Problém s displayem na EX620X

notebooky MSI a vše kolem nich
SPiRiTT23
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 04 kvě 2010 16:43

Příspěvekod SPiRiTT23 » 05 kvě 2010 09:32

Jasný ale chci se zeptat, k čemu mi to bude? Když ten NTB šlapal bez problémů na tomhle BIOSu dva měsíce, nic jsem s tím nedělal a udělalo to tohle...neřeknu kdybych tam něco nainstaloval, a hned po instalaci by to tohle udělalo, ale takhle...

Zetra se stavím u známýho na krámu ať mi k tomu něco řekne, v pátek se konečně dostanu domů, zkusím překopat Visty a když to nic neudělá...tak to pošlu směr polsko.

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 05 kvě 2010 10:27

já se jen snažím vyloučit bios nebo firmware chybu

říkám muže to byt grafika desky je nevím jaky bios a firmware ti tam dali

zkus a pak to pošlí do Polska všechny věci k tomu dál pak dej vědět

bios a firemwari vycházejí proto ,že odstraňují závažné chyby

asaninek
občas něco napíše
Příspěvky: 44
Registrován: 28 říj 2009 13:00

Příspěvekod asaninek » 05 kvě 2010 10:49

čau s největší pravděpodobností je v problém v LCD nebo LVDS kabelu který propojuje LCD se základní deskou, takže stopro poslat na servis

SPiRiTT23
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 04 kvě 2010 16:43

Příspěvekod SPiRiTT23 » 07 kvě 2010 08:55

Tak včera jsem byl u známého v servisu, ten mi potrvdil to na co jsme zde narazili, pravděpodobně vadný display nebo ten LVDS kabel, tak jsem si ještě přeinstaloval windows, protože už to bylo docela potřeba, teĎ ho leštím, a čistím, aby si na vejletě v Polsku neudělal ostudu... :D až přijde ze servisu, tak podám přesnější info...nicméně by mi nevadila ani výměna... :D

SPiRiTT23
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 04 kvě 2010 16:43

Příspěvekod SPiRiTT23 » 18 kvě 2010 19:46

Tak notebook dorazil, trvalo to osm dnů, z toho pět cestoval, nechápu proč musel prolítat půlku Evropy, ale to je mi jedno. Ve zprávě bylo napsáno že byla špatná VGA, flashli Bios a vyčistili to.

Teď podrobněji k servisu:
S první polovinou průběhu jsem byl docela spokojenej (vyplnění formuláře, tisk štítku a objednání UPS)Když přehlédnu ten mail s RMA číslem a dalšíma instrukcema, kterej byl snad přeloženej z AJ do ČJ pomocí google translátoru. Ale...
Druhá polovina už byla o dost horší, jak říkám notebook přišel po osmi dnech, což je fajn, nicméně Reklamační dokument v anglickém jazyce (mě je to jedno, anglicky celkem umím), a notebook BEZ BATERIE....Tak okamžitě kontaktuju tu rádoby CZ hotline, když se konečně dovolám, tak to zvedne nějaká ženská(asi ukrajinka, která žije v polsku a myslí si, že umí česky), která se snaží aspoň napodobit mluvu, která je podobná češtině, a že jako teda jo, že se na to mrknou a za moment se ozvou...čekal jsem hodinu než se ozvou a neozvali, tak to vytáčím znovu a sdělili mi, že už končej, tak že se na to juknou až zítra...takže čekám do zítra na email, velice pěknej první dojem...

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 18 kvě 2010 20:26

SPiRiTT23 píše:Tak notebook dorazil, trvalo to osm dnů, z toho pět cestoval, nechápu proč musel prolítat půlku Evropy, ale to je mi jedno. Ve zprávě bylo napsáno že byla špatná VGA, flashli Bios a vyčistili to.

Teď podrobněji k servisu:
S první polovinou průběhu jsem byl docela spokojenej (vyplnění formuláře, tisk štítku a objednání UPS)Když přehlédnu ten mail s RMA číslem a dalšíma instrukcema, kterej byl snad přeloženej z AJ do ČJ pomocí google translátoru. Ale...
Druhá polovina už byla o dost horší, jak říkám notebook přišel po osmi dnech, což je fajn, nicméně Reklamační dokument v anglickém jazyce (mě je to jedno, anglicky celkem umím), a notebook BEZ BATERIE....Tak okamžitě kontaktuju tu rádoby CZ hotline, když se konečně dovolám, tak to zvedne nějaká ženská(asi ukrajinka, která žije v polsku a myslí si, že umí česky), která se snaží aspoň napodobit mluvu, která je podobná češtině, a že jako teda jo, že se na to mrknou a za moment se ozvou...čekal jsem hodinu než se ozvou a neozvali, tak to vytáčím znovu a sdělili mi, že už končej, tak že se na to juknou až zítra...takže čekám do zítra na email, velice pěknej první dojem...


tak baterie se ztrácejí i "lepších" servisu jako třeba lenovo
,ale prostě to tam asi testovali a při balení zapomněli je to hnus ,ale nestává se to jen u msi jinak je to mezinarodní servis který platí i pro ČR
jsou to Poláci kteří by měli umět česky a upřimě polština a čeština je podobna a stěhovat Čechy kvůli servisu do Polska to by stalo asi hodně
tak pak napiš jak to dopadlo

jinak protokol v angličitě je asi kvůli tomu ,že je to mezinárodní servis

SPiRiTT23
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 04 kvě 2010 16:43

