chtěl jsem se zeptat, jestli někdo nemá zkušenosti s vyřizováním reklamací.
Reklamoval jsem svůj notebook lenovo g550a, s tím, že se při zátěži vypíná, a dále se zahřívá o dost více než při koupi.
Další vada byla odskočená klávesa - běžným používáním odskočila klávesa del na numerické klávesnici - zřejmě špatný kus.
Dnes mi přišla odpověď autorizovaného servisu, že nemám právo na vyřízení bezplatné reklamace z důvodu mechanického poškození - klávesa.
Docela mě to překvapilo - to jako výrobce udělá nekvalitní klávesnici, která nevydrží běžný provoz a touto chybou pok odůvodňí nemožnost opravy mnohem závažnějšího problému?
toto rozhodnutí se mi opravdu nezdá, obzvlášť proto, že se jedná o 6 měsícu starý notebook...
díky za rady a zkušenosti
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)