Tak vás opět zdravím a jsem tu s dalším problémem. MSI mě opravdu svojí kvalitou začíná lézt na nervy. Problém mám ten, že při téměř jakémkoliv nadzvednutí pravé spodní části notebooku (stačí opravdu lehce - posunutí notebooku po stolu, nebo i upravení sklonu displaye a samozřejmě při každém přenosu) se prostě vypne. Nevím si s tím rady. Na zadní straně je nálepka záruky, takže otevřít si ho netroufám, ale posílat ho před zkouškovým na měsíční záruku zase nemůžu.
Opravdu se nemůže přetrhnout ta záruční nálepka? A pokud ano, zná někdo tenhle problém, ať vím, jestli má cenu ho vůbec rozebírat? Díky moc. Za každou pomoc budu strašně rád.
Vypínání GX630
někde na desce máš zřejmě studený spoj.
MSi GX633 má měkké tělo, základna se dá velice snadno zkroutit. Takže když to pak nějak chytneš nebo posouváš, ohýbáš základní desku a studený spoj se projeví.
nic jiného než servis zřejmě nepomůže
MSi GX633 má měkké tělo, základna se dá velice snadno zkroutit. Takže když to pak nějak chytneš nebo posouváš, ohýbáš základní desku a studený spoj se projeví.
nic jiného než servis zřejmě nepomůže
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro
kontaktuj servis v polsku neposilej to přes prodejce ten uděla to samé
http://cz.msi.eu/servis/servis.html
reklamace trvá okolo 8 dnů
http://cz.msi.eu/servis/servis.html
reklamace trvá okolo 8 dnů
No reklamace pres prodejce ma taky sve vyhody. Muzes notebook pred prevzetim testnout a kdyz nebude oprava v poradku, tak nepodepises prevzeti z reklamace a 30 denni lhuta dal bezi
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 44 hostů