Zdravím všechny.
Moc prosím všechny, co mají nový noťas s Core i3/5 a neintegrovanou grafikou, mohli byste si stáhnout a nainstalovat jedno z těchto dem (z webu Egosoftu), spustit v nich implementovaný benchmark, detaily dát na low a potom sem dát informace o průběhu fps z prvních dvou scén, což se vypíše ve vytvořeném texťáku? Něco jako:
X3: TC 1280x800
Scene "Trade" 43.1 average fps 16.0 minimum fps 89.0 maximum fps
Scene "Fight" 66.3 average fps 32.0 minimum fps 102.0 maximum fps
Pro mě je tato hra srdeční záležitostí a velice by mě zajímalo, jak si s tímto poradí hlavně i5-430.
Tyto dema právě ždímají maximum z CPU v těchto scénách a proto bych rád o Low detaily.
Předem mnohokrát děkuji všem případným přispívajícím.
X3: TC nebo Reunion
No jedna se uz o docela starou hru, byt jako vesmirny simulator stale neprekonanou.
X3: Reunion Ti pobezi v dnesni dobe na max skoro na vsem, co ma minimalne, co ma minimalne grafiku HD4570, 8600M GT apod.
X3: Terran Conflict je trochu narocnejsi, ale na dnesnim mainstreamu bezi v HD na medium bez problemu.
X3: Reunion Ti pobezi v dnesni dobe na max skoro na vsem, co ma minimalne, co ma minimalne grafiku HD4570, 8600M GT apod.
X3: Terran Conflict je trochu narocnejsi, ale na dnesnim mainstreamu bezi v HD na medium bez problemu.
Asus ROG Strix G18
Ano, já vím a souhlasím, že když si člověk jen tak létá vesmírem a grafika je vytížená na 100%, tak velké rozlišení v High/high detailech vykreslí ledasco.
Problém jsou právě boje. Co je mi naplat, že grafika dokáže vykreslit full hd, když při bojové scéně je gpu vytížené na 10%, bo CPU nestíhá dodávat data, jak musí počítat vše ostatní.
Právě proto Vás všechny eventuální testery žádám o projetí jednoho z těchto dem v prvních dvou scénách, v kterých se bojuje. Především u TC. Ještě jednou tedy prosím o nějakého majitele i5-430, jestli by toto mohl vyzkoušet.
Vím, že ideální by byl 90s log FPS z Fraps první scény TC někde mimo uložený, ale to pochybuji, že by se někomu chtělo a měl na to ty dvě minuty.
Problém jsou právě boje. Co je mi naplat, že grafika dokáže vykreslit full hd, když při bojové scéně je gpu vytížené na 10%, bo CPU nestíhá dodávat data, jak musí počítat vše ostatní.
Právě proto Vás všechny eventuální testery žádám o projetí jednoho z těchto dem v prvních dvou scénách, v kterých se bojuje. Především u TC. Ještě jednou tedy prosím o nějakého majitele i5-430, jestli by toto mohl vyzkoušet.
Vím, že ideální by byl 90s log FPS z Fraps první scény TC někde mimo uložený, ale to pochybuji, že by se někomu chtělo a měl na to ty dvě minuty.
Není problém. http://www.egosoft.com/download/x3tc/de ... hp?list=92 pro TC a http://www.egosoft.com/download/x3/demo ... wnload=145 pro Reunion. Ještě jednou děkuji. Třeba se to i někomu zalíbí tak, že si tu hru pořídí.
mam iny procak ale len pre zaujimavost
--------------------------
X3 - Terran Conflict
--------------------------
Game Version: 1.2.0.0
Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.091208-0542)
DirectX Version: DirectX 11
Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 9600M GT [1775 MB] Driver: 8.17.0011.9562
CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz (2 CPUs), ~2.3GHz
Usable System Memory: 3066 MB
Video Settings During Benchmark:
Screen Resolution: 1280 x 800 * [32], fullscreen
Using Shader Profile: 3.0
Antialias Mode: 4x
Anisotropic Mode: NONE
Graphics & Shader Settings:
Texture Quality: high
Shader Quality: high
High Quality Bumpmaps: enabled
Environment Mapping: enabled
Glow Filter: enabled
Ship Color Variations: enabled
More Dynamic Lights: enabled
Used Vertexsize: 40 bytes
Framerates
--------------------------------------------------------------------------------
Scene "Trade" 30.8 average fps 9.0 minimum fps 66.0 maximum fps
Scene "Fight" 53.3 average fps 23.0 minimum fps 94.0 maximum fps
Scene "Build" 43.1 average fps 26.0 minimum fps 66.0 maximum fps
Scene "Think" 21.7 average fps 15.0 minimum fps 39.0 maximum fps
Overall average framerate: 37.2 fps
--------------------------
X3 - Terran Conflict
--------------------------
Game Version: 1.2.0.0
Operating System: Windows Vista™ Ultimate (6.0, Build 6002) Service Pack 2 (6002.vistasp2_gdr.091208-0542)
DirectX Version: DirectX 11
Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 9600M GT [1775 MB] Driver: 8.17.0011.9562
CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU P8400 @ 2.26GHz (2 CPUs), ~2.3GHz
Usable System Memory: 3066 MB
Video Settings During Benchmark:
Screen Resolution: 1280 x 800 * [32], fullscreen
Using Shader Profile: 3.0
Antialias Mode: 4x
Anisotropic Mode: NONE
Graphics & Shader Settings:
Texture Quality: high
Shader Quality: high
High Quality Bumpmaps: enabled
Environment Mapping: enabled
Glow Filter: enabled
Ship Color Variations: enabled
More Dynamic Lights: enabled
Used Vertexsize: 40 bytes
Framerates
--------------------------------------------------------------------------------
Scene "Trade" 30.8 average fps 9.0 minimum fps 66.0 maximum fps
Scene "Fight" 53.3 average fps 23.0 minimum fps 94.0 maximum fps
Scene "Build" 43.1 average fps 26.0 minimum fps 66.0 maximum fps
Scene "Think" 21.7 average fps 15.0 minimum fps 39.0 maximum fps
Overall average framerate: 37.2 fps
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů