asi to sem úplně nepatří, ale kde jinde najít tak vysokou kocentraci lidí, kteří mají zkušenosti s Lenovem
 
Jako firemní zákazník se podotýkám a nepříjemnostmi, které mi ztrpčují život a zajímalo by mě, jestli někdo jiný na ně dokázal vyzrát a případně jak.
Kdybych měl začít od základu, tak je to věc, která asi trápí všechny. České Lenovo má zoufale neaktuální stránky - informace o nových modelech jsou všude jenom ne na jejich stránkách. S tím souvisí i to, že na stránkách nemají přehled modelů, které jsou u nás dostupné - každý dodavatel nabízí něco jiného, některé modely se objevují až mnohem déle po startu prodeje. Zajímalo by mě, jak získat přehled modelů pro naší zem a třeba i s výhledem do budoucnosti, abych věděl jestli má cenu čekat s objednávkami nebo ne. Např teď. Někdo už nabízí T420s což je super, ale nikdo s SSD disky. Bude taková konfigurace? Kdy? Vzhledem k tomu, že české Lenovo je silně netečné k firemním zákazníkům (neexistuje žádný přímý kontakt - na webu má Lenovo pouze poštovní adresu) tak netuším z koho takové informace dostat. Sami distrubutoři mají z Lenova mlhavé informace o dustopnostech.
Zajímalo by mě taky, jestli někdo řešil ve větším nákup NB ze zahraničí a jak to probíhá třeba s reklamací u nás nebo s dokoupením záruky.
Neskutečně závidím ostatním zemím, které mají na Lenovo webu konfigurátor na NB. O tom si můžeme asi nechat jenom zdát.
Uvítal bych trochu jiný prodejní model, třeba jako má Cisco, IBM, Microsoft - stačilo by mít možnost řešit požadavky přímo s lenovem, nemít zprostředkované informace přes několik firem.
Povedlo se někomu něco takového? Vím, že české zastoupení existuje (už jsem je i viděl), ale rád bych cítil i více péče o zákazníky. Jednou za čas potřebujeme koupit japonské NB (což přes Lenovo nejde
 ) , ale jde koupit japonskou klávesnici jako náhradní díl, tak je asi jasné jak to provádíme. Takhle si péči o zákazníky nepředstavuji. Trošku jsem se rozvášnil, ale nechci měnit značku PC a rád bych se současnou situací něco provedl.
 ) , ale jde koupit japonskou klávesnici jako náhradní díl, tak je asi jasné jak to provádíme. Takhle si péči o zákazníky nepředstavuji. Trošku jsem se rozvášnil, ale nechci měnit značku PC a rád bych se současnou situací něco provedl.
Díky za každý potřeh
 
 tak se nejdrive zamyslel, pak rozesmal a nakonec se me zeptal, kolik mi firma prida na osobniho IT technika?
 tak se nejdrive zamyslel, pak rozesmal a nakonec se me zeptal, kolik mi firma prida na osobniho IT technika?
 . A cokoliv mensiho je proste male, nic se na obrazovku nevejde. Obcas clovek potrebuju mit aspon dve tabulky vedle sebe nebo nejaka okna a je treba, aby v nich byly videt aspon nejaka data. Kazdy to muze mit jine, ale pro nase uzivatele nebudu kupovat nic mensiho nez 1600*900. Jedine, ze by mi podepsal, ze mi NB nehodi na hlavu az bude travit pulku dne rolovanim oken
. A cokoliv mensiho je proste male, nic se na obrazovku nevejde. Obcas clovek potrebuju mit aspon dve tabulky vedle sebe nebo nejaka okna a je treba, aby v nich byly videt aspon nejaka data. Kazdy to muze mit jine, ale pro nase uzivatele nebudu kupovat nic mensiho nez 1600*900. Jedine, ze by mi podepsal, ze mi NB nehodi na hlavu az bude travit pulku dne rolovanim oken 
