Reklamacia

notebooky Asus a vše kolem nich
vlado05
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2009 14:14

Reklamacia

Příspěvekod vlado05 » 17 úno 2010 12:39

Caute.
Chcem sa opytat, ci uz mal niekto taky problem ako ja. Mam cca 2 mesacny notebook Asus X61SL. V jeden den som ho zapol, zacal vydavat neprirodzene zvuky, take chrcanie, rapcanie, tak som ho vypol. Skusil som ho zapnut este raz, ale windows uz nenaskocil, obrazovka tmava tak som ho zase vypol. No a potom som ho uz nedokazal zapnut :) Proste nereagoval. Zapnut som ho skusal viackrat, ale nenabehol, tak som ho po 2 dnoch poslal na reklamaciu.
Notebook sa mi z reklamacie vratil funkcny, akurat co ma zarazilo bolo to, ze v reklamacnom liste bolo napisane zhruba toto:
- test RAM OK, test HDD OK, zatazovy 24h test OK, vysledky popisanej zavady sa nepreukazali, reklamacia neopravnena.

Co bolo vlastne tomu notebooku? Nie som nejaky IT expert, ale ani lama co neviem robit s PC, tak ak by niekto vedel v com bol problem nech mi pomoze.

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

mno

Příspěvekod drk22 » 17 úno 2010 13:35

Mohlo to být cokoliv. Od vadného disku, přes nějaký zkrat. Nezdá se mi pravděpodobné, že by úpně mrtvý NB v servise (bez jakéhokoliv zásahu) normálně běžel. Bohužel to nejde nijak zpětně prokázat, jedině že by si měl někde zapsané výrobní čísla komponent a mohl doložit, že to vyměnili a teď kecají, nebo pokud sundali "záruční pečeť", tak se v tom evidentně hrabali....

Jinak divné zvuky a nenaběhlý systém, to vypadá na HDD.
Nenabíhající NB může být cokoli, od zkratu až po špatně zapojení ram moduly, či HDD (nebo DVD mechanika).
Klidně se například mohlo stát, že byla blbě zasunutá součástka, která po opětovném zasunutí normálně jede...

vlado05
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 04 lis 2009 14:14

Příspěvekod vlado05 » 17 úno 2010 14:24

V HDD to asi nebolo. Po vrateni notebooku som tam mal vsetky data. Zatial notebook funguje bez najmensich problemov, tak je to OK. Len ma trapi ta reklamacia, ze vraj neopravnena.

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 17 úno 2010 14:59

Neopravnena reklamace=zaplatit práci technika (netuším kolik si můžou říct ale bývá to několik set na hodinu). To že Hdd obsahuje původní data nic neznamená záloha obsahu je standardní věc, a není to nic složitýho (i když u sasusu nevim).


Zpět na „notebooky Asus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Bing [Bot] a 11 hostů