záruční servis MSI

notebooky MSI a vše kolem nich
mira65
píše často
Příspěvky: 103
Registrován: 21 úno 2009 15:39

záruční servis MSI

Příspěvekod mira65 » 04 dub 2010 20:21

Co je pravdy prosím, že záruční opravy MSI provádí jen polský servis?

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 04 dub 2010 21:10

ano je msi přesunula česky servis do Polska což je pro někoho dobře pro někoho ne

jinak pokud máš problém s svým notebookem msi můžeš kontaktovat servis na emailu nebo na tel : 800 142 571 service.cz@msi-polska.pl

tady je odkaz na objednaní svozu a převozu do polska
http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx nahoře jak je select your location tak vyber czech republic

mira65
píše často
Příspěvky: 103
Registrován: 21 úno 2009 15:39

Příspěvekod mira65 » 04 dub 2010 21:45

díky za info, předám

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 04 dub 2010 22:27

Aj pre slovenskych zakaznikov bol servis presmerovany do polska a uz som tam jeden notebook posielal a mozem povedat ze spokojnost , 5 prac. dni trvala oprava cize 9 dni trvalo kym sa mi notebook vratil odo dna kedy som ho do ruk dal kurierovy bol tam jeden vikend vtom a 2 dni cistej cesty do a z polska, notebook dosiel funkcny, vycisteny, dokonca vymenili samy odseba prasknuty kryt LCDcka nasledkom padu na vrchnej strane takze som to do popisu zavady ani nedaval lebo to bolo spôsobene uzivatelom - notes uz dva mesiace funguje takze zatial to vyzera dobre . A teda menili zakladovku - neslo to zapnut .
Akurat ze ja som tu reklamaciu nahlasoval na www.sil.cz , teda konkretne som zavolal do SIL ktory v january este robil tuto sluzbu pre MSI neviem ci stale robi ale myslim ze ano .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 04 dub 2010 23:02

pro SK plati toto

Tel 0 800 004 803
service.sk@msi-polska.pl

a pro formulář na vyzvednutí platí
http://jkarma.msi.com.tw/Customer_Service/Default.aspx
jen v sekect your localition vybereš Slovensko je nahoře před nama mi jsme poslední

lukycrust
guru
Příspěvky: 743
Registrován: 24 dub 2008 08:33
Bydliště: Vranov n/T

Příspěvekod lukycrust » 05 dub 2010 03:46

hlavne neviem prečo si to nenapísal do rozbehnutej témy servis MSI,ale zakladáš novú tému...
Lenovo ThinkPad R500(intelGMA) + Advanced MiniDock
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station

lulolu
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 09 úno 2010 22:10

Informace o novém servisním místě a jak ho kontaktovat

Příspěvekod lulolu » 09 dub 2010 15:11


MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 09 dub 2010 16:45

ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .

Think service engineer .

fujara
občas něco napíše
Příspěvky: 12
Registrován: 30 říj 2008 23:00

Příspěvekod fujara » 01 srp 2010 00:55

Krásný článek, to jsou odporníci co mě to budou opravovat?

ondrautk
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 16 úno 2011 18:02

záruka

Příspěvekod ondrautk » 16 úno 2011 18:10

čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.

sapuszchkyn
píše často
Příspěvky: 162
Registrován: 25 zář 2010 20:28

Re: záruka

Příspěvekod sapuszchkyn » 19 úno 2011 09:26

ondrautk píše:čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.


Sežeň si Warranty Sticker :D a máš to
ThinkPad X220 i5-2520M, 4GB RAM, 120 GB SSD
Past:
ASUS G55VW, MSI GX640, ASUS EEE X101CH, X200

patricius
občas něco napíše
Příspěvky: 13
Registrován: 12 úno 2011 15:12
Bydliště: Slovensko | Trnava

Příspěvekod patricius » 19 úno 2011 09:52

Myslíš že je jedno aky typ nálepky tam bude ? Podľa mňa asi nie, no neviem.

Každopádne napíš do servisu, že máš poškodený hdd a aj poškodený warranty sticker a či ti to opravia v rámci záruky.

Ja som tak trošku poškodil hdd a vymenili mi ho ako nič - síce za inú značku ale vymenili.
ASUS-N53SV-SX268V i5-2410M/ 60GB SSD OCZ Vertex 2/ 640GB/ 6G/ GT 540M 1GB VRAM + HD Graphics 3000
MSI GX633 ---> 4 reklamácie | vrátenie plnej nákupnej ceny (dobropis)

sapuszchkyn
píše často
Příspěvky: 162
Registrován: 25 zář 2010 20:28

Příspěvekod sapuszchkyn » 19 úno 2011 14:07

patricius píše:Myslíš že je jedno aky typ nálepky tam bude ? Podľa mňa asi nie, no neviem.
Nemyslím si že je jedno jaká nálepka tam bude jenom říkám že jak na to koukám tak celkové náklady na výrobu jednoho jsou asi 2 kč :D úplně toho stejnýho. Jinak samozřejmě souhlasím s kolegou nahoře. Mě poslali z reklamace notes s poškozeným warranty stickerem a když jsem jim tam ten ntb po nějakým čase posílal zase tak žádnej problém nebyl ....
ThinkPad X220 i5-2520M, 4GB RAM, 120 GB SSD

Past:

ASUS G55VW, MSI GX640, ASUS EEE X101CH, X200

S.h.I.t.
píše často
Příspěvky: 128
Registrován: 12 črc 2007 10:51

Re: záruka

Příspěvekod S.h.I.t. » 19 úno 2011 15:44

ondrautk píše:čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.


pokud ti jde o přelepku "Waranty void if removed" tak buď v klidu... v ČR právní řád nezná nic takového, takže to nemůže být ani vyžadováno. Efekt by to mělou pouze u nějaké nadstabsartní záruky.

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

No

Příspěvekod drk22 » 20 úno 2011 00:42

To sice nezná, ale zato může prodejce/servis tvrdit, že došlo k poškození vlivem neodborného zásahu. Ty se pak sice můžeš soudit, ale to se ti obvykle jaksi nevyplatí (trvá to dlouho a s nejistým výsledkem, stojí to hafo peněz). V reálu je prostě důležité, jak se daný servis k podobným problémům staví, nakolik je seriozní.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 39 hostů