Ahoj,
nevíte jak je to se zárukou notebooků ? Konkrétně mě zajímá případ, kdy koupím notebook z e-shopu. Po nějaké době e-shop přestane fungovat....
Jak a kde se pak notebook reklamuje ?
Další otázka: neruzumím přesně pojmu
IBM TP Service@Pack 3 Years, Customer Carry-In
jedná se o prodloužení záruky o 3 roky (dohromady tedy 5 let) nebo na 3 roky ?
diky
Záruka, carry packy, reklamace
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 2
- Registrován: 13 srp 2006 08:22
IBM TP Service@Pack 3 Years, Customer Carry-In = záruka bude celkem 3 roky (jen servis). Jinak taky ještě nabízí PostWarranty (ale tu jsem viděl jen jednoletou). Samozřejmě, jak psal mobil-man, jít s poruchou rovnou do servisu, je to rychlejší.
Po nějaké době e-shop přestane fungovat... Toť otázka, záleží kdo převezme závazky od toho shopu, potom by se to řešilo u něj, nevím jak je to ošetřené v zákoně...
Po nějaké době e-shop přestane fungovat... Toť otázka, záleží kdo převezme závazky od toho shopu, potom by se to řešilo u něj, nevím jak je to ošetřené v zákoně...
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 17 hostů