Příspěvekod SPiRiTT23 » 18 kvě 2010 20:52

Jo to jako beru, jenže za mě tohle všechno vyřizoval táta, tak jsem to psal jakoby v jeho osobě, já jsem na vejšce, tak si musím počkat do pátka a mrknout na to sám, nicméně táta, kterej neumí anglicky, vybalí to a na něj vypadne AJ protokol, notebook bez baterky a volá tam a musí se domlouvat jak s ťamanem na tržnici a ještě se ti neozvou když to slíběj, tak sorry, ale na to, že je to evropský centrum, tak se moc nepředvedli, a to i ta Penta byla ochotnější v tomhle směru...a to centrum zase tak daleko od českejch hranic není, aby si tam nemohli někoho dosadit..klidně aby dojížděl...

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 18 kvě 2010 21:22

já to nemyslím špatně jen se to prostě stalo a je to tak
jinak v té budově dělají servis pro Polsko Česko a Slovensko
takže je to tam slatina
,ale msi tam přesunulo servis pravě kvůli velkému počtu špatných reklamacích v pante i znám lidi co tam měli notebooky a dokonce i pracují a nikdy neměli problém

a upřimně někdy to v pante taky nebylo pravé ořechové
,ale jak říkám tohle se děje u skoro každé společnosti acer (moje zkušenost hledaní adaptéru a opakované poslianí servisu z důvodu nepopravení na asus taky nadívali dokud si nepostavili centrum v Ostravě lenovo pro ideapad notebooky taky přesnula servis do polska hp tam taky pro pavllony přesunula servis do Polska i když jsem slyšel ,že to dělaji v táboře

jinak napiš jak si dopadnul já mam zatim o polskem servise dobré ohlasi i od jedo

SPiRiTT23
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 04 kvě 2010 16:43

Příspěvekod SPiRiTT23 » 19 kvě 2010 19:13

tak dneska ráno došel mail, že teda tam ta baterie je, ale že ji musej najít, a co nejdříve ji odešlou, že se teda omlouvaj...aspoň že tak...Když jsem to říkal spolužákům, kteří vlastní taky MSi, tak se začali docela hrozit a modlili se aby se jim na něm něco nepodělalo, ale snad se přes to přenesou...

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 20 kvě 2010 10:28

tak to si dobře dopadnul jinak pak napiš jestli baterie přišla

jinak se nezastávám msi to vůbec ne je to servis jako každý jiní a říkám to se muže stát jen pro více takže je jasně ,že fungovaní je trochu jiný to samé je acer pro ČR který spravuje více zemi

jinak piště až tam budeš volat napiš s kým si mluvil a nebo to nahraj ať je legrace :D

SPiRiTT23
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 04 kvě 2010 16:43

Příspěvekod SPiRiTT23 » 20 kvě 2010 18:36

No notebook se mi dostal do rukou, zatím jsem neviděl protokol, protože mi ho táta zapomněl vzít z domu, takže zítra tenhle post budu editovat a doplním info...jinak k notebooku, vrazili mi tam nový BIOS, asi i grafickou kartu a je vidět že mám nový display, ale jen co jsem ho zapnul, tak jsem se zhrozil co jsem viděl....mrtvý bod uprostřed displaye...má to cenu řešit? Já jsem někde četl, že pokud tam není určitý počet bodů, tak to není na reklamaci. Navíc notebook teď potřebuji, tak se kvůli tomu nebudu asi nijak rozčilovat...
MSi EX620X-053CZ
Core 2 Duo @ 2,00GHz
4GB RAM, ATI Mobility Radeon HD 3470 256 MB
320GB HDD + 1TB ext HDD
Vista HP 64bit

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 20 kvě 2010 20:18

musí byt 3 a vice

jinak to vypadá dobře tak jsem postní ten protokol a uvidíme

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 20 kvě 2010 20:51

spirit:

můžeš zkusit zavolat do servisu, jestli je ukecáš, když to je uprostřed LCD....ale pochybuju, že ti to uznají, garanci 0 vadných bodů má málokterý výrobce u málokterých modelů.

a buď rád, že to je pixel a ne subpixel, ty svítí barevně a je to daleko horší..
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

SPiRiTT23
občas něco napíše
Příspěvky: 23
Registrován: 04 kvě 2010 16:43

Příspěvekod SPiRiTT23 » 20 kvě 2010 21:26

no on svítí červeně....takže to subpixel bude

Jinak protokol mám právě v ruce, abych ze sebe nedělal debila a něco si blbě nedomyslel, tak píšu v AJ:

repair VGA card module, Swap CPU fan, flash Bios...

Jestli jsem to pochopil správně, tak oprava grafické karty, flash BIOSu a to s tím CPU nějak nechápu o co jde...o výměně Displeje nic nepíšou, ale vím stopro, že je vyměněný, protože na tom starým jsem měl lehce otlačenou hranu klávesnice....
MSi EX620X-053CZ

Core 2 Duo @ 2,00GHz

4GB RAM, ATI Mobility Radeon HD 3470 256 MB

320GB HDD + 1TB ext HDD

Vista HP 64bit

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 21 kvě 2010 08:50

výměna grafické karty, výměna procesoru, a flash biosu
to ti tam udělali


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů