Prosím o radu

notebooky Fujitsu Siemens (Amilo, Amilo Pro, Lifebook) a vše kolem nich
iJanicka
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 08 pro 2010 17:38

Prosím o radu

Příspěvekod iJanicka » 09 pro 2010 08:20

Po zapnutí notebooku naskočí jen tabulka s hlášením enter pasword, co to je za heslo, dá se nějak zjistit? Je tam vyměněný HDD, dělal to chlap v servisu.

111

Re: Prosím o radu

Příspěvekod 111 » 09 pro 2010 11:38

iJanicka píše:Po zapnutí notebooku naskočí jen tabulka s hlášením enter pasword, co to je za heslo, dá se nějak zjistit? Je tam vyměněný HDD, dělal to chlap v servisu.

Vypadá to, že to po tobě chce heslo......zpět do servisu.....bych si myslel...nebo že by ti dali jiný NB??? cizí???
To vypadá, že ti vyměnili disk a ani to nepustili....
Naposledy upravil(a) 111 dne 09 pro 2010 11:50, celkem upraveno 1 x.

lukycrust
guru
Příspěvky: 743
Registrován: 24 dub 2008 08:33
Bydliště: Vranov n/T

Příspěvekod lukycrust » 09 pro 2010 11:49

jasne,späť do servisu..trúfol by som si povedať,že ti tam dali už používaný disk a dokonca zaheslovaný...
Lenovo ThinkPad R500(intelGMA) + Advanced MiniDock
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station

iJanicka
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 08 pro 2010 17:38

Příspěvekod iJanicka » 09 pro 2010 14:33

Děkuji, pán v servisu mi řekl že to neni HDD ale že po mě chce notebook heslo proti krádeži a to je na odblokování za 3500 :roll:

lukycrust
guru
Příspěvky: 743
Registrován: 24 dub 2008 08:33
Bydliště: Vranov n/T

Příspěvekod lukycrust » 09 pro 2010 14:51

a bol zaheslovaný NB predtým ako šiel do servisu???
Lenovo ThinkPad R500(intelGMA) + Advanced MiniDock
HP EliteBook 8540p(3y NBD) + HP Advanced Docking Station

111

Příspěvekod 111 » 09 pro 2010 18:19

iJanicka píše:Děkuji, pán v servisu mi řekl že to neni HDD ale že po mě chce notebook heslo proti krádeži a to je na odblokování za 3500 :roll:

No hele jestli má pravdu v servisu, mělo by to být v manuálu....
možná by nebylo od věci se poptat na diskusích:
http://www.zive.cz/poradna/ nebo http://pc.poradna.net
a po nich když to zkoušeli to žádné heslo necchtělo? nebo to nezkoušeli.....
Každopádně bych to vzal zpět mechanikům a vynadal jim protože je evidentní, že jste si to nemohla způsobit sama....
Jsem se zeptal za tebe zde:
http://pc.poradna.net/q/view/590853-enter-pasword

computer
občas něco napíše
Příspěvky: 35
Registrován: 05 říj 2010 08:26
Bydliště: Severní Morava

To znám

Příspěvekod computer » 10 pro 2010 18:16

Taky se mi to stalo a dokonce 2 krát, nebylo to ale po zásahu servismana prostě se to stalo při zapnutí notebooku.Už jsem tady o tom psal čerpal jsem tady : http://www.allservice.ro/forum/viewtopic.php?t=489. Jinak mám ještě jeden prográmek který umí vygenerovat kod aby se člověk dostal do biosu resetoval ho a vše se vrátilo do normálu.Opravdu to funguje. Proč se mi to stalo nevím asi slabá baterka co drží CMOS. Pokud bude třeba rád pomůžu. Mám notebook Amilo Pi 2530.Program je ale universální na několik tipů Fujitsu. Tady je program: http://www.ulozto.cz/6903910/pwgen-5dec-exe. Když se zadá 3 krát špatně heslo do notebooku systém se vypne a napíše to kod. Tento kod se napíše do progamu a ten vygeneruje kod do biosu nebo na resetnutí biosu. Jen je to třeba vyzkoušet nic to není. Ale pokud je na vině servis tak ten musí sjednat nápravu.

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 11 pro 2010 00:30

ESTE VELA KRAT ZALOZIS TEMU KVOLI JEDNEJ A TEJ ISTEJ VECI ALEBO CO ?? V tejto teme si anilen typ notebooku nenapisal, ani to aky disk sa tam daval ani nic cize vypovedna hodnota nulova a tak by sa ti aj malo pomôct - nijako .
A odpoved si uz dostal, za 3500 v servise a to tiez neviem aky pochybny servis vyuzivas ked unas jakozto v autorizovanom servise tato sluzba stoji 50€ ale samozrejme k tomu treba mat doklady o kupe nakolko dat si odheslovat kradnuty notebook vie kazdy .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

111

Re: To znám

Příspěvekod 111 » 11 pro 2010 08:44

computer píše:Taky se mi to stalo a dokonce 2 krát, nebylo to ale po zásahu servismana prostě se to stalo při zapnutí notebooku.Už jsem tady o tom psal čerpal jsem tady : http://www.allservice.ro/forum/viewtopic.php?t=489.
podrobnější návod by nebyl??? jak s tím zacházet?? když anglicky neumím???Díky

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 11 pro 2010 11:35

No jednoducho zadas tam 3x zle heslo a notebook ti ukaze cervenu tabulku SYSTEM DISABLED xxxxxxxxx
A prave to xxxxxxxx je kod na zaklade ktore sa potom musi vygenerovat master password na odblokovanie biosu .
To xxxx supnes do tej aplikacie a uvidis co to vygeneruje .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .

Think service engineer .

111

Příspěvekod 111 » 11 pro 2010 11:43

MaTToS píše:No jednoducho zadas tam 3x zle heslo a notebook ti ukaze cervenu tabulku SYSTEM DISABLED xxxxxxxxx
A prave to xxxxxxxx je kod na zaklade ktore sa potom musi vygenerovat master password na odblokovanie biosu .
To xxxx supnes do tej aplikacie a uvidis co to vygeneruje .

Více by mne zajímal ten první prográmek....
Tak zní to docela dobře, akorát mi není jasné, jak se k tomu programu dostanu, že? když ho mám na disku třeba D: a NB se nerozjede??? to by nešlo objasnit??? :shock:

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 11 pro 2010 11:58

Samozrejme to treba spustit na funkcnom pocitaci a zadas tam ten kod ktory bude v tabulke cervenej s hlaskou System Disabled :!:
Ono v BIOSe ci v DOSe windowsacke aplikacie naozaj spustit nejdu :idea:
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .

Think service engineer .

111

Příspěvekod 111 » 11 pro 2010 12:34

MaTToS píše:Samozrejme to treba spustit na funkcnom pocitaci a zadas tam ten kod ktory bude v tabulke cervenej s hlaskou System Disabled :!:
Ono v BIOSe ci v DOSe windowsacke aplikacie naozaj spustit nejdu :idea:

Aha, takže sám si v podstatě nepomohu. Z toho plyne mít ten SW někde na flešce. A na cizím PC to vygenerovat....jenže tohle je dost zásadní informace pro radu, dík...
Už to rvu na flešku... :D

iJanicka
občas něco napíše
Příspěvky: 6
Registrován: 08 pro 2010 17:38

Příspěvekod iJanicka » 11 pro 2010 16:36

MaTToS píše:ESTE VELA KRAT ZALOZIS TEMU KVOLI JEDNEJ A TEJ ISTEJ VECI ALEBO CO ?? V tejto teme si anilen typ notebooku nenapisal, ani to aky disk sa tam daval ani nic cize vypovedna hodnota nulova a tak by sa ti aj malo pomôct - nijako .
A odpoved si uz dostal, za 3500 v servise a to tiez neviem aky pochybny servis vyuzivas ked unas jakozto v autorizovanom servise tato sluzba stoji 50€ ale samozrejme k tomu treba mat doklady o kupe nakolko dat si odheslovat kradnuty notebook vie kazdy .


jestli umíš číst tak je vidět o jaký notebook se jedná, neni kradený, je 4 měsíce po záruce, servis tu máme hneď nekolikrát, všude mi řekly to samé! neni trestné se tu zeptat na zkušenosti jiných, pokud nechceš neodpovídej na to!

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 11 pro 2010 17:22

Obrázek
Toho debila zoseba iba robis alebo je to realita ?
iJanicka píše:jestli umíš číst tak je vidět o jaký notebook se jedná, neni kradený, je 4 měsíce po záruce, servis tu máme hneď nekolikrát

Ak ty toto vsetko vidis v tom tvojom prvom prispevku tak by som ti vedel odporucit dobreho lekara z oboru psychologia ten by ti mozno pomohol :roll:
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .

Think service engineer .


Zpět na „notebooky Fujitsu (dříve Fujitsu Siemens)“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů