Problém - reklamace kvůli vadnému systému
Problém - reklamace kvůli vadnému systému
Chci se zeptat na na závažný problém s reklamací. Už z toho jsem na nervy. Před rokem přítelkyně koupila notebook Acer s nainstalovanými Vistama a po třech měsících začal systém padat, modrá smrt, samovolně se restartoval. Za poslední měsíc nepravidelného používání se tyto problémy vyskytli téměř 70x. Vše máme napsané v seznamu, který s vedeme. Už pětkrát jsme to posílali do servisu, pokaždé se notebook vrátil s tím, že je závada způsobena "vadným uživatelským systémem" a že se závada v servisu neprojevila. Požadujeme vrácení peněz. Po telefonátu se servisem mi bylo řečeno, že na software se nevztahuje záruka. Dále už nám neodpovídají na emaily.
Jaké tedy mám možnosti, aby mi byly vráceny peníze? Závada je prokazatelná. Vyřeší něco znalecký posudek? ČOI?
Ty peníze z nich chceme dostat, už z toho důvodu, jak se chovají k zákazníkům!
Jaké tedy mám možnosti, aby mi byly vráceny peníze? Závada je prokazatelná. Vyřeší něco znalecký posudek? ČOI?
Ty peníze z nich chceme dostat, už z toho důvodu, jak se chovají k zákazníkům!
Systém se samovolně restartuje, jindy vyskočí blue screen. V servisu pokaždé provedli obnovení systému do původního stavu. Což nikdy nepomohlo. Technik mi ještě doporučil, abych si stáhnul nějaké ovladače či aktualizoval antivir. Co to je za nemysl??? Když koupím notebook se systémem, tak předpokládám, že počítač zapnu a budu na něm moct pracovat, ne že si budu stahovat nějaké ovladače!!! To je jako kdybych si koupil auto, a musel si do něj namontovat motor!! Co to je za chování lidí v Aceru absolutně nechápu!
Nuz toto je servis ACER a jeden z dôvodov preco tu znacku eee
Na vratenie penazi nemate narok ked podla servisu zavadu spôsoboval OS, znalecky posudok taktiez nic nevyriesi nakolko servis je zo zakona autorizovana osoba opravnena vydavat odborne posudky na zariadenia takze to bude len slovo proti slovu a kedze iny servis ACERu nieje tak nevyriesite nic .
Moja rada znie ist s tym notebookom k znamemu alebo niekomu kdo sa vyzna a vie sa orientovat vo Vistach, nasledne nieje problem zistit aka chyba je obsahom BSOD (blue screen) zistit co a ako, naozaj skusit updatovat driver, vymenit antivir alebo ho preinstalovat za novsiu verziu - s tymto som sa uz realne stretol ze urcita verzia NOD32 na urcitych strojoch spôsobovala pady do BSOD a zamrzanie OS
Naozaj treba ist za niekym kdo sa v tom vyzna lebo inym spôsobom si len spôsobite dalsie problemy sami preseba nakolko znalec vs. servis noo mozete sa ist sudit na niekolko rokov ale ci vam to za to stoji neviem a navyse ked aj znalec zisti ze je zariadenie HW v poriadku tak bohuzial zaplatite hodne penazi za znalca a nic z toho .
To ze v tom servise su totalny tupci je zjavne ale couz, ja ked uz riesim takyto pripad a nieco sa vrati s rovnakou chybou tak sa snazim zistit co stym je prip. zavolam zakaznikovi a pytam sa co stym robil, co instaloval a kedy to blbne a snazim sa to poriesit pre spokojnost zakaznika ale tak hold Acer "za kvalitu" sa plati, v tomto pripade za kvalitu servisnej podpory .
Na vratenie penazi nemate narok ked podla servisu zavadu spôsoboval OS, znalecky posudok taktiez nic nevyriesi nakolko servis je zo zakona autorizovana osoba opravnena vydavat odborne posudky na zariadenia takze to bude len slovo proti slovu a kedze iny servis ACERu nieje tak nevyriesite nic .
Moja rada znie ist s tym notebookom k znamemu alebo niekomu kdo sa vyzna a vie sa orientovat vo Vistach, nasledne nieje problem zistit aka chyba je obsahom BSOD (blue screen) zistit co a ako, naozaj skusit updatovat driver, vymenit antivir alebo ho preinstalovat za novsiu verziu - s tymto som sa uz realne stretol ze urcita verzia NOD32 na urcitych strojoch spôsobovala pady do BSOD a zamrzanie OS
Naozaj treba ist za niekym kdo sa v tom vyzna lebo inym spôsobom si len spôsobite dalsie problemy sami preseba nakolko znalec vs. servis noo mozete sa ist sudit na niekolko rokov ale ci vam to za to stoji neviem a navyse ked aj znalec zisti ze je zariadenie HW v poriadku tak bohuzial zaplatite hodne penazi za znalca a nic z toho .
To ze v tom servise su totalny tupci je zjavne ale couz, ja ked uz riesim takyto pripad a nieco sa vrati s rovnakou chybou tak sa snazim zistit co stym je prip. zavolam zakaznikovi a pytam sa co stym robil, co instaloval a kedy to blbne a snazim sa to poriesit pre spokojnost zakaznika ale tak hold Acer "za kvalitu" sa plati, v tomto pripade za kvalitu servisnej podpory .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .
Think service engineer .
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
vlassyk píše:Když koupím notebook se systémem, tak předpokládám, že počítač zapnu a budu na něm moct pracovat, ne že si budu stahovat nějaké ovladače!!! To je jako kdybych si koupil auto, a musel si do něj namontovat motor!! Co to je za chování lidí v Aceru absolutně nechápu!
Tak tohle mě pobavilo. Příteli, jsi totálně vedle jak ta jedle. Tvoje přirovnání je mylné.
Já bych spíě řekl, že je to jako kdybych si koupil auto, a musel před každým startem zkontrolovat hladinu oleje, vody v baterii, benzínu, světla atd. A případně provozní tekutiny doplnit a žárovky vyměnit.
Představuješ si to moc jednoduše. Prej "koupím notebook se systémem, zapnu a budu moct pracovat."
• Aspire V3-571G | 15.6" FHD IPS | i5-3230M | nVidia GT 640M | 8 GB RAM | Intel 80 GB SSD + 1 TB HDD
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
ASUS VX239H | SteelSeries 6Gv2 | Logitech MX518 | Tesoro Aegis X4 | Zalman NC2000
• ThinkPad T61p
zbytečné téma
Možná sis před založením tohoto tématu mohl přečíst záruční podmínky.
Dočetl by ses tam mimo jiné to, že se záruka nevztahuje na softwarový obsah.
Ve tvém případě jsi dostal funkční počítač, který fungoval, dokud si tvoje drahá polovička neotevřela nějaký škodlivý mail. Nebo si chtěla doinstalovat nějakej program, který na Vistách nejede.
Každopádně je z tvého popisu situace jasné, že chyba je na straně uživatele. Tyhle problémy ti nevyreklamuje žádný servis a je úplně jedno, jestli jde o Acer, Asus, HP, Lenovo atd.
Řešení tvé situace je následující: Řekni si nějakému známému, který je v práci s počítači trochu zdatnější. On se ti na to mrkne, zjistí co způsobuje problémy a odstraní je.
Dočetl by ses tam mimo jiné to, že se záruka nevztahuje na softwarový obsah.
Ve tvém případě jsi dostal funkční počítač, který fungoval, dokud si tvoje drahá polovička neotevřela nějaký škodlivý mail. Nebo si chtěla doinstalovat nějakej program, který na Vistách nejede.
Každopádně je z tvého popisu situace jasné, že chyba je na straně uživatele. Tyhle problémy ti nevyreklamuje žádný servis a je úplně jedno, jestli jde o Acer, Asus, HP, Lenovo atd.
Řešení tvé situace je následující: Řekni si nějakému známému, který je v práci s počítači trochu zdatnější. On se ti na to mrkne, zjistí co způsobuje problémy a odstraní je.
HP Compaq 625 WT274EA - AMD Athlon II X2 2.1GHz; 4GB DDR3 1333MHz; ATI Mobility Radeon HD 4250; HDD 320GB 5400RPM; Windows 7 64bit. Ultimate
vlassyk píše:Systém se samovolně restartuje, jindy vyskočí blue screen. V servisu pokaždé provedli obnovení systému do původního stavu. Což nikdy nepomohlo. Technik mi ještě doporučil, abych si stáhnul nějaké ovladače či aktualizoval antivir. Co to je za nemysl??? Když koupím notebook se systémem, tak předpokládám, že počítač zapnu a budu na něm moct pracovat, ne že si budu stahovat nějaké ovladače!!! To je jako kdybych si koupil auto, a musel si do něj namontovat motor!! Co to je za chování lidí v Aceru absolutně nechápu!
spíš koupil auto a jezdil, a nemusel jezdit na servis, měnit kapaliny, brzdy a už vůbec kupovat benzin... a servis Acer je jeden z nejrychlejších a je kvalitní, ale bohuže za chybu OS může z 99,9% uživatel
edit: nechci nikoho urazit, ale jestli Vaše přítelkyně používá notebok stejně jako moje, tak se néni vůbec čemu divit že nefunguje a mohl by to být i stroj za několik tisíc a stejně by nefungoval tak jak má a to néni blondýnka
X301 - "WKS"
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....
