Spokojenost s MSI notebooky, servisem aj.

notebooky MSI a vše kolem nich

Jsem spokojeny s notebook od MSI?

ano
124
59%
ne
85
41%
 
Celkem hlasů: 209

aladinair

Příspěvekod aladinair » 12 pro 2010 20:35

dakujem, mail mam, urobim to tak :)

liego

Příspěvekod liego » 12 led 2011 21:04

MSI FX600 a celkovo MSI - NIKDY V ŽIVOTE :!: :!: :!: :!: :!: :!:

xheretic
píše často
Příspěvky: 403
Registrován: 19 zář 2007 17:44

Příspěvekod xheretic » 12 led 2011 22:16

No vidis...a pro me je zase MSI značka číslo 1!
A uz se tesim na svuj pravdepodobny pristi notas MSI GT780 (mozna GX780)
Acer Predator 17 - i7-6700HQ N970m 6GB VRAM
Asus G73JH - i7-920XM, SSD SX900
MSI GX700-061CZ T9500 2.6Ghz N9600mGT

standawrc
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2011 19:14

Příspěvekod standawrc » 16 led 2011 20:40

prosím za jakoukoliv radu
Servis vyměnil po 2.5 roku provozu počítače Grafickou kartu která byla vadná za novou u MSI EX 600X-074CZ cena 5500 kč včetně práce 3500 kč karta ; 2000 kč práce .Počítač mám 3.5 roku a stál 21000 kč.Nevím zdali měnily desku nebo jen kartu grafickou jsem lajk , ale ve faktůře mám G.K. 3500 KČ a deska byly by dražší . Od první opravy G,K . uběhlo 5.5 měsíců když mi odešla podruhé G.K . Servis napsal , že prý nemám nárok na záruku protože záruka je jen 3 měsíce a ne 6 měsíců na materiál . Chci se jen zeptak taky máte takový zkušenosti se zárukama po opravě ? U nás v opravně televizí je na nový součástky 6 měsíců a na práci 3 měsíce jak je to u počítačů .ČOI mi napsala dokonce že bych měl mít záruku 2 roky Děkuji

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 16 led 2011 20:59

standawrc: Máš bohužel smůlu:

"Zákazník (spotřebitel) může požadovat 24 měsíční záruční dobu na náhradní díly pouze v případě, že byla uzavřena kupní smlouva. V případě, že byla uzavřena smlouva o dílo, je záruční doba pouze 3 měsíce.

V dotazovaném případě posouzení délky záruční doby záleží na skutečnosti, jaká byla mezi stranami uzavřena smlouva. V případě, že v rámci opravy převládala práce resp. jednalo se výslovně o opravu auta, pak je záruční doba na náhradní díly i provedenou práci v délce 3 měsíce a spotřebitel nemůže na instalované náhradní díly uplatnit 24 měsíční záruční dobu."


...trochu jiný případ, ale ten zákon sedí i na notebook.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 16 led 2011 21:10

Ak ma na protokole o oprave vyslovene napisane ze komponent xx KC + praca xx KC tak to nieje zmluva o dielo ale kupna zmluva, kupil si komponent + pracu .Ak to robil ako koncovy spotrebitel ma na pracu 3 mesiace, na komponent 24 mesiacov(takto na slovensku) unas to je bezna prax, vymenim v 3rocnom notebooku dosku za 300€ zakaznik na nu ma 24mesacnu zaruku ovsem ak to reklamuje po pol roku znovu, dosku mu dame zadarmo no pracu musi zaplatit !

Unas je dokonca vyzadovane aby pri vymene komponentu bolo jasne uvedene o aky komponent sa jedna a aka je jeho cena, takze nemôzem napisat ze Oprava notebooku vymenou zakladnej dosky v cene 350€ a ende, ked sa meni suciastka tak musi byt uvedena v protokole .
Zavolaj do toho servisu este raz, povedz co ti povedala COI a ked ani tak nebudu ochotny tak napis staznost a posli na COI a bude .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .
Think service engineer .

standawrc
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2011 19:14

Příspěvekod standawrc » 17 led 2011 20:31

TOHLE JE NA FAKTŮŘE kterou jsem dostal od nich při první opravě před 5.5 měsíci bez mého podpisu . Ta faktůra přišla zároven s opraveným počítačem . Jinak jsou tam i jiné věci napsaný včetně mé adresy . atd. Ted je počítač u nich na druhou opravu a stejnou závadu G.K. samy to potvrdili , že znovu odešla a já odmítl znovu platit 5544 kč .a chci G.K. mít jako v záruce , práci si samořejmě zaplatím . Zatím je to u právníků do 29.1. .

Práce - materiál -
Nvidia GF8400MG 1 KUS 2690 kč 3228 kč
oprava zařízení - hodinová sasba 4 hod 1 hod 475 kč celkem 2280 kč
Doběrečné ČR GLS 36 kč
Celkem 5544 kč

Dole malýmy písmeny je napsáno - SMLOUVA O DÍLO uzavřené mezi mnou a servisem ale bez mého podpisu.

MaTToS
guru
Příspěvky: 762
Registrován: 08 zář 2008 08:13

Příspěvekod MaTToS » 17 led 2011 21:34

To je sice pekne ze si tam servis napisal zmluva o dielo .. asi aby sa chranil, treba na COI lebo taketo praktiky su na povazenie pretoze ty si si kupil novy komponent graficku kartu coz tam je uvedene ako 1 KUS, je neakceptovatelne aby mne predala firma "novú" graficku kartu s 3mesacnou zarukou ako koncovemu spotrebitelovi, taketo oje by si moze dovolovat firma voci firme ale nie firma voci koncovemu spotrebitelovi-obcanovi .
Jednoznacne treba este raz kontaktovat COI prip. im tam poslat kopiu dokumentov atd., nech to posudia ale ja mam informacie dokonca z Prahy ze na vymeneny diel v notebooku je nova 24 mesacna zaruka z coho 3mesacna zaruka na pracu takze pracu platis tak jako tak ale diel je free of charge uz ...
Taktiez si nemyslim ze si kdejaky servis moze upravovat podmienky podla svojeho uvazenia nakolko urcite veci su zo zakona dane ako si napriklad vyrobcovia pisu do zarucakov zaruku na baterie 6 mesiacov, tak ajtak na to je zaruka 24mesiacov a mozu sa aj rozkrajat ale platit tie vymeny musia, aspon ich to nauci nedovazat z ciny take sroty .

Inac aky to bol servis ? Lebo su to poriadny zlodeji... 4hodiny ?Si robia snad srandu ne ?Pokial viem tak samotne MSIcko malo nejake normy a tam vymena dosky = 1hodina prace a ci to technik robil 30minut alebo 120minut bol len a len jeho problem uctovala sa hodinova sadzba za opravy vymenou komponentu .

Este jedna rada na zaver, ak ti tu opravu robil autorizovany servis MSIcka (byvaly autorizovany kedze v CR uz autorizak neni a zrejme preto sa vykrucaju) tak kontaktuj MSI Polska kde je zastupenie servisne pre SR a CR, komunikuju v cestine a slovencine v pohode a tam by mali uznat zaruku na ten diel, ale ak to bol neautorizovany tak ta pekne obtiahli minimalne na cene prace .
ThinkPad T420@i7 16GBRAM + ThinkPad Tablet 64GB + ThinkPad X220@i7 8GBRAM .

Think service engineer .

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 17 led 2011 23:29

Ta EX600 má grafiku v MXM slotu, nebo napájenou na desce? Pokud na desce, dost možná by mohli zpochybnit jestli se jednalo nový "díl". Prostě díl je deska a ta je stejná vyměnili jen čip, čímž opravili desku.
Pokud má MXM modul tak je ta oprava setsakra předražená (co by tam 4h měnili).
Ty GF8400/8600 jsou vadné už z výroby nedávno v USA spotřebitelé na NV vysoudili hromadné odškodnění...
Servis se samo brání platit cokoli ze svého.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)

sill
píše často
Příspěvky: 128
Registrován: 18 dub 2009 19:07

Příspěvekod sill » 18 led 2011 00:14

ex600 má 8600 přímo na desce

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 18 led 2011 08:37

No dejme tomu 8400, podle toho co píše. Řekl bych že má v tom případě smůlu. Žádný nový díl nedostal, ten grafický čip je tady prostě součástí desky a ta zůstala původní.
Další věc je , že to co odcházelo na těch NV grafikách byla nekvalitní pájka takže se mi nezdá, že by to blblo stejně po výměně (přepájení) čipu.
Mimochodem EX řadu bych nekoupil ani omylem. Když už MSI tak GX nebo raději GT.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

Branzik
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 27 srp 2009 20:23

Servis

Příspěvekod Branzik » 21 led 2011 11:21

Zdravím, chtěl bych se podělit o svoji zkušenost se servisem.V notebooku mi začal vrčet větrák asi takhle http://www.youtube.com/watch?v=on2hP8wKlAk. Myslím, že na závadě jsem měl svůj podíl párkrát mi noťas spadnul z postele a celkově žádné zacházení v rukavičkách.Celkový vzhled notebook, který jsem odeslal do opravy nebyl nej.Měl jsem i odlomený kousek plastu u monitoru.A hlavně, jsem se koukal do vnitř zda budu schopný vyměnit větrák sám, protože jsem ani nedoufal, že by mi to uznali jako reklamaci. Notebook si vyzvedla UPS v Ponděli a dalši pondělí jsem ho měl doma s uznanou reklamací vyměněným krytem monitoru, opraveným větrákem + 4 další drobné opravy.Naprostá spokojenost.

standawrc
občas něco napíše
Příspěvky: 9
Registrován: 11 led 2011 19:14

Příspěvekod standawrc » 22 led 2011 20:54

drk22 píše:No dejme tomu 8400, podle toho co píše. Řekl bych že má v tom případě smůlu. Žádný nový díl nedostal, ten grafický čip je tady prostě součástí desky a ta zůstala původní.
Další věc je , že to co odcházelo na těch NV grafikách byla nekvalitní pájka takže se mi nezdá, že by to blblo stejně po výměně (přepájení) čipu.
Mimochodem EX řadu bych nekoupil ani omylem. Když už MSI tak GX nebo raději GT.


1.Proč GX když hry na něm nehraju mám to jen pro práci na internetu , tento stál před 3,5 roky 21000 kč nebyl laciný .

2 . TOHLE JE NA FAKTŮŘE . kromě jiných věcí
Práce a materiál na MSIEX600X074CZ oprava před 5.5 měsíci

Nvidia GF8400MG 1 KUS 2690 kč 3228 kč
oprava zařízení - hodinová sasba 4 hod 1 hod 475 kč celkem 2280 kč
Doběrečné ČR GLS 36 kč
Celkem 5544 kč

po 5.5 měsíce znovu se rozbyla G.K.a znovu chtěli 5500 kč 6 měsíční záruky neuznávají
3.Informace o zakazce 21.1.2011 : po urgenci a odvolání na ČOI MI POSLALI ( Prosím co vlastně mi měnili asi desku nebo jen G.K. ? Nahoře ve faktůře je že měnili G.K.za 3228 kč a ted píší něco o čipu. To se nechá vyměnit G.K. aniž by se měnila deska ?| )

Vase zakazka byla ukoncena.
Cena opravy je: 0,00Kč vč. DPH
Provedená práce:
Reklamace uznána, vadný VGA čip, neumíme dodat.
Zákazníkovi budou vráceny peníze za v předešlé opravě dodaný díl

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Příspěvekod drk22 » 23 led 2011 00:12

Tak jestli tomu rozumím reklamaci neuznali a odmítli to opravit zadarmo.

Nemůžou ti vyměnit grafickou kartu, protože tam žádná není. Grafický čip je nejspíš součástí základní desky. Některé desky mají grafickou kartu zvlášť v MXM modulu, ale to nejspíš nebude tato varianta. Museli by ti vyměnit celou desku pak by si měl nárok na novou záruku na tu desku.

Já mám taky "herní" model a používám ho na práci. To že je to herní model ještě neznamená že je jen na hry přeci. Vybírám NB podle komponent, provedení a ceny jestli tomu někdo říká herní, pracovní, nebo multimediální je mi ukradené.

btw 3,2k za 8400m je na můj vkus docela dost. Dost možná by vyšla výměna desky levněji i když u servisu člověk nikdy neví.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

zivan
guru
Příspěvky: 3442
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 23 led 2011 10:12

Ja to chapu tak, ze vrati 3228Kc a neopraveny notebook
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 19 hostů