Zamrzání NTB
Zamrzání NTB
Zdravim.. můj MSI GX600 mi zamrzá při hrách. Je to asi takhle. Dřív než jsem nainstaloval oficiální ovladače ze stránek MSI mi to shazovalo hry tím stylem, že mi obraz občas lehce problikl a někdy to rozházelo herní grafiku na ,,artefakty´´. Když se mi hru podařilo nějakým stylem podařilo vypnout, potom veškerý grafický aplikace (filmy,hry apod) se sekaly a ntb jel pomalu. Po reinstalaci problikávání zůstáva a místo přeházení grafiky ntb natvrdo zamrzne s odporným drčivým zvukem v reprákách. Zkoušel jsem vrátit původní ovladače, s tím že jsem zbytky těch starých odstranil z pc. Zkoušel jsem jiný hafo jiných ovladačů a to nepomohlo. Mmtálně ani nehraju žádný herní pecky (Warcraft 3 nebo Q3 ). U každý hry to padá jinak, třeba u w3 i po 5 minutách kdežto u Quake 3 třeba víc jak hodině. Teploty PC jsou v optimu. Chlazení jsem čistil, dokonce ntb jede na chladicí podložce. Na ten problém s rozhazováním grafiky jsem 2x upozorňoval v reklamaci (samozřejmě to nebyla jediná chyba). Po každé reklamaci se to za nějakej týden objevilo znova a uvažuju už o další reklamaci. Prostě noťas na hry, na kterým hry hrát nejdou...nevíte někdo co s tím?
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
Nejlepší rada kterou tu dostaneš: Vyreklamuj to, nech si vrátit peníze a kup si POŘÁDNÝ a hlavně KVALITNÍ notebook.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
muzu se jeste zeptat jaky tam mate bios
,ale asi to vypada na grafiku pokud je to treti reklamace stejneho problemu muzete zadat vymenu kus za kus nebo vraceni penez coz asi u vas bude problem
tedy pokud mate doklad o koupi okopirujte a poslete ho do servisniho centra v cr 800101010 nebo +420-596-253-695 nebo +420-596-253-677 obedejnte si prepravu pres ppl notebook zabalte a pribalte kopiji faktury a popis zavady a pak se dej vule bozi
,ale asi to vypada na grafiku pokud je to treti reklamace stejneho problemu muzete zadat vymenu kus za kus nebo vraceni penez coz asi u vas bude problem
tedy pokud mate doklad o koupi okopirujte a poslete ho do servisniho centra v cr 800101010 nebo +420-596-253-695 nebo +420-596-253-677 obedejnte si prepravu pres ppl notebook zabalte a pribalte kopiji faktury a popis zavady a pak se dej vule bozi
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů