Dobrý den,
vlastním notebook MSI GX620. Nicméně nejsem zcela spokojen a chtěl bych si nechat vrátit peníze. Zatím jsem reklamoval vadný zdroj a o půl roku později přehřívání a vadné plasty. Čili dvě reklamace ale 3 různé závady. Pokud ho budu reklamovat po třetí na zcela jinou závadu mám právo na odstoupení od kupní smlouvy?
Děkuji
vrácení peněz GX620
NIE NEMAS
3x rovnaka reklamovana porucha alebo 4x rôzna reklamovana porucha
alebo 3 rôzne zavady v ramci jednej reklamacie (v tomto pripade nikdy nedosiahnes toho ze ti servis uzna 3 chyby na notebooku s narokom na vratenie penazi, ajked vymenia 5 komponentov tak na protokol ti daju 2 pozname nezmôzes proti tomu nic a garantujem ti ze 90% zakaznikov sa o tom nedozvie a aj keby sa dozvedeli nemaju absolutne ziadnu sancu to dokazat takze velke + pre servis) .
3x rovnaka reklamovana porucha alebo 4x rôzna reklamovana porucha
alebo 3 rôzne zavady v ramci jednej reklamacie (v tomto pripade nikdy nedosiahnes toho ze ti servis uzna 3 chyby na notebooku s narokom na vratenie penazi, ajked vymenia 5 komponentov tak na protokol ti daju 2 pozname nezmôzes proti tomu nic a garantujem ti ze 90% zakaznikov sa o tom nedozvie a aj keby sa dozvedeli nemaju absolutne ziadnu sancu to dokazat takze velke + pre servis) .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
zdravím
je jedno kolik věci vám vymění a napíšou na protokol ,ale pořad je to bráno jako 1.reklamace takže musíte mít 4 protokoly s s odlišnými problémy nebo 3.stejné (3.deska ,displej ,ramka )
je jedno kolik věci vám vymění a napíšou na protokol ,ale pořad je to bráno jako 1.reklamace takže musíte mít 4 protokoly s s odlišnými problémy nebo 3.stejné (3.deska ,displej ,ramka )
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
-
- píše často
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 zář 2010 20:28
To co tady píšete mi příjde jako naprostá blbost ...
Pokud mám v protokolu uznány 2 závady tak to musí počítat jako 2 závady tady je to bez debat.
Nebo já bych s nima nedebatoval nechal bych debatovat právníka...
Pokud mám v protokolu uznány 2 závady tak to musí počítat jako 2 závady tady je to bez debat.
Nebo já bych s nima nedebatoval nechal bych debatovat právníka...
ThinkPad X220 i5-2520M, 4GB RAM, 120 GB SSD
Past:
ASUS G55VW, MSI GX640, ASUS EEE X101CH, X200
Past:
ASUS G55VW, MSI GX640, ASUS EEE X101CH, X200
Ano ved zavady ti budu pocitat ako ze pocet = 2, no to nikoho nezaujima pretoze v zakone je jednoznacne uvedene slovo reklamacia .A reklamacia aj vecsieho poctu zavad sa stale = 1x reklamacia takze smola .V tomto by ani pravnik neobstal ten je na to kratky, to by chcelo sudneho znalca ktory by dajmetomu preukazal ze na zariadeni su sucasne 3 alebo viacej zavad a na zaklade toho by si dostal peniaze - coz pri "kvalitkach" ala MSI zas az taky problem nieje .
Absolutne nikoho nezaujima kolko mal zavad, jednoducho plati to co som pisal vyssie, 3 rovnake alebo 4 rôzne UZNANE reklamacie .
To ze pri prvej reklamacii by boli 2 rôzne zavady a pri druhej reklamacii by boli dalsie 2 rôzne zavady je uplne irelevantne lebo su to stale iba 2 reklamacie a potebujes dalsie dve k ziskaniu penazi .
Absolutne nikoho nezaujima kolko mal zavad, jednoducho plati to co som pisal vyssie, 3 rovnake alebo 4 rôzne UZNANE reklamacie .
To ze pri prvej reklamacii by boli 2 rôzne zavady a pri druhej reklamacii by boli dalsie 2 rôzne zavady je uplne irelevantne lebo su to stale iba 2 reklamacie a potebujes dalsie dve k ziskaniu penazi .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
-
- píše často
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 zář 2010 20:28
Takže chceš říct, že když se na notebooku vyskytnou 2 závady najednou tak by člověk měl nejprve poslat ntb s jednou poruchou počkat až to spraví a hned to posílat zase s druhou ? No já nevím mě to příjde trochu na hlavu postavený, ale měl bych si asi začít zvykat ... No každopádně díky za radu ...
Já bych se třeba hádal že nereklamuju notebook ale tu určitou součástku v notebooku.
Já bych se třeba hádal že nereklamuju notebook ale tu určitou součástku v notebooku.
ThinkPad X220 i5-2520M, 4GB RAM, 120 GB SSD
Past:
ASUS G55VW, MSI GX640, ASUS EEE X101CH, X200
Past:
ASUS G55VW, MSI GX640, ASUS EEE X101CH, X200
Omlouvám se ale musím se zeptat, podle jakého zákona jste přišli na to, že po 3 stejných závadách nebo po 4 různých musí vracet obchodník peníze?
Nikde sem to nenašel, každý s tím operuje, že je to podle zákona ale podle kterého??
