kultus píše:Myslel jsem to tak ze vetsinou se vsechno bali tak aby se to nedalo vratit do puv stavu t.j. sacky uzavreny tepelnim sp. t.j nerozebiratelnym a obchod ti pak nauctuje vraceni do puvodniho stavu
Tady je chyba na obou stranách: výrobce to má dělat tak, aby si zákazník před prodavačem mohl všechno vyzkoušet a nemusel nic trhat nebo párat a prodavač ti musí dovolit, aby sis to vyzkoušel. Pokud ti to prodavač dá domů, nesmí se divit, že mu vrátíš rozstřižené ( ne roztrhané ) pytlíky.
Prodavač také musí žádat po výrobci, aby zboží dodával tak, aby se dalo vyzkoušet se vším všudy. Stačí zalepit krabici ochrannou nálepkou, kterou s prodavačem roztrhnete a vyzkoušíte.
V současnosti se veškerý šmejd přesunul ( hodil ) na zákazníka. Braňte se tomu, lidé. Tak, že se na to budete vzájemně upozorňovat, ale hlavně, že na tom budete trvat. Na zdravém rozumu, ne na hloupostech.
Výrobce vyrábí, zákazník bere, ale jen to, co si může vyzkoušet. Nekupuj zajíce v pytli. Prodavač je jen zprostředkovatel, který, když mu výrobce dodá vadný výrobek, mu ho vrátí a vezme od něj peníze zpět za zmetek, zákazníkovi prodává ( bezvadné zboží ), které se samozřejmě během dvouleté záruky může porouchat, ale to je zase odpovědnost výrobce. Výrobce se zaručil za to, že výrobek, který vyrobil, není zmetek, a že vydrží alespoň dobu záruky. Poctiví výrobci dělají zboží takové, které vydrží co nejdéle. Viz staré vodní turbíny ze dvacátých let. Stále šlapou.