Python.P píše:edit: nechci nikoho urazit, ale jestli Vaše přítelkyně používá notebok stejně jako moje, tak se néni vůbec čemu divit že nefunguje a mohl by to být i stroj za několik tisíc a stejně by nefungoval tak jak má a to néni blondýnka
A to je jak, prosím? Já jen jestli ho nepoužívám taky tak, když mi taky hází bluescreeny... Nejsem si vědoma, že bych něco dělala špatně, ale kdoví.
Acer 1830T - 11,6"/Core i3 330UM/Intel HD Graphics/4GB RAM/500 GB HDD
je potřeba mít aktualní ovladače, originalní a záplatovaný systém, kvalitní antivir a čas od času defragmentovat disk a uklidit HDD od zbytečností, toť má rada můj starý PC běží už 5 let bez jediné přeinstalace OS a furt šlape jak hodinky ( a pracoval jsem na něm do nedávna každej den)
edit: btw. otevírat třeba maily z pochybných adres
edit: btw. otevírat třeba maily z pochybných adres
X301 - "WKS"
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....
T42p - Old-school gaming machine... (not moded yet)
past: X220,T420,T400,X60,X31....
Vir tam nemám, to už jsem podle rad kontrolovala a i jsem obnovovala systém do továrního nastavení (čímž by se vir odstranil, jak jsem se dočetla). Ovladače můžu zkusit stáhnout, to bych mohla zvládnout. Já ale myslela, že se to stahuje samo automaticky... Defragmentaci moc nedělám, to je pravda. Ale jinak myslím, že na to, že jsem holka, tak se o něj nestarám úplně nejhůř I když chyby jsou, to je jisté, ale snažím se. Takže podle toho, co tu v tématu čtu, asi zřejmě ani nemá reklamace v mém případě cenu, je to tak? Vzhledem k tomu, že by stejně akorát tak pc obnovili do původního stavu, což nepomohlo. Takže pokud nepomůžou ty ovladače, bude asi nejlepší dát notebook známému přes pc, ať se na něj podívá. Je to tak?
Acer 1830T - 11,6"/Core i3 330UM/Intel HD Graphics/4GB RAM/500 GB HDD
tak tak
V servisu ti udělaj reinstal a ještě si ho zaplatíš, protože to nebude záruční oprava.
Dej to rovnou známému, ať se ti na to podívá. A až to rozchodíte, tak dej sem vědět, co pomohlo, případně v čem byl problém.
Dej to rovnou známému, ať se ti na to podívá. A až to rozchodíte, tak dej sem vědět, co pomohlo, případně v čem byl problém.
HP Compaq 625 WT274EA - AMD Athlon II X2 2.1GHz; 4GB DDR3 1333MHz; ATI Mobility Radeon HD 4250; HDD 320GB 5400RPM; Windows 7 64bit. Ultimate
- stavač
- guru
- Příspěvky: 766
- Registrován: 12 kvě 2009 05:44
- Bydliště: Hruboňovo-SR Zaporožie-Ukraina
- Kontaktovat uživatele:
To že sa nastahujú virusi do pc je len na 99% chyba uživatela, nenavštevovat pochybné stranki a tahat z ních je určíte ryziko, keby si hodila screen toho eroru tak by sa vedela identifikovat porucha a čo ju spôsobuje
P 3-733MH, zd: MSI, ram 640MH pc133, hdd 40Giga+hdd 60Giga, Ati Radeon 9600 AGP 8x, os Windows vista Ultimate SP2 An+Ua+Ru+Sk
To je jasné, že virusy jsou chyba uživatele, ale já tam nemám virus. Problém bude jinde a je pravděpodobné, že jsem si ho způsobila sama, ale nevím jak. Problém jsem řešila ještě v jiném tématu, tam jsem házela i fotku, ale nic moc, co by pomohlo, mi tam neporadili. Fotka je tady http://pizzy.rajce.idnes.cz/ruzne/#DSC00270.jpg
Acer 1830T - 11,6"/Core i3 330UM/Intel HD Graphics/4GB RAM/500 GB HDD
Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti