3tí reklamace

notebooky MSI a vše kolem nich
zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 25 čer 2010 11:35

A jaky mas dukaz, ze jsi ten notebook koupila xcomputer? Mas alespon cislo faktury, doklad o zaplaceni, datum nakupu...atd.?
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

happygirl.
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 06 lis 2008 10:26

Příspěvekod happygirl. » 25 čer 2010 11:40

no mam na emailu číslo faktury a objednavku kde je datum atd.. ale volala jsem na pentu a tam mi řekli, že mi zkusí z archívu najít tu fakturu.

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 25 čer 2010 11:46

OK, takze mas alespon neco. Pockej jak to dopadne. Na webu xcomputeru nejde po prihlaseni najit fakturu a tu si vytisknout?
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

happygirl.
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 06 lis 2008 10:26

Příspěvekod happygirl. » 25 čer 2010 11:52

No tam právě ta faktura není jen doklad objednávky.

happygirl.
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 06 lis 2008 10:26

Příspěvekod happygirl. » 25 čer 2010 12:16

tak z penty mi napsali, že fakturu nenašli, tak ted nevim co a jak s tou fakturou :(

Uživatelský avatar
Chlebovnik
guru
Příspěvky: 3610
Registrován: 30 bře 2008 19:20
Bydliště: K-Vary / Brno

Příspěvekod Chlebovnik » 25 čer 2010 12:58

Normálně napiš prodejci a jestli jsou slušný, tak by ti měli vytisknout novou.
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p

happygirl.
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 06 lis 2008 10:26

Příspěvekod happygirl. » 25 čer 2010 13:09

JJ už mi ji poslal ve formě PDF :)doufam že ted ta reklamace dopadne dobře:)

happygirl.
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 06 lis 2008 10:26

Příspěvekod happygirl. » 25 čer 2010 14:25

A ještě jedna věc, nyní mi napsali z Polska at jim pošlu ten notebook, ale si myslím že bych už ho neměla do polska posílat spíše už jen k dodavateli od kterého jsem to koupila ne?

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Příspěvekod kasper » 25 čer 2010 15:35

pošlí ho do polská bez stanoviska servisu ti prodejce peníze nedá

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 26 čer 2010 16:14

Kazdopadne je to uplne jedno ci to posle k predajcovi alebo do polskeho servisu , do 30 dni musi dostat peniaze alebo potom vyjadrenie o neuznani reklamacie ale tak to predpokladame ze nebude .
A novy MSI notebook si uz nekupuj ak ti predajca ponuka len MSI tak ber peniaze a utekaj od takeho co najdalej --- si sa nepoucila ked po troch RMA jedneho MSIcka chces dalsie dobre MSIcko ? To tvoje az tak dobre zrejme nebolo ked slo treti krat do servisu .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 41 hostů