Zmiňujte se zde se spokojeností s notebookem, popřípadě se zkušenostmi se záručním servisem, ochotou k vyřízení atd.
Jako zakladatel začnu
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
V lednu jsem zakoupil Sa3650 + XGP. Jsem s tímto notebookem nadmíru spokojen, ale vyskytla se chybička s přehříváním HDD. Kontaktoval jsem tedy firmu Fujitsu, která zařídila odvoz do servisu Kapsch v Brně. Tam notebook strávil 5 dni a vrátil se mi zpět. Po jeho návratu jsem byl překvapen, protože HDD vyměnili, ale navíc dali novou baterku (mírně jsem si postěžoval, že má 15% opotřebení za necelého půl roku), vyměnili pasicní chladič, který měl malý defekt moji vinou a navíc vyměnili ještě procesor (podle protokolu ZM-82 za ZM-82, jenže zjistli jsem, že do notebooku dali ZM-86, takže mi ušetřili penize za vykonější CPU
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)