Zdravím, chtěl bych se vás zeptat jak je s touhle službou.
Bratr má Elitebook 8530p a přikoupil si k tomu carepack 3y NBD, ale služba funguje dost divně, už kdysi reklamoval dotykový panel nad klávesnicí, asi po 2 dnech se mu ozvali a domluvili se s nim termínu kdy můžou přijet, což bylo asi týden po tom co nahlásil vadu, navíc když přivezli nový panel, tak nefungoval tak jak měl, takže odjeli a notebook neopravili, nový panel museli objednávat bůhví odkud, takže se celá oprava protáhla asi na 3 týdny. Teď samozřejmě když dodělává diplomovou práci, tak mu zase něco odešlo a počítač nemůže vůbec používat. V servisu mu řekli, že tam přijedou, vezmou sebou pár věci, udělají diagnostiku a buď budou schopni to pravit na místě, nebo budou muset zase nějaký díly objednávat, takže by se to protáhlo na neurčito. To se mi zdá jako dost špatný přístup, když si člověk koupí hodně drahý a kvalitní stroj a ještě si k tomu přikoupí pořádnou záruku, aby měl jistotu, že se na to může spolehnout. Je normální, že to funguje tímhle způsobem, nebo je to důvod k reklamaci služby? Kdo s tím máte nějaký zkušenosti?
HP care pack NBD
Jj, to platí, oprava je na místě, ale v případě že to se jim to nepovede opravit na místě a pak se čeká na nějakou součástku a notebook je nefunkční, tak je to vlastně asi jedno. spíš se mi nelíbí to, že od nahlášení závady to přijedou řešit po týdnu a v tomto případě byl notebook opravdu nepoužitelný. Co sem měl tak možnost někde přečíst reakce na servis dell, kde servisní technici opravdu přijeli hned druhý den a snad se všema součástkama a provedli opravu. To je pak o něčem jinym.
Dell a Fujitsu Lifebook su jedine notasy, ktore maju FIX NBD. Vsetky ostatne NBD su len response dalsi pracovny den, oprava moze trvat dlhsie.
Pri Dell-i je zas ten pocet reklamacii kapanek vacsi oproti biznis HPckam a nie vzdy sa im podari opravit chybu na prvy pokus. Takze je to nieco za nieco a vzdy sa za to plati.
C
Pri Dell-i je zas ten pocet reklamacii kapanek vacsi oproti biznis HPckam a nie vzdy sa im podari opravit chybu na prvy pokus. Takze je to nieco za nieco a vzdy sa za to plati.
C
Zadny FixNBD u dellu neni, i kdyz se tak tvari. V podminkach maji, ze kdyz neni na sklade potrebny nahradni dil, oprava pobehne, az ho mit budou. A u starsich ntb se tak opravdu deje. Pravdepodobne u tech mene rozsirenych, jako mame treba my ve firme (precision M90). Obecne se kvalita servisu dell posledni rok podle me az tragicky zhorsila, dokonce zmenili i podminky a po uzivateli chteji provedeni dignostiky, nez se namahaji neco resit. Nemyslim vysvetleni co to dela co ne, ale napriklad spousteni jakehosi jejich softu poslaneho mailem na serveru, rozebirani serveru atd...
Zkusenost z posledni doby: Behem 14 kalendarnich dni 4x vymena dyspleje na jednom a tom samem M90, pokazde namontovan novy dysplej (ne repas) a zadny nevydrzel dele nez 2.5 hodiny. Proste chyba byla evidentne jinde....Pak vymena ntb (trvala cca 3 tydny, poslali M6400 v podobne konfiguraci, jako 3.5 roku stary M90 a zmenu neumoznili). Jednani "techniku" v call centru bez komentare, jsou sice slusni, ale nedostatecne odborne skoleni a trvaji si na svych bludech (viz 4x vymena dyspleje). Celkove za posledni rok nespokojenost...
Take podle me si s dellem moc nikdo nepomuze a klidne bych bral HP...
Zkusenost z posledni doby: Behem 14 kalendarnich dni 4x vymena dyspleje na jednom a tom samem M90, pokazde namontovan novy dysplej (ne repas) a zadny nevydrzel dele nez 2.5 hodiny. Proste chyba byla evidentne jinde....Pak vymena ntb (trvala cca 3 tydny, poslali M6400 v podobne konfiguraci, jako 3.5 roku stary M90 a zmenu neumoznili). Jednani "techniku" v call centru bez komentare, jsou sice slusni, ale nedostatecne odborne skoleni a trvaji si na svych bludech (viz 4x vymena dyspleje). Celkove za posledni rok nespokojenost...
Take podle me si s dellem moc nikdo nepomuze a klidne bych bral HP...
Zpět na „notebooky HP (dříve Hewlett-Packard)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 2 hosti