servis MSI
víš proč ti to neuznali?protože když vyndáš baterku tak tam pod černou izolační páskou máš konektor, který ti napájí ten dotykový panel, tudíž každý si může třebas ten kabel povytáhnout a dát to hned na reklamaci, že mu nejde dotykáč, navíc že máš zaprasenej chladič a NTB se ti následně přehřívá, výrobce ani servis neovlivní, tudíž NEOPRAVNENA REKLAMACE
hm
To by ale předpokládalo, že ten kablík pod baterkou byl povytaženej a ta páska odlepená (k opravě tudíž stačilo kablík zasunout zpět) a to se mi nezdá moc pravděpodobný. Neuznávat všechny nefunkční panely s povytaženým kablíkem panely kvůli možnosti sabotáže je pěkná blbost...
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
Disk jsem vytahl teprve pred reklamaci po tom co jsem se vyslovene zeptal, jestli ho pred poslanim muzu vytahnout. Nepredpokladam, ze by tam bylo cosi odlepenyho. Jinak skvely darecek ze servisu, vetrak zacal vydavat zvuky jako pri startu stihacky . Ted nevim jestli to je primo vetrak, nebo jestli se k nemu nedostal nejaky kabel(coz v notebooku neni moc pravdepodobny). Navic mi znovu prelepili plombu, takze to ani nemuzu otevrit takze asi bude druhe kolo reklamace.
vratenie penazi
Zdravim vas!
Chcel by som sa spytať ako to je s možnosťou vratenia penazi u notebookov MSI.
Z velkoskladu kde som ho kupil mi prisla odpoveď že 3x ho treba reklamovať kôli tej istej vade alebo 4x kôli rôznej.
Chcel by som ale vedeť či to mám brať tak,že ak mam pokazenu napalovačku a pánt a pošlem to na reklamáciu,bere sa to ako jedna reklamácia alebo ako dve?
A dá sa za reklamáciu považovať skutočnosť ,že notebook mal mať pamate na grafickej DDR3 a ma DDR2 alebo ,že wifi kartamala podporovať n-štandard?
Notebook je z veľkoskladu Agem a servis robí nejaká poľská firma.
Ďakujem za odpovede!
Chcel by som sa spytať ako to je s možnosťou vratenia penazi u notebookov MSI.
Z velkoskladu kde som ho kupil mi prisla odpoveď že 3x ho treba reklamovať kôli tej istej vade alebo 4x kôli rôznej.
Chcel by som ale vedeť či to mám brať tak,že ak mam pokazenu napalovačku a pánt a pošlem to na reklamáciu,bere sa to ako jedna reklamácia alebo ako dve?
A dá sa za reklamáciu považovať skutočnosť ,že notebook mal mať pamate na grafickej DDR3 a ma DDR2 alebo ,že wifi kartamala podporovať n-štandard?
Notebook je z veľkoskladu Agem a servis robí nejaká poľská firma.
Ďakujem za odpovede!
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 hostů