Opět a zase tu..
V první řadě, bych chtěl dát jedničku s hvězdičkou 1* Alfacompu(v podstatě celému). Servisní, respektive reklamační oddělení bylo naprosto chápavé, vstřícné a dalo mi ještě k tomu pár rad do života (65% hodnocení si bere technik v Brně). 30% si bere (jeden , či dva - volal jsem vícekrát) operátor v Ostravě na centrále, neboť ten mi vyhověl a pomohl úplně se vším. Především se zajímal o daný problém u tohoto typu do takové míry, že jsem mu přes toto fórum, přes CZC a přes NBR vyjmenoval co všechno o tom vím a on mi druhý den volal (po předchozí dohodě) co zjistil přímo u obchodníka SONY.
Tady to začíná skřípat
, ale u SONY. SONY o žádných vadách neví, ani o jedné ( i přes to, že má na svých stránkách opravný fix ) a pro nás důležité, že várky notebooku nikterak nerozlišuje. Alfacomp byl nicméně ujištěn, že dodávané notebooky jsou naprosto nové a z co nejposlednější doby výroby. Přímo v SERVISu SONY v Praze mi řekli, že prostě se vyjadřovat moc nemůžou (spíš o tom taky neměli moc ponětí, což znamená, že já a dalších pár lidí máme třeba jen vadné kusy).
Teď trošku věcně:
Whill: co se týče prahu trpělivosti, tak nejsi opravdu sám komu malinko přetéká. Já už očkem koukám co nabízejí jiné značky, jenže už prostě potřebuji "fungovat". Ještě, ale k tomu AUSU co jsi dával do linku na případný kup. Je fajn, díval jsem se na něj taky, ale na té pogumované ploše se chytá velice mnoho VŠEHO
..prach, jakákoliv nečistota se přichytí a je to velice nepříjemné. Vřele doporučuji předem osahat, jestli ti vyhovuje.
Servis: současně s "reklamací, respektive odstoupení od smlouvy" jsem narazil na malinký problém a tím je právě ten zvuk (vysoký, tichý tón-ten druhý už ani neřeším, neboť u většiny případů pomohou nové ovladače). Když jsem se v Alfě ptal, tak mi servisáci řekli, že to zkoušeli, ale že nic neslyšely a tady je zádrhel "generací". Spoustě z vás to určitě vysvětlovat nemusím,ale pro ostatní - lidský sluch je přímo úměrný věku člověka a třeba tón 17Khz už lidi nad 30let v 99% případů neslyší. A jelikož jsem tento tón právě 17Khz přirovnával napadla mě myšlenka toho, že když ho pošlu na opravu a bude tam starší technik, tak pohořím (pravděpodobnost mladého technika takřka není a navíc je na ten tón potřeba opravdu ticho, což v servisním středisku zřejmě nepanuje). Třeba je to zcestné,ale malinko se obávám že mám pravdu.
Jinak konstrukce celého notebooku byla výborná, žádná prohýbající se klávesnice, žádný skřípot z oblasti těla, nic. Jen při prvním otevřením, mi zavrzal displej,ale to bylo zřejmě tím, že se musí malinko rozchodit, neboť třetí (a poslední) den už sem ho neslyšel. Pravda je že železný rám do displeje by neškodil. Ten malinké rezervy měl,ale jen v ohybu (nic hrozného, opakuji nic hrozného-klidně se dá vzít za roh a pohodlně bez obav otevřít i hodně prudce, jen prostě malilinká rezerva ve zpracování by byla).
btw: nevíte někdo, jak je to s tím, když budu chtít no´tas na firmu (na IČO), tak to že u nějakých značek padá dvouletá záruka vím, ale jak je to s tou 14denní lhůtou na vrácení peněz při koupi přes e-shop?
sorry: píšu z mobilu a za případné překlepy a nesrozumitelný text - sorry. Až budu na PC, rád vysvětlím či opravím.