Ahoj vespolek,
mám už cca půl roku problém s webkamerou, ale nechtělo se mi to řešit. Teď mám drahou polovičku pracovně v zahraničí tak by se mi webka docela hodila.
Ve spravci zařízení mám neznámé zařízení pod názvem "5U875 device", je to právě ona "nefunkční" webkamera. Jenže se nedaří za žádných okolností nainstalovat její ovladač. Zkoušel jsem instalovat různé starší verze ovladače, stejně jako aktuální, ale bez výsledku. Nemusím ani zmiňovat, že když zmáčknu Fn + F6 tak se zobrazí pouze nastavení pro audio, nikoliv kamerku.
Zkoušel jsem letmo procházet zahraniční fóra, ale nikde jsem nenarazil na podobný problém.
PS: pamatuji si, že stejný problém se mi už kdysi objevil na zákazníkově W510. Tenkrát jsem si s tím také lámal hlavu a dokonce ani autorizovaný servis (AutoCont) si s tím nevěděl rady. Zákazník se spokojil s tím, že webka nejede, protože ji nepotřeboval, tak jsme to dále neřešili.
Lenovo ThinkPad T500 - problém s webkamerou
Lenovo ThinkPad T500 - problém s webkamerou
Lenovo ThinkPad T500 (2082-BRG) + 120GB Intel 320 Series SSD, Win7 Pro x64
ThinkPad Battery 42 do UltraBay
2x ThinkPad UltraBay hard disc adapter + 500GB Seagate Momentus XT (hybridní - 4GB SLC SSD)
ThinkPad Advanced MiniDock
ThinkPad Battery 42 do UltraBay
2x ThinkPad UltraBay hard disc adapter + 500GB Seagate Momentus XT (hybridní - 4GB SLC SSD)
ThinkPad Advanced MiniDock
No mi se právěže taky zdá, že problém bude asi hw charakteru. Což se doufám, neprokáže, protože být bez notebooku více než dva dny je pro mě konec, natožpak dva - tři týdny...
Zarazilo mě, že když jsem to loni řešil na W510 (naprosto totožný problém) tak si s tím v Autocontu nevěděli rady a dvakrat to vrátili z reklamace s tím, že je to opravené. Ona ta kamerka pak pár minut šla, ale pak zase konec a chyba zařízení. Zkusím rozebrat rámeček kolem displeje a podívat se jestli třeba nemůže být problém v konektoru či kabeláži.
PS: jaký máte ověřený nejlepší servis na Lenovo? Mě tedy autocont v Brně docela zklamal a už jim nevěřím. Když jsem tam řešil problém s blikajícím kurzorem a pomalým startem W7 tak se technik dušoval, že to je díky windowsum. Až díky tomuto fóru jsem se dozvěděl, že je na vině TurboMemory. Nevím nevím, ale jako servisní technik by měl vědět, že TurboMemory způsobuje takový lag ve startování (dokonce si myslel, že ten blikající kurzor už patří k inicializaci W7, přitom se zcela zjevně jednalo o inicializační proces BIOSu!!!). Takhle bych si profesionálního odborníka tedy nepředstavoval.
Zarazilo mě, že když jsem to loni řešil na W510 (naprosto totožný problém) tak si s tím v Autocontu nevěděli rady a dvakrat to vrátili z reklamace s tím, že je to opravené. Ona ta kamerka pak pár minut šla, ale pak zase konec a chyba zařízení. Zkusím rozebrat rámeček kolem displeje a podívat se jestli třeba nemůže být problém v konektoru či kabeláži.
PS: jaký máte ověřený nejlepší servis na Lenovo? Mě tedy autocont v Brně docela zklamal a už jim nevěřím. Když jsem tam řešil problém s blikajícím kurzorem a pomalým startem W7 tak se technik dušoval, že to je díky windowsum. Až díky tomuto fóru jsem se dozvěděl, že je na vině TurboMemory. Nevím nevím, ale jako servisní technik by měl vědět, že TurboMemory způsobuje takový lag ve startování (dokonce si myslel, že ten blikající kurzor už patří k inicializaci W7, přitom se zcela zjevně jednalo o inicializační proces BIOSu!!!). Takhle bych si profesionálního odborníka tedy nepředstavoval.
Lenovo ThinkPad T500 (2082-BRG) + 120GB Intel 320 Series SSD, Win7 Pro x64
ThinkPad Battery 42 do UltraBay
2x ThinkPad UltraBay hard disc adapter + 500GB Seagate Momentus XT (hybridní - 4GB SLC SSD)
ThinkPad Advanced MiniDock
ThinkPad Battery 42 do UltraBay
2x ThinkPad UltraBay hard disc adapter + 500GB Seagate Momentus XT (hybridní - 4GB SLC SSD)
ThinkPad Advanced MiniDock
http://www.pcnet.cz/
Zkušenost dobrá, ale byl jsem tam už před delší dobou.
A mimochodem bez notebooku bys být neměl. Měli by ti diagnostikovat závadu - maximálně jeden pracovní den, pak ti notebook vrátit a objednat díly a pak to spravit, zase za maximálně 1 pracovní den. Pokud ti to sami nenabídnou tak to po nich takhle chtěj.
Zkušenost dobrá, ale byl jsem tam už před delší dobou.
A mimochodem bez notebooku bys být neměl. Měli by ti diagnostikovat závadu - maximálně jeden pracovní den, pak ti notebook vrátit a objednat díly a pak to spravit, zase za maximálně 1 pracovní den. Pokud ti to sami nenabídnou tak to po nich takhle chtěj.
Zpět na „notebooky Lenovo (dříve IBM)“
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 25 hostů