená to, že i výměna celého dílu s USB by nemusela být moc nákladná.
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Ja osobne by som si to spravil sam. Je to len jeden kablik ktory treba zastrcit do dosky... A myslim ze by na to ani nemuseli prist pri pripadnej reklamacii lebo standartne sa dava plomba na procesor...
VBI Compal FL90 (15,4", 1440x900 • T7700 2,4GHz • 2x2GB RAM • GF 8600M GT • Robson 1GB • Hitachi 200GB, 7200ot. • Wifi, Bluetooth • dualboot Ubuntu 10.10 64bit + windows7 ultimate 64bit
artim 808: No to mě taky napadlo že to bude jenom nějakej kablik, akorát nevim jak bych ten book rozdělal. Už jsem to jednou zkoušel, ještě před reklamací a nepovedlo se mě to vůbec rozevřít. Vymontoval jsem všechny šroubky a nic, drželo to pořád pokupě a silou sem to nechtěl rvát. Nevíte někdo jak to kuchnout? Díky
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů