servis MSI

notebooky MSI a vše kolem nich
drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

hm

Příspěvekod drk22 » 01 dub 2010 14:37

To že je z velkoskladu naznačuje, že je to koupené na firmu. Tam jsou záruční podmínky jiné, než u koncového uživatele. Reklamace je, obecně řečeno, když to doneseš prodejci (servisu) a reklamuješ to. Kolik to má závad s tím nijak nesouvisí. Reklamovat se pokud vím dají vady vzniklé vinou výrobce, nikoli mylná informace prodejce (to by teoreticky spíš mohlo být důvodem k odstoupení od smlouvy).
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 01 dub 2010 15:45

Pokud byly uvedeny při prodeji jiné parametry, tak to nemusíš ani reklamovat. To se pak dá rovnou odstoupit od smlouvy (dle občanského zákoníku máš nárok na odstoupení, pokud nebyly dodrženy slíbené parametry... tady na fóru je o tom určitě nějaky thread, kde je to popsáno přesně). Já kdysi takhle vracel jeden ASUS.

Musí být 3 stejné vady, nebo 4 různé. Počet reklamací není podstatný (během jedné reklamace můžeš řešit více vad).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

genius
občas něco napíše
Příspěvky: 26
Registrován: 22 zář 2009 07:03

Re: hm

Příspěvekod genius » 01 dub 2010 21:12

drk22 píše:To že je z velkoskladu naznačuje, že je to koupené na firmu. Tam jsou záruční podmínky jiné, než u koncového uživatele. Reklamace je, obecně řečeno, když to doneseš prodejci (servisu) a reklamuješ to. Kolik to má závad s tím nijak nesouvisí. Reklamovat se pokud vím dají vady vzniklé vinou výrobce, nikoli mylná informace prodejce (to by teoreticky spíš mohlo být důvodem k odstoupení od smlouvy).


Naštěstí to není pravda MSI nerozlišuje mezi firmou a fyzickou osobou (pro oba 2roky zaruka)

drk22
guru
Příspěvky: 655
Registrován: 24 led 2007 14:19

Re: hm

Příspěvekod drk22 » 01 dub 2010 22:06

genius píše:
drk22 píše:To že je z velkoskladu naznačuje, že je to koupené na firmu. Tam jsou záruční podmínky jiné, než u koncového uživatele. Reklamace je, obecně řečeno, když to doneseš prodejci (servisu) a reklamuješ to. Kolik to má závad s tím nijak nesouvisí. Reklamovat se pokud vím dají vady vzniklé vinou výrobce, nikoli mylná informace prodejce (to by teoreticky spíš mohlo být důvodem k odstoupení od smlouvy).


Naštěstí to není pravda MSI nerozlišuje mezi firmou a fyzickou osobou (pro oba 2roky zaruka)


Délka záruky není všechno.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)

MSI GX70 (A10 + HD8970)

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 01 dub 2010 22:07

zalezi jak dlouho ntb mas pokud jsi dostal neco jineho nez mas ve smlouve a teda model nesedi muzes pozadat o vraceni penez zpet i ted. jinak ano zavady jsou povazovany za jednu ale zalezi jak kde. Spravne muzes reklamovat jako dve vady ale musis si to prosadit. Jinak tohle je ale dle zakonu CR takze nevim jak v SK
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

greengold
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 01 dub 2010 14:12

Příspěvekod greengold » 02 dub 2010 11:22

Damianus píše:zalezi jak dlouho ntb mas pokud jsi dostal neco jineho nez mas ve smlouve a teda model nesedi muzes pozadat o vraceni penez zpet i ted. jinak ano zavady jsou povazovany za jednu ale zalezi jak kde. Spravne muzes reklamovat jako dve vady ale musis si to prosadit. Jinak tohle je ale dle zakonu CR takze nevim jak v SK


ludia,ešte detail :)
tento notebook má vystup na externu wifi antenu... on ale nieje zapojený a káblik z neho je príliž krátky aby dočiahol k wifi karte a predlžovanie neprichadza v úvahu kôli stratám na signále ...on teda nefunguje :)
nyslite ,že takáto "závada" by bola vhodným dôvodom na reklamáciu??
Diky

Damianus
_-=*Open Source*=-_
Příspěvky: 2351
Registrován: 14 pro 2007 02:54
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod Damianus » 02 dub 2010 11:41

necituj posty pokud nejsou aspon ob jeden :wink:

to co pokladas za wifi konektor je konektor k dvb-t karte ktera diky EU v ntb neni. Takze tam zustal jen konektor na antenu dvb-t :wink:
Jedinou pravdou je, že všichni lžou

Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220

MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220

greengold
občas něco napíše
Příspěvky: 3
Registrován: 01 dub 2010 14:12

Příspěvekod greengold » 02 dub 2010 11:53

aha,škoda no :D ...nekde som cital že to je na externu wifi ant.

miso.okruj
píše často
Příspěvky: 204
Registrován: 07 lis 2007 13:11

Příspěvekod miso.okruj » 05 dub 2010 00:08

Toto je mozno mimo temy co sa tu riesila, ale chcem iba povedat co sa mi stalo a moju skusenost s MSI servisom, popripade ak by mal niekto podobny problem aby som mu mohol pomoct ak to ide.
Mal som MSI GX610PX, po roku a pol mi odisiel nesiel zapnut tak reklamacka...vymenili zakladovku ale nejak som zabudol pytat doklad o prevzati reklamacie(vymeteny predajca-asi aj ja :D ) ale ok, isiel dalej no nie dlho, zasa ta ista chyba, tak som to riesil cez pentuSK, kde by zasa vymenili zakladnu dosku. Potom siel asi tyzden ked vobec a zasa to iste, zasa vymena MB. Naposledy uz siel celkom dobre, aj baterku mi svojvolne vymenili, stara bola dead, ale zasa to iste, nenabiehal. Mal som ho uz viac ako dva roky. V podstate 2,5 skoro od kupy ale vzdy bola menena maticna takze na nu sa vztahovala nova zaruka. Teraz ked som im ho posielal, napisal som ze chcem spat peniaze pretoze to je tretia po sebe ta ista chyba. Minule som sa dozvedel skvelu spravu, ze mi vystavia protokol o neopravitelnosti a s nim si mozem uplatnit vratenie penazi u predajcu. Takze ponaucenie z toho je, ze aj ked ma ntb viac ako dva roky ale mal vymenenu MB, tak sa eniazky mozu vratit. Teraz cakam na ten protokol a dufam, ze setko bude ako ma.
Tolko asi moja skusenost :)
Dell E5470

lulolu
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 09 úno 2010 22:10

Informace o novém servisním místě a jak ho kontaktovat

Příspěvekod lulolu » 09 dub 2010 15:07


Mega

Příspěvekod Mega » 14 dub 2010 10:44

Dobrý den,
mám notebook MSI Model 6855B a ulomil se mi pant na monitoru. Dá se vyměnit jen ten plast nebo se musí celý monitor? Má s tím někdo zkušenosti? popřípadě typ na servis? Abax mění celý monitor za 4tis bez DPH ale prý snad existuje firma, která se zabývá právě jen výměnou různých plastů atd. Díky za rady

ondrautk
občas něco napíše
Příspěvky: 2
Registrován: 16 úno 2011 18:02

záruka

Příspěvekod ondrautk » 16 úno 2011 18:14

čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.

Uživatelský avatar
kasper
píše často
Příspěvky: 493
Registrován: 17 lis 2008 11:46

Re: záruka

Příspěvekod kasper » 16 úno 2011 21:13

ondrautk píše:čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.


poškozené plomby by nevadí jen jestli si něco nezlomil nebo tak
kontaktuj servis a objednej si svoz
viz zde http://cz.msi.eu/servis/servis.html
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit 
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55


Zpět na „notebooky MSI“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů