Psrkající repro Harman Kardon
Psrkající repro Harman Kardon
Prosím o radu,
Mám novou toshibu A 500 a zvuk je hodně nekvalitní,při přehrávání hudby v repro lupe a prská.dal jsem ho reklamovat a oni to neuznali,opravdu se to nedá poslouchat.Nemáte s tím někdo zkušenost?
Díky
Mám novou toshibu A 500 a zvuk je hodně nekvalitní,při přehrávání hudby v repro lupe a prská.dal jsem ho reklamovat a oni to neuznali,opravdu se to nedá poslouchat.Nemáte s tím někdo zkušenost?
Díky
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Při jaké hlasitosti se to děje? Týká se to jakékoli hudby/zvuku?
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Děje se při jakékoliv hlasitosti,ale když je to potišeji tak je to slyšet více.
Než jsem to dal na reklamaci,tak jsem psal na servisní středisko toshiba do brna.A oni mi odeslali tohle:
Dobrý den,
s největší pravděpodobností se jedná o SW nekompatibilitu. Podle výrobce bude potřeba učinit následující kroky:
We suggest executing the following steps:
1.) Update the Realtek audio driver to V6.0.1.6048 (available via our driver download portal)
2.) Update PC health monitor and HDD/SSD alert
***************************************
PC health monitor
version file name
for 32bit OS 1.5.6.0 TC00148300W.exe
for 64bit OS 1.5.6.64 TC00149000V.exe
HDD/SSD alert
version file name
for 32bit OS 3.1.0.6 TC00143300O.exe
for 64bit OS 3.1.64.6 TC00143400M.exe
If the version of terget model is same or later, don't need to update the files.
3. how to check version
If the version of terget model is same or later, don't need to update.
3-1 open 'Control pannel'
3-2 open 'Programs and Futures'
3-3 check version of PC health monitor and HDD/SSD alert.
4. how to update
4-1 confirm OS of terget model, 32bit OS or 64bit OS.
4-2 download target files(PC health monitor and HDD/SSD alert) from KIZUNA server and save the target files to target model.
4-3 run ***.exe file, then will extract the files, will run 'Setup.exe', will update automatically.
If don't run 'Setup.exe' automatically, run 'Setup.exe'.
Než jsem to dal na reklamaci,tak jsem psal na servisní středisko toshiba do brna.A oni mi odeslali tohle:
Dobrý den,
s největší pravděpodobností se jedná o SW nekompatibilitu. Podle výrobce bude potřeba učinit následující kroky:
We suggest executing the following steps:
1.) Update the Realtek audio driver to V6.0.1.6048 (available via our driver download portal)
2.) Update PC health monitor and HDD/SSD alert
***************************************
PC health monitor
version file name
for 32bit OS 1.5.6.0 TC00148300W.exe
for 64bit OS 1.5.6.64 TC00149000V.exe
HDD/SSD alert
version file name
for 32bit OS 3.1.0.6 TC00143300O.exe
for 64bit OS 3.1.64.6 TC00143400M.exe
If the version of terget model is same or later, don't need to update the files.
3. how to check version
If the version of terget model is same or later, don't need to update.
3-1 open 'Control pannel'
3-2 open 'Programs and Futures'
3-3 check version of PC health monitor and HDD/SSD alert.
4. how to update
4-1 confirm OS of terget model, 32bit OS or 64bit OS.
4-2 download target files(PC health monitor and HDD/SSD alert) from KIZUNA server and save the target files to target model.
4-3 run ***.exe file, then will extract the files, will run 'Setup.exe', will update automatically.
If don't run 'Setup.exe' automatically, run 'Setup.exe'.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Pokud to zlobí s ovladačem, který byl v základní instalaci systému (tj. té od výrobce), tak máš nárok na reklamaci, ať už jsou důvodu HW, nebo SW. Oni by to v servisu měli vyřešit.
Co napsali do protokolu jako důvod zamítnutí reklamace (nějaký důvod ze zákona napsat musí).
Co napsali do protokolu jako důvod zamítnutí reklamace (nějaký důvod ze zákona napsat musí).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Jen napsali-reklamace byla servisním střediskem zamítnuta.A dále,že nebyly shledány závady,udělali diagnostiku a testy ntb. a že zvuk je naprosto stejný jako srovnatelný model.A že to nemusím platit,že to provedli vyjímečně zdarma.
Asi jsou hluší.To je tak když to pustí nahlas a pak jo hraje to a vypnou to,ale to chce se trošku zaposlouchat.
Ono to hraje špatně i ze sluchátek,tak to bude asi chyba SW.
Asi jsou hluší.To je tak když to pustí nahlas a pak jo hraje to a vypnou to,ale to chce se trošku zaposlouchat.
Ono to hraje špatně i ze sluchátek,tak to bude asi chyba SW.
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Odnes to tam a předveď jim tu závadu osobně (vem si i třeba ty sluchátka). Trvej na tom, že to neni v normě a ať pěkně do protokolu při předávání do reklamace zapíšou, zda tu závadu přebírající osoba slyšela.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Když to tak čtu a stát se to mě, ztropím tam takový vyrvál, že by si to panáčkové ze servisu za klobouk nedali.
Co je tohle za prasácké jednání? Myslí si snad pánové ze servisu, že zákazník je prašivý?
Trvat na svém, nenechat se odbýt. V případě problémů je možné se obrátit na ČOI, podat na ně stížnost, dále na SOS.
Pokud servisák odmítne, nechat si zavolat jeho vedoucího, případně se přímo obrátit se stížností k řediteli servisu a podat stížnost jmenovitě na konkrétního servisního pracovníka.
Archivovat si emailovou komunikaci, nahrávat si telefonní i osobní hovory pro případ doložení, celou věc řádně dokumentovat.
Pokusit se celou zdokumentovanou situaci řešit mediálně.
Poslední možností je podat trestní oznámení, řešit celou věc pomocí soudu, soudního znalce atd.
A hlavně, co je důležité, my zákazníci, podle toho, jak se necháme nebo nenecháme odbýt, určujeme a vychováváme servisy k tomu, jak se k nám budou v budoucnu chovat.
Pokud většina zákazníků sklopí uši, když udělá servis bububu, tak se pak nemůžeme divit, že si dovolí, to co si dovolí.
Jednat tvrdě, ale férově, transparentně, průhledně.
Měli by, podle mě, vědět, že v případě nevyhovění budou následovat další kroky, ale pokud nevyhoví, skutečně tyto kroky podniknout.
Napiš jak si dopadl. Good luck.
Co je tohle za prasácké jednání? Myslí si snad pánové ze servisu, že zákazník je prašivý?
Trvat na svém, nenechat se odbýt. V případě problémů je možné se obrátit na ČOI, podat na ně stížnost, dále na SOS.
Pokud servisák odmítne, nechat si zavolat jeho vedoucího, případně se přímo obrátit se stížností k řediteli servisu a podat stížnost jmenovitě na konkrétního servisního pracovníka.
Archivovat si emailovou komunikaci, nahrávat si telefonní i osobní hovory pro případ doložení, celou věc řádně dokumentovat.
Pokusit se celou zdokumentovanou situaci řešit mediálně.
Poslední možností je podat trestní oznámení, řešit celou věc pomocí soudu, soudního znalce atd.
A hlavně, co je důležité, my zákazníci, podle toho, jak se necháme nebo nenecháme odbýt, určujeme a vychováváme servisy k tomu, jak se k nám budou v budoucnu chovat.
Pokud většina zákazníků sklopí uši, když udělá servis bububu, tak se pak nemůžeme divit, že si dovolí, to co si dovolí.
Jednat tvrdě, ale férově, transparentně, průhledně.
Měli by, podle mě, vědět, že v případě nevyhovění budou následovat další kroky, ale pokud nevyhoví, skutečně tyto kroky podniknout.
Napiš jak si dopadl. Good luck.

Chlapi poraďte?Volal jsem na toshibu než to půjdu zase reklamovat a oni mi řekli ,že to stejně neopraví,že to muže trvat i dva roky než se na to přijde.Tak nevím jestli to má cenu být zase měsíc bez ntb. a peníze mi asi nevrátí nebo myslíte že jo?Na funkčnost to nemá vliv,vše jinak jede ok,jen ta hudba sem tam zaprská,zalupe.Co myslíte?Díky
Pskání reproduktorů Satellite A500-1DN
Měl jsem přesně to samé a vždy to ustane, když prostě vpravo dole kliknu
na ikonu reproduktoru a pak v malém okénku nad stupnicí hlasitosti na obrázek toho samého (Realtek High Definition Audio), což otevře Reproduktory-vlastnosti. A zde taky ustane to praskání.
na ikonu reproduktoru a pak v malém okénku nad stupnicí hlasitosti na obrázek toho samého (Realtek High Definition Audio), což otevře Reproduktory-vlastnosti. A zde taky ustane to praskání.
Co sa cudujete ludia ... riesenie na to zatial nieje, kdo ma na to nervy tak robit bordel u predajcu a cez predajcu to riesit - vrati sa k predajcovi zo servisu neopravene lebo opravit to nejde, predajcovi ukazete ze to stale robi a neprevezmete RMA predajca posle znova na servis a presiahne sa 30 dni a dovi - penaze naspet a potom si to toshiba moze riesit 2 roky .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
MaTToS: Jj, to jsem nahoře naznačil. Problém je, že se slabšíma povahama servis vždycky vymete.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
-
- píše často
- Příspěvky: 265
- Registrován: 11 srp 2008 22:01
Mně tohle taky dělal notebook ze začátku jako úplně nový, hlavně se to projevovalo např. když jsem spustil Crysis menu, tak to tam strašně chrčelo. Hodně mi to vadilo, hodně jsem to řešil, chtěl jsem dát i notebook na reklamaci, dělalo mi to i se sluchátkama. Projevovalo se to u určitých zvuků, že nějaké zvukové výšky (nebo jak se to jmenuje ) ten notebook nezvládá. S postupem času, co jsem si hrál v nastavení Realteku a zároveň nastavení Dolby Control to přestalo. Dokonce i více Realtek ovladačů jsem zkoušel. Dodnes mám pocit, že to bylo způsobeno Dolby control Center, kterej nejspíš není kompatibilní a když jsem vypl jeho zvukové možnosti, notebook nechrčí
Toshiba Qosmio F50-108
Zpět na „notebooky Dynabook (dříve Toshiba)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů