servis MSI
hm
To že je z velkoskladu naznačuje, že je to koupené na firmu. Tam jsou záruční podmínky jiné, než u koncového uživatele. Reklamace je, obecně řečeno, když to doneseš prodejci (servisu) a reklamuješ to. Kolik to má závad s tím nijak nesouvisí. Reklamovat se pokud vím dají vady vzniklé vinou výrobce, nikoli mylná informace prodejce (to by teoreticky spíš mohlo být důvodem k odstoupení od smlouvy).
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Pokud byly uvedeny při prodeji jiné parametry, tak to nemusíš ani reklamovat. To se pak dá rovnou odstoupit od smlouvy (dle občanského zákoníku máš nárok na odstoupení, pokud nebyly dodrženy slíbené parametry... tady na fóru je o tom určitě nějaky thread, kde je to popsáno přesně). Já kdysi takhle vracel jeden ASUS.
Musí být 3 stejné vady, nebo 4 různé. Počet reklamací není podstatný (během jedné reklamace můžeš řešit více vad).
Musí být 3 stejné vady, nebo 4 různé. Počet reklamací není podstatný (během jedné reklamace můžeš řešit více vad).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Re: hm
drk22 píše:To že je z velkoskladu naznačuje, že je to koupené na firmu. Tam jsou záruční podmínky jiné, než u koncového uživatele. Reklamace je, obecně řečeno, když to doneseš prodejci (servisu) a reklamuješ to. Kolik to má závad s tím nijak nesouvisí. Reklamovat se pokud vím dají vady vzniklé vinou výrobce, nikoli mylná informace prodejce (to by teoreticky spíš mohlo být důvodem k odstoupení od smlouvy).
Naštěstí to není pravda MSI nerozlišuje mezi firmou a fyzickou osobou (pro oba 2roky zaruka)
Re: hm
genius píše:drk22 píše:To že je z velkoskladu naznačuje, že je to koupené na firmu. Tam jsou záruční podmínky jiné, než u koncového uživatele. Reklamace je, obecně řečeno, když to doneseš prodejci (servisu) a reklamuješ to. Kolik to má závad s tím nijak nesouvisí. Reklamovat se pokud vím dají vady vzniklé vinou výrobce, nikoli mylná informace prodejce (to by teoreticky spíš mohlo být důvodem k odstoupení od smlouvy).
Naštěstí to není pravda MSI nerozlišuje mezi firmou a fyzickou osobou (pro oba 2roky zaruka)
Délka záruky není všechno.
MSI GT729 (C2Q 9000, ATI HD4850)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
MSI GX70 (A10 + HD8970)
-
- _-=*Open Source*=-_
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 14 pro 2007 02:54
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
zalezi jak dlouho ntb mas pokud jsi dostal neco jineho nez mas ve smlouve a teda model nesedi muzes pozadat o vraceni penez zpet i ted. jinak ano zavady jsou povazovany za jednu ale zalezi jak kde. Spravne muzes reklamovat jako dve vady ale musis si to prosadit. Jinak tohle je ale dle zakonu CR takze nevim jak v SK
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
Damianus píše:zalezi jak dlouho ntb mas pokud jsi dostal neco jineho nez mas ve smlouve a teda model nesedi muzes pozadat o vraceni penez zpet i ted. jinak ano zavady jsou povazovany za jednu ale zalezi jak kde. Spravne muzes reklamovat jako dve vady ale musis si to prosadit. Jinak tohle je ale dle zakonu CR takze nevim jak v SK
ludia,ešte detail
tento notebook má vystup na externu wifi antenu... on ale nieje zapojený a káblik z neho je príliž krátky aby dočiahol k wifi karte a predlžovanie neprichadza v úvahu kôli stratám na signále ...on teda nefunguje
nyslite ,že takáto "závada" by bola vhodným dôvodom na reklamáciu??
Diky
-
- _-=*Open Source*=-_
- Příspěvky: 2351
- Registrován: 14 pro 2007 02:54
- Bydliště: Ostrava
- Kontaktovat uživatele:
necituj posty pokud nejsou aspon ob jeden
to co pokladas za wifi konektor je konektor k dvb-t karte ktera diky EU v ntb neni. Takze tam zustal jen konektor na antenu dvb-t
to co pokladas za wifi konektor je konektor k dvb-t karte ktera diky EU v ntb neni. Takze tam zustal jen konektor na antenu dvb-t
Jedinou pravdou je, že všichni lžou
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
Můj weboblogo něco about IT and something viz. tlačítko WWW Miláček Lenovo X220
MSI GX600 -> Lenovo T500 -> Lenovo X220 -> Asus Zenbook prime -> Lenovo X220
-
- píše často
- Příspěvky: 204
- Registrován: 07 lis 2007 13:11
Toto je mozno mimo temy co sa tu riesila, ale chcem iba povedat co sa mi stalo a moju skusenost s MSI servisom, popripade ak by mal niekto podobny problem aby som mu mohol pomoct ak to ide.
Mal som MSI GX610PX, po roku a pol mi odisiel nesiel zapnut tak reklamacka...vymenili zakladovku ale nejak som zabudol pytat doklad o prevzati reklamacie(vymeteny predajca-asi aj ja ) ale ok, isiel dalej no nie dlho, zasa ta ista chyba, tak som to riesil cez pentuSK, kde by zasa vymenili zakladnu dosku. Potom siel asi tyzden ked vobec a zasa to iste, zasa vymena MB. Naposledy uz siel celkom dobre, aj baterku mi svojvolne vymenili, stara bola dead, ale zasa to iste, nenabiehal. Mal som ho uz viac ako dva roky. V podstate 2,5 skoro od kupy ale vzdy bola menena maticna takze na nu sa vztahovala nova zaruka. Teraz ked som im ho posielal, napisal som ze chcem spat peniaze pretoze to je tretia po sebe ta ista chyba. Minule som sa dozvedel skvelu spravu, ze mi vystavia protokol o neopravitelnosti a s nim si mozem uplatnit vratenie penazi u predajcu. Takze ponaucenie z toho je, ze aj ked ma ntb viac ako dva roky ale mal vymenenu MB, tak sa eniazky mozu vratit. Teraz cakam na ten protokol a dufam, ze setko bude ako ma.
Tolko asi moja skusenost
Mal som MSI GX610PX, po roku a pol mi odisiel nesiel zapnut tak reklamacka...vymenili zakladovku ale nejak som zabudol pytat doklad o prevzati reklamacie(vymeteny predajca-asi aj ja ) ale ok, isiel dalej no nie dlho, zasa ta ista chyba, tak som to riesil cez pentuSK, kde by zasa vymenili zakladnu dosku. Potom siel asi tyzden ked vobec a zasa to iste, zasa vymena MB. Naposledy uz siel celkom dobre, aj baterku mi svojvolne vymenili, stara bola dead, ale zasa to iste, nenabiehal. Mal som ho uz viac ako dva roky. V podstate 2,5 skoro od kupy ale vzdy bola menena maticna takze na nu sa vztahovala nova zaruka. Teraz ked som im ho posielal, napisal som ze chcem spat peniaze pretoze to je tretia po sebe ta ista chyba. Minule som sa dozvedel skvelu spravu, ze mi vystavia protokol o neopravitelnosti a s nim si mozem uplatnit vratenie penazi u predajcu. Takze ponaucenie z toho je, ze aj ked ma ntb viac ako dva roky ale mal vymenenu MB, tak sa eniazky mozu vratit. Teraz cakam na ten protokol a dufam, ze setko bude ako ma.
Tolko asi moja skusenost
Dell E5470
Dobrý den,
mám notebook MSI Model 6855B a ulomil se mi pant na monitoru. Dá se vyměnit jen ten plast nebo se musí celý monitor? Má s tím někdo zkušenosti? popřípadě typ na servis? Abax mění celý monitor za 4tis bez DPH ale prý snad existuje firma, která se zabývá právě jen výměnou různých plastů atd. Díky za rady
mám notebook MSI Model 6855B a ulomil se mi pant na monitoru. Dá se vyměnit jen ten plast nebo se musí celý monitor? Má s tím někdo zkušenosti? popřípadě typ na servis? Abax mění celý monitor za 4tis bez DPH ale prý snad existuje firma, která se zabývá právě jen výměnou různých plastů atd. Díky za rady
záruka
čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.
Re: záruka
ondrautk píše:čaute chtěl bych se zeptat kolik by tak stála oprava mého CX-605 je poškozený nejspíš akorát harddisk...mám ho sice ještě v záruce ale já debil ho otevřel protože sem si myslel že je u harddisku pouze vypadnutý kontakt. myslíte že mi ještě přijmou záruku-? nebo kolik by v druhém případě tak stála výměna harddisku? děkuji za odpovědi.
poškozené plomby by nevadí jen jestli si něco nezlomil nebo tak
kontaktuj servis a objednej si svoz
viz zde http://cz.msi.eu/servis/servis.html
Dum spiro spero
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
Spem retine
S rozumem a odvahou
Audacem fortuna iuvat
Sciens vincit
Semper Fi
Acer Nitro 5 2021 AN515-55
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 23 hostů