Takže včera jsem to dal do pohybu. Zavolal jsem na linku DELL, kde si mě převzal záznamník. Po vymačkání asi 3 čísel a 5 minutovém čekání, jsem byl přepojen na živého pracovníka. Ten si nechal nadiktovat výrobní číslo notebooku, jméno a telefonní číslo. Následně jsem byl přepojen na to člověka, který má tyhle mašinky na starost. Ozval se příjemně znějící slovák, který se zeptal na problém, poprosil o nafocení problému a nechal si poslat fotky na email. To bylo asi kolem 10:00. Za nějaké dvě hodiny mi volalo divné číslo, které jsem nevzal. O chvilku později přišel email od něj, že mi byla schválena bezplatná servisní výměna celého víka. A že mi volal a nevzal jsem to, takže do 16:30 bych se měl ozvat abychom se domluvili na adrese, kde proběhne servisní zásah. Na to číslo ze kterého volal, se nešlo zpětně dovolat, takže jsem odpověděl emailem. Za pár minut mi volal znovu a napsal si adresu. Pokud prý bude mít technik náhradní díl na skladě, což by neměl být problém, tak mi dnes dopoledne bude volat a rovnou provede opravu. Popřál mi hezký den a v případě jakéhokoliv problému (i s technikem
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
) mám okamžitě volat a vyřeší to.
Takže doposud jsem velmi spokojen a mile překvapen. Uvidíme jak to dopadne dnes s technikem, ale zatím dávám palec nahoru servisu DELL
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)