Já sem v občanském zákoníku nalezl toto:
Má-li věc vady, o kterých prodávající ví, je povinen kupujícího při sjednávání kupní smlouvy na ně upozornit.
§ 597
(1) Jestliže dodatečně vyjde najevo vada, na kterou prodávající kupujícího neupozornil, má kupující právo na přiměřenou slevu ze sjednané ceny odpovídající povaze a rozsahu vady; jde-li o vadu, která činí věc neupotřebitelnou, má též právo od smlouvy odstoupit.
(2) Právo odstoupit od smlouvy má kupující i tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že věc má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže nepravdivým.
§ 598
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.
§ 599
(1) Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu. Práva z odpovědnosti za vady se může kupující domáhat u soudu, jen jestliže vady vytkl nejpozději do šesti měsíců, jde-li o vady krmiv, do tří týdnů a jde-li o vady zvířat, do šesti týdnů od převzetí věci.
(2) Právo na náhradu nutných nákladů může kupující uplatnit u soudu, jen jestliže náklady prodávajícímu oznámí ve lhůtě uvedené v odstavci 1.
§ 600
Uplatněním práv z odpovědnosti za vady není dotčeno právo na náhradu škody.
Nikde nevidim žádné 3x stejná 4x různá reklamace = vrácení peněz...
možná je ještě někde něco... nevím
Nikde sem to nenašel, každý s tím operuje, že je to podle zákona ale podle kterého??
Já sem v občanském zákoníku nalezl toto:
Má-li věc vady, o kterých prodávající ví, je povinen kupujícího při sjednávání kupní smlouvy na ně upozornit.
§ 597
(1) Jestliže dodatečně vyjde najevo vada, na kterou prodávající kupujícího neupozornil, má kupující právo na přiměřenou slevu ze sjednané ceny odpovídající povaze a rozsahu vady; jde-li o vadu, která činí věc neupotřebitelnou, má též právo od smlouvy odstoupit.
(2) Právo odstoupit od smlouvy má kupující i tehdy, jestliže jej prodávající ujistil, že věc má určité vlastnosti, zejména vlastnosti kupujícím vymíněné, anebo že nemá žádné vady, a toto ujištění se ukáže nepravdivým.
§ 598
Kupující má právo na úhradu nutných nákladů, které mu vznikly v souvislosti s uplatněním práv z odpovědnosti za vady.
§ 599
(1) Vady musí kupující uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu. Práva z odpovědnosti za vady se může kupující domáhat u soudu, jen jestliže vady vytkl nejpozději do šesti měsíců, jde-li o vady krmiv, do tří týdnů a jde-li o vady zvířat, do šesti týdnů od převzetí věci.
(2) Právo na náhradu nutných nákladů může kupující uplatnit u soudu, jen jestliže náklady prodávajícímu oznámí ve lhůtě uvedené v odstavci 1.
§ 600
Uplatněním práv z odpovědnosti za vady není dotčeno právo na náhradu škody.
Nikde nevidim žádné 3x stejná 4x různá reklamace = vrácení peněz...
možná je ještě někde něco... nevím
ThinkPad X61 / T7300, 4GB DDR2, 320GB 7200 rpm, X3100, Windows 7 Pro.
ASUS ROG G751JT-T7009H / i7-4710HQ 2.5Ghz / 8GB / 256 GB SSD + 1TB HDD / GeForce GTX 970M
ASUS ROG G751JT-T7009H / i7-4710HQ 2.5Ghz / 8GB / 256 GB SSD + 1TB HDD / GeForce GTX 970M
sapuszchkyn píše:Takže chceš říct, že když se na notebooku vyskytnou 2 závady najednou tak by člověk měl nejprve poslat ntb s jednou poruchou počkat až to spraví a hned to posílat zase s druhou ?
Já bych se třeba hádal že nereklamuju notebook ale tu určitou součástku v notebooku.
Ano tak nejako mas 3 rôzne zavady, posles to len s jednou napriklad nefunguje klavesnica , pricom je aj chybny disk a grafika ... na chybny disk sa testami urcite pride a vymenia ti ho a na vadnu grafiku no zalezi podla toho ci sa vada grafiky prejavuje po 10 hodinach hrania alebo po par minutach sa rozpadne obraz ale ak na to dojdu tiez ti ju vymenia takze mas smolu .
A odvolavat sa chces na co ze ktory komponent reklamujes ? Ty reklamujes notebook a nie komponent, ty si si nekupil zakladnu dosku ale cely notebook, jasne ked budes 3x reklamovat chybny audio vystup na zakladnej doske = 3x rovnaka zavada, ale ked budes reklamovat vadnu grafiku, potom nefunkcnu sietovku a potom nefunkcny audio vystup a vymenia pri troch RMA 3x dosku tak sa jedna o 3 rozdielne zavady - co ti budem viac vysvetlovat da sa to velmi jednoducho objasnit - VITAJTE NA SLOVENSKU reklamacie niesu jedine veci postavene v zakone na hlavu ...
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
-
- píše často
- Příspěvky: 162
- Registrován: 25 zář 2010 20:28
Akem:
http://www.spotrebitel.cz/index.php?opt ... &Itemid=65
Ustálená judikatura pak dovodila, že takovým "opětovným výskytem" je právě již třetí výskyt, avšak musí se jednat o třetí výskyt stejné vady...
http://www.spotrebitel.cz/index.php?opt ... &Itemid=65
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 33 hostů